eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › ADMINISTRACJA I UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH PRZY UL. S£OWIAÑSKIEJ I UL. £UKASIÑSKIEGO W ¦WIDNICY

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-02-17

¦widnica: ADMINISTRACJA I UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH PRZY UL. S£OWIAÑSKIEJ I UL. £UKASIÑSKIEGO W ¦WIDNICY
Numer og³oszenia: 48390 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: www.swidnica.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ADMINISTRACJA I UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH PRZY UL. S£OWIAÑSKIEJ I UL. £UKASIÑSKIEGO W ¦WIDNICY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Lokalizacja 3.1.1 Cmentarz komunalny przy ul. S³owiañskiej : Po³o¿ony w po³udniowo-zachodniej czê¶ci miasta ¦widnicy. Powierzchnia cmentarza do utrzymania wynosi ok. 8,15ha i obejmuje w szczególno¶ci : - kwatery trawiaste ok. 34 200 m2 - tereny zielone w obrêbie cmentarza o powierzchni ok. 21 500 m2 - pas zieleni przylegaj±cy do terenu cmentarza o powierzchni ok. 5 800 m2 Aktualnie na kwaterach grobów ziemnych tradycyjnych, grobów ziemnych trawiastych, grobów murowanych, oraz urnowych jest 6578 mogi³ (na dzieñ 10.01.2012r.). Nawierzchnie alejek wykonane s± z asfaltu, kostki granitowej oraz m±czki granitowej. Cmentarz wyposa¿ony jest w instalacje o¶wietleniow± oraz wodoci±gow±. Przyjmuje siê, ¿e zu¿ycie wody, energii elektrycznej oraz ilo¶æ usuwanych odpadów bêdzie na poziomie zbli¿onym do zu¿ycia w roku 2011r, które wynios³o: - energii elektrycznej - 9800 kwh - wody - 1400 m3 - wywo¿onych odpadów - nie ulegaj±cych biodegradacji - 1029 m3 (7 szt kontenerów na odpady KP7), - ulegaj±cych biodegradacji - 190 m3 - p³ynnych - 6 m3 Na cmentarzu znajduje siê dom przedpogrzebowy wyposa¿ony w instalacjê wodoci±gow±, kanalizacyjn±, elektryczn±, zbiornik bezodp³ywowy na ¶cieki oraz nag³o¶nienie. Powierzchnia u¿ytkowa domu przedpogrzebowego wynosi ok. 454 m2 w tym: - sala ceremonialna, - 97m2, - ch³odnia, - 46m2 - sala po¿egnañ - 19m2 3.1.2 Cmentarz komunalny przy ul. £ukasiñskiego: Cmentarz komunalny po³o¿ony pomiêdzy ul. £ukasiñskiego i ul. K.Odnowiciela. Powierzchnia do utrzymania wynosi 4,03 ha. Na jego terenie jest kaplica o powierzchni ok.70m2 z zapleczem, w której odbywaj± siê ceremonie pogrzebowe. Jest wyposa¿ony w instalacjê wodoci±gow±. Przyjmuje siê, ¿e zu¿ycie wody, oraz ilo¶æ usuwanych odpadów bêdzie na poziomie zbli¿onym do zu¿ycia w roku 2011r, które wynios³o: - wody - 612 m3 - wywo¿onych odpadów - nie ulegaj±cych biodegradacji - 1069 m3 (2 kontenery na odpady KP7 + 3 boksy betonowe), - ulegaj±cych biodegradacji - 80 m3 Nawierzchnia alejek wykonana jest w wiêkszo¶ci z m±czki granitowej, g³ówna alejka wej¶ciowa na cmentarz jest wybrukowana kostk± granitow±. Na cmentarzu znajduje siê ok. 6 300 mogi³, brak jest mo¿liwo¶ci budowy nowych grobów. Do pochówków wykorzystywana jest równie¿ pierwsza czê¶æ kolumbarium zlokalizowanego w murze urnowym pomiêdzy II i III cz. cmentarza. Nekropolia wpisana jest do wojewódzkiej ewidencji zabytków, natomiast zabytkowe kaplice cmentarne rodzin Runge i Jaensch wpisane s± do ksiêgi rejestru zabytków nieruchomych województwa dolno¶l±skiego. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje : A. w zakresie administrowania : 1) prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi i zarz±dzanymi obiektami, 2) prowadzenie i utrzymanie obiektu lub lokalu umo¿liwiaj±cego za³atwianie spraw formalnych w warunkach godnych z zapewnieniem indywidualnego traktowania ka¿dego klienta. 