Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-29
Jasło: Wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracownikom Oddziału ZUS w Jaśle i podległych Inspektoratów w Brzozowie, Dębicy, Krośnie i Sanoku.
Numer ogłoszenia: 480166 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle , ul. Rynek 18b, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108, faks 0-13 4462917.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracownikom Oddziału ZUS w Jaśle i podległych Inspektoratów w Brzozowie, Dębicy, Krośnie i Sanoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odpłatne przeprowadzanie kompleksowych badań profilaktycznych ( badań wstępnych , okresowych i kontrolnych ) pracownikom Oddziału ZUS w Jaśle oraz pracownikom podległych Inspektoratów - z Brzozowa, Dębicy , Krosna i Sanoka wraz z wydaniem orzeczenia o zdolności lub niezdolności do pracy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla spełnienia warunku nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień ( zał. nr 1 do SIWZ), metodą spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla spełnienia warunku nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień ( zał. nr 1 do SIWZ), metodą spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla spełnienia warunku nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień ( zał. nr 1 do SIWZ), metodą spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla spełnienia warunku nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień ( zał. nr 1 do SIWZ), metodą spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla spełnienia warunku nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień ( zał. nr 1 do SIWZ), metodą spełnia / nie spełnia Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony Formularz oferty według wzoru stanowiącego część IV SIWZ, b) Wypełniony Formularz cenowy według wzoru stanowiącego część III SIWZ c) W przypadku osoby (osób ) działających w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo , w ofercie należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie tego pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie. Wykonawcy , którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana jest umowa, wystąpienia siły wyższej oraz zmian funkcjonalno-organizacyjnych stron mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle ul. Rynek 18B,38-200 Jasło pok.nr 402 bud.A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 10:00, miejsce: ZUS/O Jasło ul. Rynek 18B pok.402 bud.A lub za pośrednictwem poczty na adres: ZUS O/Jasło ul. Rynek 18B , 38-200 Jasło.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracownikom Oddziału ZUS w Jaśle.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odpłatne przeprowadzanie kompleksowych badań profilaktycznych ( badań wstępnych , okresowych i kontrolnych ) pracownikom Oddziału ZUS w Jaśle wraz z wydaniem orzeczenia o zdolności lub niezdolności do pracy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracownikom Inspektoratu ZUS w Dębicy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odpłatne przeprowadzanie kompleksowych badań profilaktycznych ( badań wstępnych , okresowych i kontrolnych ) pracownikom Inspektoratu ZUS w Dębicy wraz z wydaniem orzeczenia o zdolności lub niezdolności do pracy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracownikom Inspektoratu ZUS w Krośnie ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odpłatne przeprowadzanie kompleksowych badań profilaktycznych ( badań wstępnych , okresowych i kontrolnych ) pracownikom Inspektoratu ZUS w Krośnie wraz z wydaniem orzeczenia o zdolności lub niezdolności do pracy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracownikom Inspektoratu ZUS w Sanoku ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odpłatne przeprowadzanie kompleksowych badań profilaktycznych ( badań wstępnych , okresowych i kontrolnych ) pracownikom Inspektoratu ZUS w Sanoku wraz z wydaniem orzeczenia o zdolności lub niezdolności do pracy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracownikom Inspektoratu ZUS w Brzozowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odpłatne przeprowadzanie kompleksowych badań profilaktycznych ( badań wstępnych , okresowych i kontrolnych ) pracownikom Inspektoratu ZUS w Brzozowie wraz z wydaniem orzeczenia o zdolności lub niezdolności do pracy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- "Zakup paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle".
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Jaśle, ul. Armii Krajowej 3
- ..Zapewnienie w formie cateringu dla 31 uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle 1 ciepłego posiłku dziennie (obiad jednodaniowy) w okresie 02.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
- ..Transport uczestników DDP niesamodzielnych, mających trudności z poruszaniem się, w tym osób z niepełnosprawnościami z miejsca ich zamieszkania do DDP i odwożenia ich do miejsca zamieszkania.
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin
- Świadczenie usług ubezpieczenia zdrowotnego na rzecz pracowników Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk w Warszawie.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Akademii Sztuki w Szczecinie.
- Wykonywanie badań profilaktycznych dla pracowników Oddziału, rezydentów, kandydatów do pracy, stażystów oraz innych osób kierowanych przez ZUS Oddział w Szczecinie
- "Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi".
- ZP/CZD/161/24 Usługa kompleksowej, profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Instytutu "Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka" z zakresu medycyny pracy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.