eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszPrzetarg na dostawę dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu różnych produktów spożywczych, produktów głęboko mrożonych, dżemów i marmolad, soi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-22

Kalisz: Przetarg na dostawę dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu różnych produktów spożywczych, produktów głęboko mrożonych, dżemów i marmolad, soi
Numer ogłoszenia: 480446 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Kalisz , ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7654100, 7654104, faks 0-62 7654110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na dostawę dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu różnych produktów spożywczych, produktów głęboko mrożonych, dżemów i marmolad, soi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I różne produkty spożywcze - Koncentrat pomidorowy kod CPV 15871230-5 szacowana ilość 800,00kg; Kawa zbożowa kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 250,00kg; Chrzan kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 100,00kg; Makaron gruby, kod CPV 15851100-9 szacowana ilość 1 700,00kg; Cukier, kod CPV 15831200-4 szacowana ilość 900,00kg; Herbata granulowana, kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 130,00kg; Herbata miętowa, kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 100,00kg; Sól, kod CPV 15872400-5 szacowana ilość 600,00kg; Pieprz mielony, kod CPV 15872100-2 szacowana ilość 50,00kg; Papryka mielona słodka, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 40,00kg; Papryka mielona ostra, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 8,00kg; Ocet, kod CPV 15871110-8 szacowana ilość 110,00 litr; Majeranek, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 40,00kg; Ziele angielskie, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 10,00kg; herbata ekspresowa w torebkach do 2gr, kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 170,00kg; Liść laurowy, kod CPV 15872300-4 szacowana ilość 10,00kg; Przyprawa w płynie, kod CPV 15871200-6 szacowana ilość 1000,00litr; Kwasek cytrynowy, kod CPV 15871000-4 szacowana ilość 5,00kg; Majonez, kod CPV 15871273-8 szacowana ilość 180,00kg; Bulion warzywny, kod CPV 15891500-5 szacowana ilość 1000,00kg; Musztarda, kod CPV 15871250-1 szacowana ilość 150,00kg; Makaron spaghetti, kod CPV 15851100-9 szacowana ilość 600,00kg; Makaron nitki, kod CPV 15851100-9 szacowana ilość 300,00kg; Bazylia, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 8,00kg; Oregano, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 5,00kg; Czosnek granulowana, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 10,00kg; Tymianek, kod CPV 15872300 szacowana ilość 4,00kg; Kminek, kod CPV 15872300 szacowana ilość 2,00kg; Gałka muszkatołowa, kod CPV 15872300 szacowana ilość 3,00kg; Imbir, kod CPV 15872500-6 szacowana ilość 1,00kg; Zioła prowansalskie, kod CPV 15872300-4 szacowana ilość 6,00kg; Żelatyna, kod CPV 15800000-6 szacowana ilość 5,00 kg. Część II produkty głęboko mrożone Pieczarki (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 100,00kg, Mieszanka warzywna (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 50,00kg, Fasolka szparagowa (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 50,00kg, Kalafior (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 160,00kg, Groszek zielony (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 50,00kg, Brokuł (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 100,00kg, Pierogi z mięsem (mrożonka), kod CPV 15896000-5, szacunkowa ilość 150,00kg, Pierogi z kapustą i grzybami (mrożonka), kod CPV 15896000-5, szacunkowa ilość 50,00kg, Pierogi z serem (mrożonka), kod CPV 15896000-5, szacunkowa ilość 100,00kg, Część III dżemy i marmolady Marmolada, kod CPV 15332230-5 szacowana ilość 1000,00kg, dżem brzoskwiniowy, kod CPV 15332290-3, szacowana ilość 600,00kg, dżem truskawkowy, kod CPV15332290-3, szacowana ilość 600,00kg, dżem wiśniowy, kod CPV 15332290-3, szacowana ilość 600,00kg, Część IV soja Kostka sojowa kod CPV 03111100-3 szacowana ilość 150,00kg Krajanka sojowa kod CPV 03111100-3 szacowana ilość 150,00kg Granulat sojowy kod CPV 03111100-3 szacowana ilość 250kg. Kotlet Ala schabowy z soi kod CPV 03111100-3 szacowana ilość 150,00kg.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.89.60.00-5, 15.33.22.90-3, 03.11.11.