eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieDostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich w 2014 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Piekary Śląskie: Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 481474 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Gimnazjum Nr 4 , ul. Marii Skłodowskiej-Curie 108, 41-949 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 287 94 56, faks 32 287 94 56.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum4.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna dla dzieci i młodzieży prowadzona przez Gminę Piekary Śląskie..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich w 2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich w następujących 5 częściach: część I: ryby przetworzone i konserwowane część II: owoce i warzywa mrożone część III: produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne część IV: artykuły ogólnospożywcze: oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne produkty mleczarskie jaja produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych różne produkty spożywcze część V: warzywa i owoce Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami są zawarte w formularzu cenowym będącym załącznikiem do wzoru oferty. Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki: produkty muszą mieć ważny termin spożycia, częstotliwość dostaw - dwa razy w tygodniu (w tym w pierwszy roboczy dzień tygodnia do godz. 9.00), termin realizacji dostawy od daty zgłoszenia - 24 godziny, zapis produkt równoważny oznacza, iż gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w formularzu. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji co produkt określony przez zamawiającego, opakowania powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych, mięso - powinno mieć powierzchnię suchą, matową, barwę bladoróżową do czerwonej, konsystencję elastyczną, jędrną, wędliny - powinny być świeże, czyste, gładkie, plasterki o grubości 2 mm nie powinny się rozpadać, zapach powinien być charakterystyczny dla asortymentu, warzywa i owoce powinny być świeże, w I gatunku, bez oznak zaparzenia, zamarznięcia, zepsucia i pleśni, nieuszkodzone przez choroby lub szkodniki, bez silnych uszkodzeń mechanicznych oraz pozbawione obcych smaków i zapachów, a także pozostałości środków ochrony roślin, w szczególności: ziemniaki: o średnicy min 5 cm, bez kłączy i zanieczyszczeń, jednego gatunku, niemieszane, buraki czerwone - bez liści, średniej wielkości, tzn. o średnicy od 6 cm do 10 cm, marchew - bez liści, świeża, oczyszczona, nieobrana, średniej długości i grubości, tzn. o średnicy od 3 cm do 4 cm i długości od 12 cm do 15 cm, pietruszka korzeń, świeża, bez naci, oczyszczona, nieobrana, średniej długości i grubości, tzn. o średnicy od 3 cm do 4 cm i długości od 12 cm do 15 cm, seler korzeń: świeży, duży, tzn. o przeciętnej średnicy od 10 cm do 12 cm, oczyszczony, bez liści, ogórki zielone - pozbawione gorzkiego smaku, twarde, sałata zielona - bez oznak zwiędnięcia i gorzkiego smaku, kapusta biała, świeża w główkach, o wadze główki od 1,0 kg do 4,0 kg bez liści bocznych, kapusta czerwona- świeża, w główkach, o wadze główki od 1 kg, kapusta włoska, świeża w główkach, o wadze główki od 1,0 kg- 4,0 kg, kapusta pekińska - świeża w główkach, o minimalnej średnicy 9 cm i minimalnej długości 20 cm, kalafior - w I gatunku, bez oznak zaparzenia, zamarznięcia, zepsucia i pleśni, nieuszkodzony przez choroby, kapusta kiszona - bez oznak zepsucia, bez konserwantów, ogórek kiszony, ogórek konserwowy - bez oznak zepsucia, twardy, pomidor - świeży, twardy, niepoobijany, czerwony, cały, średniej wielkości, tzn. o średnicy od 5cm do 8cm, cebula - świeża, twarda, średniej wielkości, tzn. o średnicy od 6 cm do 8 cm, rzodkiewka - świeża, bez oznak zepsucia, papryka czerwona - świeża, twarda, bez oznak zepsucia, czosnek główki - bez oznak zepsucia, produkcja polska, por świeży - bez wyrastających pędów kwiatostanu, natka pietruszki - świeża, bez pożółkłych i zeschniętych części, czysta bez zanieczyszczeń, w tym części traw i chwastów, bez pędów kwiatostanowych, koper świeży - świeży, bez pożółkłych i zeschniętych części, czysty bez zanieczyszczeń, w tym części traw i chwastów, bez pędów kwiatostanowych, szczypiorek - świeży, bez pożółkłych i zeschniętych części, czysty bez zanieczyszczeń, w tym części traw i chwastów, bez pędów kwiatostanowych, pieczarki - owocniki świeże, średniej wielkości, tzn. zamknięte kapelusze o średnicy od 3 cm do 5cm, jabłka, świeże, średniej wielkości, tzn. o średnicy od 6 cm do 8 cm, gruszki: soczyste, słodkie, twarde, banany: żółte, twarde, bez brązowych plam, pomarańcze: słodkie, soczyste, nektaryny: jędrne, soczyste, słodkie, mandarynki: słodkie, bezpestkowe, skórę łatwo się obiera, dla pozycji, gdzie jednostką miary jest pęczek uznaje się bukiet o masie 0,05 kg z wyjątkiem rzodkiewki w której pęczek to bukiet o masie co najmniej 180g (rzodkiewki pozbawione części niejadalnych ważą co najmniej 115g). warunki odbioru towaru, sposób zgłaszania ewentualnych reklamacji - wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar do wyznaczonego pomieszczenia, przy odbiorze nastąpi potwierdzenie zgodności dostarczonego asortymentu ze złożonym zamówieniem; w przypadku ewentualnych niezgodności lub nieodpowiedniej jakości dostarczonego towaru zamawiający w trybie natychmiastowym (telefon fax) poinformuje wykonawcę o zaistniałych niezgodnościach, warunki transportu (zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz.U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 oraz rozporządzeniem w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności - Dz.U. z 2003 r. nr 21, poz. 179), oznakowanie produktu zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie oznakowania środków spożywczych (Dz.U. z 2007 r. nr 137, poz. 966); zgodnie z przepisami tego rozporządzenia oznakowanie musi zawierać: nazwę, pod którą środek jest wprowadzony do obrotu; wykaz i ilość składników lub kategorii składników; zawartość netto w opakowaniu; datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia; warunki przechowywania; firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy; nazwę i adres producenta. dostawy mięsa powinny odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych, nieuszkodzonych; przy każdej dostawie dostawca ma obowiązek przedstawić Handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006 r. nr 17, poz. 127) oraz rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.Urz. UE L139 z 30 kwietnia 2004 r.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.10.00.00-9, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 03.20.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w postaci aneksu do umowy, w niżej podanych sytuacjach: znacząca zmiana ilości uczniów korzystających ze stołówki; w przypadku zmiany stawki podatku VAT - o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą; jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania (zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy); w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego; w przypadku zmian przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjum4.pl, www.mg4.piekaryslaskie.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Gimnazjum nr 4 ul. Marii Skłodowskiej-Curie 108 41-949 Piekary Śląskie- sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 08:30, miejsce: Miejskie Gimnazjum nr 4 ul. Marii Skłodowskiej-Curie 108 41-949 Piekary Śląskie- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ryby przetworzone i konserwowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami są zawarte w formularzu cenowym będącym załącznikiem do wzoru oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: owoce i warzywa mrożone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami są zawarte w formularzu cenowym będącym załącznikiem do wzoru oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami są zawarte w formularzu cenowym będącym załącznikiem do wzoru oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: artykuły ogólnospożywcze: oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne produkty mleczarskie jaja produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych różne produkty spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami są zawarte w formularzu cenowym będącym załącznikiem do wzoru oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: warzywa i owoce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami są zawarte w formularzu cenowym będącym załącznikiem do wzoru oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 03.20.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.