Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-05
Bydgoszcz: Dostawa sprzętu, podzespołów i oprogramowania komputerowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 48458 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5255320, faks 52 5255319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu, podzespołów i oprogramowania komputerowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, podzespołów i oprogramowania komputerowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy 2. . Zamówienie obejmuje 6 zadań, dla których Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych: a) Zadanie nr 1 - Urządzenie peryferyjne (Drukarka laserowa monochromatyczna) - 30 sztuk b) Zadanie nr 2 - Oprogramowanie antywirusowe - 2 wersje nielimitowane c) Zadanie nr 3 - Oprogramowanie systemowe - 530 sztuk d) Zadanie nr 4 - Oprogramowanie specjalistyczne - 16 licencji i 1 prenumerata e) Zadanie nr 5 - Oprogramowanie do projektowania komputerowego - 1 licencja f) Zadanie nr 6 - Części i podzespoły komputerowe - 97 sztuk.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 48.76.10.00-0, 48.62.00.00-0, 48.90.00.00-7, 48.32.10.00-4, 30.23.31.32-5, 30.23.42.00-0, 30.23.61.10-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz OFERTA - (wzór stanowi załącznik do SIWZ). 2. Wykonawca powołujący się przywykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. spółkę cywilną, konsorcjum) wykonawcy zobowiązani są do: 1) ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności: postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie tego zamówienia oraz zakres umocowania pełnomocnika. 2) dołączenia w/w pełnomocnictwa do oferty. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Dokument, z którego wynika upoważnienie dla osoby podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy (np. zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej chyba, że wykonawca posiada wpis w systemie CEIDG). W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymóg, terminu określony w pkt III.4.3.1) tj. wystawiony nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert stosuje sie odpowiednio
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty możliwa jest w przypadku: 1) Zaniechania produkcji przedmiotu umowy. 2) Wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, gdy dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) osobiście: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój 29), 2) za zaliczeniem pocztowym (koszt przesyłki), 3) na stronie internetowej Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2013 godzina 12:00, miejsce: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój 29).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenie peryferyjne - Drukarka laserowa monochromatyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie antywirusowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Aktualizacja oprogramowania antywirusowego Kaspersky BusinessSpace Security PUB lub oprogramowania równoważnego - wersja nielimitowana, b) Aktualizacja oprogramowania antywirusowego Kaspersky WorkSpace Security PUB lub oprogramowania równoważnego - wersja nielimitowana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oprogramowanie systemowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) P73-05820 Microsoft Windows Server Standard Software Assurance Government OPEN 1 License No Level 2 PROC - kontynuacja minimum 24 m-ce lub produkt równoważny - 5 licencji (nieprzekraczalna data dostawy 30.03.2013r.); 2) R18-01636 Microsoft Windows Server CAL Software Assurance Government OPEN Device CAL PROC - kontynuacja minimum 24 m-ce lub produkt równoważny - 10 licencji (nieprzekraczalna data dostawy 30.03.2013r.); 3) 228-04510 Microsoft SQL Server Standard Edition Software Assurance Government OPEN No Level - kontynuacja minimum 24 m-ce lub produkt równoważny - 1 licencja (nieprzekraczalna data dostawy 30.03.2013r.); 4) 359-01385 Microsoft SQL CAL Software Assurance Government OPEN No Level Device CAL - kontynuacja minimum 24 m-ce lub produkt równoważny- 10 licencji (nieprzekraczalna data dostawy 30.03.2013r.); 5) R18-01636 Microsoft Windows Server CAL Software Assurance Government OPEN Device CAL - kontynuacja minimum 24 m-ce lub produkt równoważny - 500 licencji (nieprzekraczalna data dostawy 31.05.2013r.); 6) P73-05820 Microsoft Windows Server Standard Software Assurance Government OPEN 1 License No Level 2 PROC - kontynuacja minimum 24 m-ce lub produkt równoważny - 4 licencje (nieprzekraczalna data dostawy 31.05.2013r.);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oprogramowanie specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) RODOS lub produkt równoważny - abonament na rok 2013 na aktualizację informatorów cenowych (na płycie CD): - Eurocenbud - RMS, CPK, CRB - Sekocenbud - RMS do programu kosztorysowego Rodos dla 8 licencji : 2958, 4714, 6508, 7674, 8393, 8394, 6112 i 8449 dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy - 8 licencji 2) Konserwacja bazy i systemu kosztorysowania RODOS lub produktu równoważnego dla 8 stanowisk - 8 licencji 3) Sekocenbud lub produkt równoważny - prenumerata srebrna dla posiadaczy programu Seko WKI-Plan - komplet wydawnictw Sekocenbud na CD - pierwsze stanowisko - 1 prenumerata.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oprogramowanie do projektowania komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Licencja jednostanowiskowa zabezpieczona kluczem USB.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Części i podzespoły komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pamięć RAM - 10 sztuk 2. Pamięć RAM - 10 sztuk 3. Pamięć RAM - 5 sztuk 4. Karta grafiki - 5 sztuk 5. Dysk HDD 3,5 500 GB - 12 sztuk 6. Dysk HDD 3,5 250 GB - 10 sztuk 7. Dysk HDD 2,5 250 GB - 5 sztuk 8. Dysk HDD 2,5 320 GB - 10 sztuk 9. Karta sieciowa - 5 sztuk 10. Wentylator - 5 sztuk 11. Wentylator - 5 sztuk 12. Wentylator - 5 sztuk 13. Wentylator - 5 sztuk 14. Wentylator - 5 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.32-5, 30.23.42.00-0, 30.23.61.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.