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. OŚWIADCZENIE o braku podstaw do wykluczenia, na formularzu stanowiącym Zał. nr 4 do SIWZ. LISTA PODMIOTÓW należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. - załącznik nr 5 do SIWZ OŚWIADCZENIE wykonawcy stwierdzające, że jego firma nie jest w stanie likwidacji, bądź upadłości - zał. Nr 6 do SIWZ OŚWIADCZENIE o gotowości zawarcia umowy na daną część - załącznik nr 7 do SIWZ. WZÓR UMOWY parafowane przez wykonawcę, stanowiące załączniki nr 8 do SIWZ, Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli za wykonawcę występuje inna osoba nie figurująca w rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.2013.231).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Kaliszu ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz Dział Kwatermistrzowski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Zakładu Karnego w Kaliszu ul. Łódzka 2; 62-800 Kalisz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Różne produkty spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I różne produkty spożywcze - Koncentrat pomidorowy kod CPV 15871230-5 szacowana ilość 800,00kg; Kawa zbożowa kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 250,00kg; Chrzan kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 100,00kg; Makaron gruby, kod CPV 15851100-9 szacowana ilość 1 700,00kg; Cukier, kod CPV 15831200-4 szacowana ilość 900,00kg; Herbata granulowana, kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 130,00kg; Herbata miętowa, kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 100,00kg; Sól, kod CPV 15872400-5 szacowana ilość 600,00kg; Pieprz mielony, kod CPV 15872100-2 szacowana ilość 50,00kg; Papryka mielona słodka, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 40,00kg; Papryka mielona ostra, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 8,00kg; Ocet, kod CPV 15871110-8 szacowana ilość 110,00 litr; Majeranek, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 40,00kg; Ziele angielskie, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 10,00kg; herbata ekspresowa w torebkach do 2gr, kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 170,00kg; Liść laurowy, kod CPV 15872300-4 szacowana ilość 10,00kg; Przyprawa w płynie, kod CPV 15871200-6 szacowana ilość 1000,00litr; Kwasek cytrynowy, kod CPV 15871000-4 szacowana ilość 5,00kg; Majonez, kod CPV 15871273-8 szacowana ilość 180,00kg; Bulion warzywny, kod CPV 15891500-5 szacowana ilość 1000,00kg; Musztarda, kod CPV 15871250-1 szacowana ilość 150,00kg; Makaron spaghetti, kod CPV 15851100-9 szacowana ilość 600,00kg; Makaron nitki, kod CPV 15851100-9 szacowana ilość 300,00kg; Bazylia, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 8,00kg; Oregano, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 5,00kg; Czosnek granulowana, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 10,00kg; Tymianek, kod CPV 15872300 szacowana ilość 4,00kg; Kminek, kod CPV 15872300 szacowana ilość 2,00kg; Gałka muszkatołowa, kod CPV 15872300 szacowana ilość 3,00kg; Imbir, kod CPV 15872500-6 szacowana ilość 1,00kg; Zioła prowansalskie, kod CPV 15872300-4 szacowana ilość 6,00kg; Żelatyna, kod CPV 15800000-6 szacowana ilość 5,00 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty głęboko mrożone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczarki (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 100,00kg, Mieszanka warzywna (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 50,00kg, Fasolka szparagowa (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 50,00kg, Kalafior (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 160,00kg, Groszek zielony (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 50,00kg, Brokuł (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 100,00kg, Pierogi z mięsem (mrożonka), kod CPV 15896000-5, szacunkowa ilość 150,00kg, Pierogi z kapustą i grzybami (mrożonka), kod CPV 15896000-5, szacunkowa ilość 50,00kg, Pierogi z serem (mrożonka), kod CPV 15896000-5, szacunkowa ilość 100,00kg,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dżemy i marmolady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marmolada, kod CPV 15332230-5 szacowana ilość 1000,00kg, dżem brzoskwiniowy, kod CPV 15332290-3, szacowana ilość 600,00kg, dżem truskawkowy, kod CPV15332290-3, szacowana ilość 600,00kg, dżem wiśniowy, kod CPV 15332290-3, szacowana ilość 600,00kg,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.90-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: soja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kostka sojowa kod CPV 03111100-3 szacowana ilość 150,00kg Krajanka sojowa kod CPV 03111100-3 szacowana ilość 150,00kg Granulat sojowy kod CPV 03111100-3 szacowana ilość 250kg. Kotlet Ala schabowy z soi kod CPV 03111100-3 szacowana ilość 150,00kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.