eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZawarcie umowy ramowej na Usługi szkoleniowe i zapewnienie udziału w szkoleniach z zakresu informatyki dla pracowników Ministerstwa Spraw Zagranicznych w 2015 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-07

Warszawa: Zawarcie umowy ramowej na Usługi szkoleniowe i zapewnienie udziału w szkoleniach z zakresu informatyki dla pracowników Ministerstwa Spraw Zagranicznych w 2015 roku.
Numer ogłoszenia: 48111 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Instytut Dyplomacji im. Ignacego Jana Paderewskiego , ul. Miodowa 10, 00-251 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 523 79 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pid.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zawarcie umowy ramowej na Usługi szkoleniowe i zapewnienie udziału w szkoleniach z zakresu informatyki dla pracowników Ministerstwa Spraw Zagranicznych w 2015 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Świadczenie usług szkoleniowych rozwijających kompetencje informatyczne w zakresie programów Microsoft Office 2010 (umowa ramowa w części I), Część II: Świadczenie usług szkoleniowych rozwijających kompetencje informatyczne w zakresie programu SharePoint 2010 (umowa ramowa w części II), Część III: Świadczenie usług szkoleniowych oraz zapewnienie udziału w szkoleniach rozwijających kompetencje informatyczne w zakresie programów Adobe (umowa ramowa w części III)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających - do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.31.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wnoszenia przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu wadium : - dla części I - 2500,00 zł - dla części II - 4500,00 zł - dla części III - 2000,00 zł Wadium może być wniesione w pieniądzu, na rachunek bankowy Zamawiającego: Polski Instytut Dyplomacji im. Ignacego Jana Paderewskiego Nr rachunku bankowego: 54 1010 1010 0011 6613 9120 0000 lub zgodnie z art. 45 PZP - w formie: - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowych; - gwarancji ubezpieczeniowych; - poręczeń udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. Zm. 4). Nie wniesienie wadium lub jego wniesienie po terminie składania ofert skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzieleniu zamówienia. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 44 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - wg wzoru załączonego do SIWZ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 44 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - wg wzoru załączonego do SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 44 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - wg wzoru załączonego do SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 44 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - wg wzoru załączonego do SIWZ,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Dyspozycyjność wykonania szkolenia - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pid.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polski Instytut Dyplomacji im. Ignacego Jana Paderewskiego ul. Miodowa 10 (wejście od ul. Podwale 7) 00-251 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Polski Instytut Dyplomacji im. Ignacego Jana Paderewskiego, ul. Miodowa 10 (wejście od ul. Podwale 7), 00-251 Warszawa, Sekretariat, II p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług szkoleniowych rozwijających kompetencje informatyczne w zakresie programów Microsoft Office 2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolejno: Nazwa szkolenia, Szacunkowa liczba szkoleń, Liczba uczestników, Czas trwania (dni) 1. MS Access 2010 - poziom podstawowy, 2, do 12 osób, 2 2. MS Access 2010 - poziom zaawansowany, 2, do 12 osób, 2 3. MS Excel 2010 - poziom podstawowy, 5 , do 12 osób, 2 4. MS Excel 2010 - poziom zaawansowany, 5, do 12 osób, 2 5. MS InfoPath 2010 - poziom podstawowy, 1, do 12 osób, 2 6. MS InfoPath 2010 - poziom zaawansowany, 1, do 12 osób, 2 7. MS Outlook 2010, 2, do 12 osób, 2 8.. MS Power Point 2010 - poziom podstawowy, 3, do 12 osób, 2 9. MS Power Point 2010 - poziom zaawansowany , 3, do 12 osób, 2 10. MS Project 2010 - poziom podstawowy , 2, do 12 osób, 2 11. MS Project 2010 - poziom zaawansowany, 2, do 12 osób, 2 12. MS Publisher 2010, 2, do 12 osób, 2 13. MS Word 2010 - poziom podstawowy, 3, do 12 osób, 2 14. MS Word 2010 - poziom zaawansowany, 3, do 12 osób, 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. dyspozycyjność czasowa wykonania szkolenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług szkoleniowych rozwijających kompetencje informatyczne w zakresie programu SharePoint 2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolejno: Nazwa szkolenia, Szacunkowa liczba szkoleń, Liczba uczestników jednego szkolenia, Czas trwania (dni) 1. MS 50468 - SharePoint 2010 End User - Level I, 8 , od 8 do 12 osób, 3 2. MS 50469 - SharePoint 2010 End User - Level II, 8, od 8 do 12 osób, 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dyspozycyjność czasowa wykonania szkolenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług szkoleniowych oraz zapewnienie udziału w szkoleniach rozwijających kompetencje informatyczne w zakresie programów Adobe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolejno: Nazwa szkolenia, Czas trwania (dni), Szacunkowa liczba osób do przeszkolenia, Liczba osób na szkoleniu: 1. Adobe Photoshop CS6 - poziom podstawowy, 3, 10, od 2 do 10 osób 2. Adobe Photoshop CS6 - poziom zaawansowany, 3, 10, od 2 do 10 osób 3. Adobe InDesign CS6 - poziom podstawowy, 3, 6, od 2 do 6 osób 4. Adobe InDesign CS6 - poziom zaawansowany, 3, 6, od 2 do 6 osób 5. Adobe Illustrator CS6 - poziom podstawowy, 3, 6, od 2 do 6 osób 6. Adobe Illustrator CS6 - poziom zaawansowany, 3, 6, od 2 do 6 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. dyspozycyjność czasowa wykonania szkolenia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.