3) pobieranie op³at w imieniu i na rzecz Gminy Miasto ¦widnica za korzystanie z cmentarza i urz±dzeñ cmentarnych wg cen okre¶lonych w uchwale Rady Miejskiej oraz przekazywanie ich do Urzêdu Miejskiego w terminie do 10 dnia ka¿dego miesi±ca, za miesi±c poprzedni wraz z rozliczeniem, wg wzoru ustalonego przez Zamawiaj±cego, 4) ustalenie terminów i warunków korzystania z obiektów i urz±dzeñ cmentarza z zachowaniem zasady równego traktowania zak³adów pogrzebowych oraz innych podmiotów, 5) prowadzenie i przechowywanie w odpowiednim pomieszczeniu dokumentacji cmentarnej, w formie pisemnej i elektronicznej, a w szczególno¶ci a) ksi±g osób pochowanych na cmentarzu, b) alfabetycznego spisu osób pochowanych na cmentarzu, c) ksiêgi grobów na cmentarzu, d) rejestru miejsc rezerwowych, e) kompletowanie, przechowywanie kart zgonów oraz sukcesywne przekazywanie ich do archiwum. 6) prowadzenie bazy danych w programie komputerowym SEGIZ WER. 2.00- System Ewidencji Grobów i Zmar³ych lub innym programie kompatybilnym z SEGIZ oraz jego bie¿±ca obs³uga i konserwacja wraz z ponoszeniem kosztów konserwacji systemu, 7) przedstawianie sprawozdania o ilo¶ci wykorzystania poszczególnych rodzajów miejsc grzebalnych oraz o ilo¶ci i rodzajach miejsc pozostaj±cych do dyspozycji na dzieñ 31 grudnia 2012r. w terminie do 10 stycznia 2013r., oraz na ¿±danie Zamawiaj±cego, 8) przedstawienie sprawozdania w terminie do 10 stycznia 2013r. o ilo¶ci grobów, za które nie zosta³a wniesiona op³ata prolongacyjna po up³yniêciu 20 lat. 9) pe³nienie nadzoru nad robotami w zakresie bezpieczeñstwa, poszanowania mienia komunalnego i prywatnego (grobowce, nasadzenia,itp.) wykonywanymi bezpo¶rednio na terenie cmentarza i jego obiektach przez podmioty gospodarcze ¶wiadcz±ce us³ugi pogrzebowe i inne us³ugi (np. kamieniarskie) 10) egzekwowanie od wykonawców us³ug pogrzebowych, kamieniarskich, ogrodniczych i innych uporz±dkowania miejsca po zakoñczonych pracach oraz usuwania nadmiaru ziemi. B - w zakresie utrzymania cmentarzy : 1) bie¿±ce utrzymanie czysto¶ci cmentarzy, domu przedpogrzebowego, kaplic, zespo³u pomnikowego na cmentarzu przy ul. S³owiañskiej 2) systematyczne ( 6 x w sezonie) wykaszanie traw na terenie cmentarza przy ul. S³owiañskiej w tym ca³o¶æ kwater trawiastych i innych przygotowanych do pochówków oraz pasów zieleni wewn±trz cmentarza, a tak¿e na zewn±trz od ogrodzenia do chodnika lub jezdni, 3) usuwanie zachwaszczenia nawierzchni alejek, 4) pielêgnacja wraz z podlewaniem drzew i krzewów posadzonych w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym w ramach zagospodarowania cmentarza, 5) utrzymywanie bez przerostów na cmentarzu przy ul. S³owiañskiej istniej±cych ¿ywop³otów posadzonych w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym w ramach zagospodarowania cmentarza, 6) egzekwowanie od dysponentów grobów utrzymania porz±dku i czysto¶ci na cmentarzach, 7) ustalanie dysponentów grobów nieop³aconych, informowanie ich, równie¿ poprzez og³oszenia w lokalnych mediach i na tablicach og³oszeñ na cmentarzach, o warunkach dalszego dysponowania grobami, 8) oznaczanie grobów przeznaczonych do likwidacji, ( na cmentarzu przy ul. £ukasiñskiego 300szt) 9) otwieranie i zamykanie bram cmentarza w godzinach okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, 10) utrzymanie w stanie nie pogorszonym obiektów, urz±dzeñ, instalacji o¶wietleniowej (w tym wymiana ¼róde³ ¶wiat³a), wodoci±gowej, kanalizacji deszczowej, ogrodzenia, nawierzchni alejek i ich obrze¿y), 11) usuwanie opad³ych li¶ci oraz od¶nie¿anie i uszarstnianie (ka¿dorazowo wg potrzeb) g³ównych alejek. Do g³ównych alejek zalicza siê te, o nawierzchni asfaltowej, brukowanej oraz z m±czki kamiennej o szeroko¶ci powy¿ej 3 m oraz place wokó³ domu przedpogrzebowego i kaplicy, 12) wyposa¿enie obiektów w niezbêdn± ilo¶æ kontenerów KP 7 na odpady (min 7 szt. ul. S³owiañska, min. 2 szt ul. £ukasiñskiego) oraz bie¿±ce ich opró¿nianie, wywóz nieczysto¶ci sta³ych i ciek³ych oraz ponoszenie zwi±zanych z tym kosztów, ponoszenie kosztów zu¿ycia wody i energii elektrycznej na cmentarzach i parkingu przy ul.S³owiañskiej. 