Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-25
Tomaszów Mazowiecki: WYKONANIE USŁUGI BIEŻNIKOWANIA (OPON ZAMAWIAJACEGO), DOSTAWĘ NOWEGO I BIEŻNIKOWANEGO OGUMIENIA DO AUTOBUSÓW ORAZ ODBIÓR ODPADÓW GUMOWYCH (OPON)
Numer ogłoszenia: 481476 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny w Tomaszowie Mazowieckim , ul. Warszawska 109/111, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 723 75 71, faks 44 723 74 42.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI BIEŻNIKOWANIA (OPON ZAMAWIAJACEGO), DOSTAWĘ NOWEGO I BIEŻNIKOWANEGO OGUMIENIA DO AUTOBUSÓW ORAZ ODBIÓR ODPADÓW GUMOWYCH (OPON).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa na koszt Wykonawcy nowego i bieżnikowanego ogumienia do autobusów miejskich do siedziby Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Maz. ul. Warszawska 109/111 w przewidywanych wstępnie ilościach zgodnych z załącznikiem Nr 5A do SIWZ ; 2. Wykonanie usługi bieżnikowania w technologii na zimno na bazie zużytych opon otrzymanych od Zamawiającego w przewidywanych wstępnie ilościach zgodnych z załącznikiem Nr 5A do SIWZ, koszt odbioru opon do bieżnikowania i dostawy po wykonanej usłudze pokryje Wykonawca..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.50.00 - 34.52.50.00 50.11.65.00 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania 34.91.32.00 - Opony regenerowane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualne uprawnienia do wykonywania obrocie prawnym działalności w zakresie odzysku i unieszkodliwienia odpadów gumowych, i transportu tych odpadów, lub - powierzy wykonanie czynności odzysku, unieszkodliwienia i transportu tych odpadów podmiotowi uprawnionemu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże w tym zakresie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy dostawy opon i bieżnikowania opon z podaniem wartości dostawy opon nowych, wartości bieżnikowania opon o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto, dat wykonania i odbiorców, wg zał. Nr 7 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.eu (Zamówienia Jednostek Organizacyjnych podległych Urzędowi Miasta)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunikacyjny w Tomaszowie Maz.,
ul. Warszawska 109/111,
97-200 Tomaszów Maz..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Komunikacyjny w Tomaszowie Maz., ul. Warszawska 109/111, 97-200 Tomaszów Maz. sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa defibrylatora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Zakup serwera wraz z oprogramowaniem oraz licencji dostępowych i oprogramowania biurowego
- Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa do oznaczania pojazdów na rok 2025
- Usługa weterynaryjna zwierząt w 2025 roku
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowych dot. modernizacji instalacji elektrycznej TCZ z uwzględnieniem zapewnienia właściwego oświetlenia wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowych w budynku przy ul. Majowej 15 na potrzeby Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.