Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-05
Drzonowo: Organizacja i prowadzenie zajęć ramach Projektu pt. Na równi do sukcesu! - kompleksowe programy rozwojowe szkół ze wsi Drzonowo
Numer ogłoszenia: 47968 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Mieszka I w Drzonowie , Drzonowo 13, 78-133 Drzonowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 35 87 493, faks 94 35 87 493.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spdrzonowo.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i prowadzenie zajęć ramach Projektu pt. Na równi do sukcesu! - kompleksowe programy rozwojowe szkół ze wsi Drzonowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 79 części: W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 1 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 2 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 3 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 4 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 5 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 6 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 7 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w szkole podstawowej Matematyka z plusem grupa 8 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 1 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 2 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 3 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 4 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 5 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 6 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 7 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego w szkole podstawowej Czytam, piszę i rozumiem w języku ojczystym grupa 8 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć z logorytmiki w szkole podstawowej Poprawnie mówię potrafię więcej W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć dla dzieci z zaburzeniami psycho-ruchowymi w szkole podstawowej Porusz umysł W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w gimnazjum Matematyka na plus grupa 1 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w gimnazjum Matematyka na plus grupa 2 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w gimnazjum Matematyka na plus grupa 3 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w gimnazjum Matematyka na plus grupa 4 W ramach zadania nr 1. Organizacja i realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych pt. Nasza szansa Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki w gimnazjum Matematyka na plus grupa 5 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w szkole podstawowej English is easy grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w szkole podstawowej English is easy grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w szkole podstawowej English is easy grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w szkole podstawowej English is easy grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z informatyki w szkole podstawowej Mistrz klawiatury W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z przyrody w szkole podstawowej Z przyrodą za pan brat grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z przyrody w szkole podstawowej Z przyrodą za pan brat grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z przyrody w szkole podstawowej Z przyrodą za pan brat grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z przyrody w szkole podstawowej Z przyrodą za pan brat grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie matematyki w szkole podstawowej Wiem, potrafię, zrobię grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie matematyki w szkole podstawowej Wiem, potrafię, zrobię - grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie przyrody w szkole podstawowej Wiem, potrafię, zrobię grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie przyrody w szkole podstawowej Wiem, potrafię, zrobię grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum English is my life grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum English is my life grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum English is my life grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum English is my life grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum English is my life grupa 5W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z biologii w gimnazjum Mistrz biologii grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z biologii w gimnazjum Mistrz biologii grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z biologii w gimnazjum Mistrz biologii grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z biologii w gimnazjum Mistrz biologii grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z biologii w gimnazjum Mistrz biologii grupa 5 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z chemii w gimnazjum Tajemnicza chemia grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z chemii w gimnazjum Tajemnicza chemia grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z chemii w gimnazjum Tajemnicza chemia grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z chemii w gimnazjum Tajemnicza chemia grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z chemii w gimnazjum Tajemnicza chemia grupa 5 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z fizyki w gimnazjum Ja i Einstein grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z fizyki w gimnazjum Ja i Einstein grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z fizyki w gimnazjum Ja i Einstein grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z fizyki w gimnazjum Ja i Einstein grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z fizyki w gimnazjum Ja i Einstein grupa 5 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z geografii w gimnazjum Poznaję świat wokół nas grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z geografii w gimnazjum Poznaję świat wokół nas grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z geografii w gimnazjum Poznaję świat wokół nas grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z geografii w gimnazjum Poznaję świat wokół nas grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z geografii w gimnazjum Poznaję świat wokół nas grupa 5 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z języka ojczystego w gimnazjum Młody dziennikarz W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie matematyki w gimnazjum Wiem, potrafię, zrobię grupa 1 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie biologii w gimnazjum Wiem, potrafię, zrobię grupa 2 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie chemii w gimnazjum Wiem, potrafię, zrobię grupa 3 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie geografii w gimnazjum Wiem, potrafię, zrobię grupa 4 W ramach zadania nr 2. Organizacja i realizacja zajęć pozalekcyjnych pn. Moje zainteresowania, moje umiejętności, moja przyszłość Prowadzenie zajęć z kształcenia umiejętności korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce w zakresie fizyki w gimnazjum Wiem, potrafię, zrobię grupa 5 W ramach zadania nr 3. Organizacja oraz realizacja opieki pedagogiczno-psychologicznej Prowadzenie grupowych warsztatów psychologicznych w szkole podstawowej Oswoić jeża W ramach zadania nr 3. Organizacja oraz realizacja opieki pedagogiczno psychologicznej prowadzenie zajęć wsparcia psychologicznego indywidualnie dla osób niepełnosprawnych ze szkoły podstawowej i gimnazjum Tacy sami W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno-zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w szkole podstawowej grupa 1 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w szkole podstawowej grupa 2 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w szkole podstawowej grupa 3 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno-zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w szkole podstawowej grupa 4 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno-zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w gimnazjum grupa 1 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno-zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w gimnazjum grupa 2 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w gimnazjum grupa 3 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w gimnazjum grupa 4 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno-zawodowego Moja przyszłość prowadzenie autorskiego programu Moja przyszłość dostosowanego do poziomu kształcenia wskazującym i ukierunkowującym realizację dalszego procesu edukacyjnego w gimnazjum grupa 5 W ramach zadania nr 4. Organizacja i realizacja poradnictwa edukacyjno-zawodowego Moja przyszłość prowadzenie zindywidualizowanego doradztwa poprzez dyżur w szkole podstawowej i gimnazjum. Miejsce realizacji : Części nr : 1-18, 24-36, 68, 70-73, 79 realizowane będą w Szkole Podstawowej im. Mieszka I W Drzonowie Drzonowo 13 Części nr 19-23, 37-67, 69, 74-78, 79 realizowane będą w Gimnazjum im. Bolesława Chrobrego w Drzonowie Drzonowo 12.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 79.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIe dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi dokumenty poświadczające - wykształcenie wyższe kierunkowe - przygotowanie pedagogiczne - stopień awansu zawodowego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi dokumenty poświadczające co najmniej 2 -letni staż pracy w oświacie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że: 1. dysponuje co najmniej jedną osobą do realizacji określonej części zamówienia. 2. osoba ta spełnia warunki określone w opisie przedmiotu zamówieni pkt 5.1.1 i pkt 5.1.2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentów poświadczających wykształcenie wyższe kierunkowe oraz przygotowanie pedagogiczne i stopień awansu zawodowego Kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentów poświadczających co najmniej 2 -letni staż pracy w oświacie. Curriculum Vitae
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: 1) kadry dydaktycznej w przypadku wystąpienia sytuacji niezależnych od Wykonawcy i nie możliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy (np. choroby); 2) liczby uczestników zajęć i ich imiennego wykazu w sytuacjach, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od Zamawiającego. 3) działania siły wyższej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spdrzonowo.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Mieszka I w Drzonowie
Drzonowo 13, 78-133 Drzonowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej im. Mieszka I w Drzonowie, Drzonowo 13, 78-133 Drzonowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży- moduł III
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 4 cykli szkoleń kompetencyjnych dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 59a, Zduńska Wola
- Specjalistyczne szkolenia dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji "green skills" pt. "Zrównoważona konferencja" - projekt Teaching-Engagement-Development (TED).
- PRZEPROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI GRUPOWEJ SUPERWIZJI PRACY SOCJALNEJ
- Organizacja praktycznych warsztatów z edukacji przyrodniczo - ekologicznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.