13) wyposa¿enie domu przedpogrzebowego i kaplicy w elementy niezbêdne do przeprowadzenia ceremonii pogrzebowej m.in ³awki, ¶wieczniki, stojaki na wieñce, kwiaty itp, 14) bie¿±ca konserwacja urz±dzeñ ch³odni oraz nag³o¶nienia w domu przedpogrzebowym i kaplicy 15) wykonywanie przegl±dów technicznych obiektów budowlanych oraz pomiarów instalacji elektrycznej, zlokalizowanych na terenie cmentarzy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i prowadzenie ksi±g obiektów budowlanych, 16) zwiêkszenie w dniach od 25 pa¼dziernika do 3 listopada ilo¶ci zatrudnionych pracowników o 14 osób, w celu zapewnienia dyspozycyjno¶ci i odpowiedniego przygotowania cmentarzy oraz ich bie¿±cego utrzymania w okresie ¦wiêta Wszystkich ¦wiêtych 17) niezw³oczne informowanie Zamawiaj±cego o zaistnia³ych awariach, usterkach i innych nieprawid³owo¶ciach, w przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci przez Zamawiaj±cego, i braku wcze¶niejszego zawiadomienia - usuwanie konsekwencji zaistnia³ych zdarzeñ administrator dokona na w³asny koszt w wyznaczonym terminie. Wszystkie w/w zadania nale¿y realizowaæ przy ¶cis³ym przestrzeganiu obowi±zuj±cego prawa, ze szczególnym uwzglêdnieniem wymogów nastêpuj±cych aktów prawnych : - Ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. i cmentarzach i chowaniu zmar³ych - Rozporz±dzenia Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 21 lipca 2003 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów, - Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008 r. w sprawie wymagañ, jakie musz± spe³niaæ cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zw³ok i szcz±tków - Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postêpowania ze zw³oka- mi i szcz±tkami ludzkimi..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 75.10.00.00 - Us³ugi administracji publicznej 77.31.00.00 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 28.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 10.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100).Wadium winno zostaæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. przed 27.02.2012 r. przed godz. 09.00 2.Wadium mo¿e byæ wniesione w formach okre¶lonych w art.45 ust.6 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych,

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOG¡ UBIEGAÆ SIÊ WYKONAWCY KTÓRZY SPE£NIAJ¡ WARUNKI DOTYCZ¡CE posiadania uprawnieñ tj. licencji do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie zarz±dzania nieruchomo¶ciami, oraz zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci wydane Decyzj± Prezydenta Miasta ¦widnicy lub umowê z firm± posiadaj±c± wpis do dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonej przez Prezydenta Miasta ¦widnicy.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOG¡ UBIEGAÆ SIÊ WYKONAWCY KTÓRZY SPE£NIAJ¡ WARUNKI DOTYCZ¡CE tj. mog± udokumentowaæ: - prowadzenie administracji i utrzymanie cmentarzy w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem: a. ³±cznej warto¶ci realizowanych zadañ z zakresu okre¶lonego w pkt 3.2.A i pkt 3.2.B SIWZ - nie mniejszej ni¿ 400 000 z³ brutto b. zakresu - wymagane jest do¶wiadczenie w zarz±dzaniu cmentarzami o ³±cznej ilo¶ci mogi³ nie mniejszej ni¿ 8 000 szt. w tym jednym o ilo¶ci mogi³ min. 4000 szt. oraz utrzymaniu terenów zielonych o powierzchni min. 5 ha, c. okresu ¶wiadczenia w/w us³ug , d. zleceniodawców, e. potwierdzenie (np. referencje), ¿e us³ugi, o wymienionym wy¿ej minimalnym zakresie zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie,

