eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Obsługa przewodnicka grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych po wystawach w Oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-29

Kraków: Obsługa przewodnicka grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych po wystawach w Oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.
Numer ogłoszenia: 48117 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa , Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 422 32 64, faks 012 422 32 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa przewodnicka grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych po wystawach w Oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa przewodnicka grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych po wystawach w Oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.40.00-5.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.40.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium. Zgodnie z dyspozycją art. 45 ustawy PZP, wadium należy wnieść najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (patrz Rozdział XVII pkt 1 SIWZ) Do ww dnia i godziny poniższa kwota powinna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wniesione w formie: 1) Pieniądza - OBOWIĄZKOWO PRZELEWEM - na konto: Bank PEKAO S.A 62 1240 1431 1111 0010 1944 5624 z dopiskiem Wadium - nr sprawy ZP-271-1 -12 Usługi przewodnickie Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Uwaga: Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 3, 4, 5 muszą być złożone w pokoju nr 10 (księgowość - Kasa MHK) w siedzibie MHK, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, IIIp. - przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej powinno zawierać następujące elementy: 1) określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji (okres związania ofertą -30 dni licząc od upływu terminu składania ofert), 2) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji, 3) wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji, 4) wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji, 5) zapis, iż poręczyciel , gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta w terminie do 30 dni, 6) nieodwołalność poręczenia lub gwarancji. W treści dokumentów gwarantujących zobowiązania wadialne należy zapisać, iż Zabezpieczenie wadium dotyczy przetargu na obsługę przewodnicka grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych po wystawach w Oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu (przelewem), gdy do upływu terminu wnoszenia wadium nastąpi jedynie obciążenie rachunku bankowego Wykonawcy, a bank nie dokona przelewu środków na rachunek Zamawiającego, przyjmuje się, że wadium nie zostało wniesione w terminie. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę wyszczególnione w art. 46 ust 4a i 5 ustawy. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. W przypadku gdy w dokumentach gwarantujących zobowiązania wadialne nie będą spełnione wskazane powyżej wymogi, Zamawiający uzna to za nie wniesienie wadium i wykluczy Wykonawcę z postępowania, a ofertę odrzuci.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I i II zamówienia - Posiadanie wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: a) co najmniej jedno zamówienie polegające na usłudze przewodnickiej o wartości zamówienia brutto minimum 30.000,00 zł. albo b) wiele zamówień polegających na usłudze przewodnickiej o łącznej wartości brutto minimum 30.000,00 zł.,Uwaga: - Przez zamówienie Zamawiający rozumie jedną umowę. - W przypadku usług wykonywanych Zamawiający oceniając czy wartość wykazanych przez Wykonawcę usług odpowiada warunkom określonym w tym zakresie przez Zamawiającego będzie oceniał wartość usług wykonanych do dnia otwarcia ofert lub wystawienia referencji, a nie wartość kontraktu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I zamówienia - Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje co najmniej 15 osobami posiadającymi aktualne uprawnienia określone w Ustawie z dnia 29.08.1997r o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 roku Nr 223, poz. 2268 ze zm.) - legitymację i ważne identyfikatory przewodników miejskich dla miasta Krakowa, w tym również osobami posiadającymi uprawnienia do oprowadzania wycieczek zagranicznych w językach obcych, określonych w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - załącznik nr 4 do SIWZ. Dla części II zamówienia - Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje co najmniej 15 osobami posiadającymi aktualne uprawnienia określone w Ustawie z dnia 29.08.1997r o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 roku Nr 223, poz. 2268 ze zm.) - legitymację i ważne identyfikatory przewodników miejskich dla miasta Krakowa, w tym również osobami posiadającymi uprawnienia do oprowadzania wycieczek zagranicznych w językach obcych, określonych w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Podpisany i wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według zał. nr 1 do nin. SIWZ, 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 3. Podpisany i wypełniony FORMULARZ CENOWY - według załącznika nr 8 do nin. SIWZ, 4. Jeśli wykonawcą jest spółka cywilna przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualną uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji (art. 866 k.c.). W przypadku, gdy dokumenty ofertowe podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej, pozostali jej przedsiębiorcy muszą przedłożyć stosowne dla niego upoważnienie do reprezentowania w sprawie (wybór Wykonawcy będącego spółką cywilną, skutkuje podpisaniem umowy ze wszystkimi przedsiębiorcami prowadzącymi w jej formie i nazwie działalność gospodarczą). Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli wykonawcą jest przedsiębiorca wpisany do ewidencji działalności gospodarczej. 2. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy ci - są zobowiązani do przedłożenie Zamawiającemu umowy regulującą współpracę tych Wykonawców. 3. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające, ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do umowy) zostanie przedstawiony Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: a) nastąpi zmiana regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (np. zmiana stawki podatku VAT), wówczas za niezmienną uznaję się cenę jednostkową brutto jednego oprowadzenia, zgodnie z Formularzem cenowym, będącym częścią oferty, stanowiącej zał. nr 1 do nin. umowy. b) nastąpi zmiana regulaminu zwiedzania wystawy, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej umowy, c) nastąpi zmiana procedury dokonywania rezerwacji wejść na wystawę, d) nastąpi zmiana terminu wykonywania usługi, e) nastąpi zmiana terminu wykonywania usługi w przypadku przerwania świadczenia usługi na skutej wystąpienia okoliczności niezawinionych przez Strony, f) nastąpi zmiana godzin i dni otwarcia wystawy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 09:00, miejsce: miejsce: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, Sekretariat-III p...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I:Obsługa przewodnicka grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych po wystawach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w:1. budynku dawnej Fabryki Schindlera -Kraków - czas okupacji 1939 - 1945 - przy ul. Lipowej 4, 2. Oddziale Ulica Pomorska - Krakowianie wobec terroru 1939-1945-1956 3.filii Oddziału Stara Synagoga - Apteka pod Orłem, 4.Oddziale Stara Synagoga - Dzieje i kultura Żydów , 5.Oddziale Dzieje Nowej Huty,..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji, w którym zawarty jest opis przedmiotu zamówienia część I..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Obsługa przewodnicka grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych po wystawach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, tj. : 1. wystawie stałej Śladem europejskiej tożsamości Krakowa - szlak turystyczny po podziemiach Rynku Krakowskiego - mieszczącej się pod płytą Rynku Głównego, 2. wystawie w Oddziale Kamienica Hipolitów - Dom Mieszczański 3. wystawie w Wieży Ratuszowej, 4. wystawie w Barbakanie i w Murach Obronnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji, w którym zawarty jest opis przedmiotu zamówienia część II...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.