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOG¡ UBIEGAÆ SIÊ WYKONAWCY KTÓRZY SPE£NIAJ¡ WARUNKI DOTYCZ¡CE tj: - posiadania maszyn i narzêdzi niezbêdnych do realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami, wymagane minimum : 1 kosiarka samojezdna, 2 kosiarki spalinowe, 2 kosiarki ¿y³kowe, samochód ciê¿arowy o ³adowno¶ci powy¿ej 3,5 ton. Sprzêt komputerowy wraz z licencjonowanym oprogramowaniem umo¿liwiaj±cym prowadzenie ewidencji cmentarnej, kompatybilnym z programem SEGIZ-System Ewidencji Grobów i Zmar³ych. - dysponowanie lokalem / obiektem, umo¿liwiaj±cym zorganizowanie obs³ugi administracji cmentarza i przyjmowania interesantów. Wymagamy aby : - lokal by³ usytuowany na terenie miasta ¦widnicy, - pomieszczenie, w którym przechowywana bêdzie dokumentacja cmentarna odpowiada³o warunkom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 21 lipca 2003r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów- oczekujemy opisu i fotografii potwierdzaj±cych spe³nienie wymagañ. - pomieszczenie, w którym bêd± obs³ugiwani klienci, umo¿liwia³o za³atwienie spraw formalnych w warunkach godnych z zapewnieniem mo¿liwo¶ci indywidualnego traktowania ka¿dego klienta oraz poczekalni dla klientów oczekuj±cych - nale¿y za³±czyæ opis pomieszczeñ i fotografie potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOG¡ UBIEGAÆ SIÊ WYKONAWCY KTÓRZY SPE£NIAJ¡ WARUNKI DOTYCZ¡CE :tj. - dysponowanie osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami, wymagane minimum: - dwóch pracowników administracyjno - biurowych z min. rocznym sta¿em pracy przy obs³udze administracji cmentarzem, - dwóch pracowników pe³ni±cych obowi±zki kierowników cmentarzy, - czterech pracowników do prac porz±dkowo-konserwacyjnych,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOG¡ UBIEGAÆ SIÊ WYKONAWCY KTÓRZY SPE£NIAJ¡ WARUNKI DOTYCZ¡CE finasowej tj. mog± udokumentowaæ posiadanie: - ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej umo¿liwiaj±cych p³ynn± realizacjê zadania, wymagane minimum 100 000z³, - ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê min. 200 000 z³. przez ca³y okres trwania umowy.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • koncesjê, zezwolenie lub licencjê
    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • wykaz narz±dzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na zdolno¶æ finansow± innych podmiotów, przedk³ada informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, dotycz±c± podmiotu, z którego zdolno¶ci finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych przez ten podmiot ¶rodków finansowych lub jego zdolno¶æ kredytow±, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6.3.3 dokument potwierdzaj±cy dysponowanie lokalem /obiektem, umo¿liwiaj±cym zorganizowanieobs³ugi administracji cmentarza i przyjmowania interesantów. Wymagamy aby : - lokal by³ usytuowany na terenie miasta ¦widnicy, - pomieszczenie, w którym przechowywana bêdzie dokumentacja cmentarna odpowiada³o warunkom okre¶lonym w rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 21 lipca 2003r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów- oczekujemy opisu i fotografii potwierdzaj±cych spe³nienie wymagañ. - pomieszczenie, w którym bêd± obs³ugiwani klienci, umo¿liwia³o za³atwienie spraw formalnych w warunkach godnych z zapewnieniem mo¿liwo¶ci indywidualnego traktowania ka¿dego klienta oraz poczekalni dla klientów oczekuj±cych - nale¿y za³±czyæ opis pomieszczeñ i fotografie potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ. ( za³±cznik Nr 7 ) 14. Oferta winna zawieraæ: - formularz ofertowy stanowi±cy za³±cznik nr 1 do specyfikacji, - o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdzia³ach 6 i 7 specyfikacji, - upowa¿nienie (pe³nomocnictwo) do podpisania oferty winno byæ do³±czone do oferty, o ile wynika to z innych dokumentów za³±czonych przez Wykonawcê. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia: s± zobowi±zani ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spó³ki cywilnej oraz cz³onkowie konsorcjum). Ponosz± oni solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z przedsiêbiorc± wystêpuj±cym jako Pe³nomocnik pozosta³ych (lider), - o¶wiadczenie o gotowo¶ci wniesienia najpó¼niej w dniu podpisania umowy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, o warto¶ci 2% ceny rycza³towej za ca³o¶æ zadania w formach wed³ug wyboru oferenta okre¶lonych w art.148 prawa zamówieñ publicznych

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.