Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-26
Będzin: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni zlokalizowanych w Będzinie w budynkach: - Krakowska 16 (dla potrzeb centralnego ogrzewania w sezonie grzewczym). - Sienkiewicza 31B (dla potrzeb centralnego ogrzewania w sezonie grzewczym i ciepłej wody użytkowej w sezonie i poza sezonem grzewczym).
- Sienkiewicza 31C (dla potrzeb centralnego ogrzewania w sezonie grzewczym i ciepłej wody użytkowej w sezonie i poza sezonem grzewczym). Planowane zapotrzebowanie oleju opałowego w okresie trwania umowy ~ 60,00 m3
Numer ogłoszenia: 484676 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych sp. z o.o. , ul. Krakowska 16, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 7295221, 7295162, faks 32 7295774.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.bedzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Adm. samorządowej; Zarządzanie na zlecenie..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni zlokalizowanych w Będzinie w budynkach: - Krakowska 16 (dla potrzeb centralnego ogrzewania w sezonie grzewczym). - Sienkiewicza 31B (dla potrzeb centralnego ogrzewania w sezonie grzewczym i ciepłej wody użytkowej w sezonie i poza sezonem grzewczym). - Sienkiewicza 31C (dla potrzeb centralnego ogrzewania w sezonie grzewczym i ciepłej wody użytkowej w sezonie i poza sezonem grzewczym). Planowane zapotrzebowanie oleju opałowego w okresie trwania umowy ~ 60,00 m3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych: Krakowska 16 (budynek administracyjny Spółki) oraz do dwóch budynków mieszkalnych przy ul. Sienkiewicza 31 B i 31 C (budynki Sienkiewicza 31 B i 31 C usytuowane równolegle do siebie w bezpośrednim sąsiedztwie, Krakowska 16 - budynek oddalony od ww. budynków ~ 1 km). Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na podstawie postanowień zawartych w treści umowy, stanowiącej Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Wymagane parametry lekkiego oleju opałowego wg PN-C-96024:2011; Gęstość w 150C, max - kg/m3 860; Wartość opałowa, min. - MJ/kg 42,6; Temperatura zapłonu, min. - 0C 56; Lepkość kinematyczna w 200C, max - mm2/s. 6; Skład frakcyjny: do temp. 2500C destyluje, max - %(v/v) 65, do temp. 3500C destyluje, min. - % (v/v) 85; Temperatura płynięcia, max - 0C -20; Pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej, max - %(m/m) 0,3; Zawartość siarki, max - %(m/m) 0,1; Zawartość wody, max - mg/kg 200; Zawartość zanieczyszczeń stałych, max - mg/kg 24; Pozostałość po spopieleniu, max - %(m/m) 0,01; Barwa czerwona. 3. Warunki realizacji dostawy: Realizacja dostawy wg potrzeb Zamawiającego. Jednorazowa dostawa oleju opałowego do kotłowni: (uwzględniając zapas oleju w beczkach): Krakowska 16 - 0,5÷2,0 m3 (pojemność zbiorników 2,5 m3); Sienkiewicza 31 B - 2,0÷4,0 m3 (pojemność zbiorników 5,0 m3); Sienkiewicza 31 C - 2,0÷3,0 m3 (pojemność zbiorników 4,0 m3), po uprzednim zamówieniu przesłanym faksem i uzgodnieniu terminu dostawy telefonicznie (dzień, planowana godzina dostawy). Jednorazowa dostawa oleju opałowego do kotłowni w ilości: 4,0÷8,0 m3, powyższe uwarunkowane jest dostawą oleju opałowego do dwóch lub trzech kotłowni równocześnie. W wyjątkowej sytuacji może wystąpić konieczność dostawy oleju opałowego tylko do jednej kotłowni w ilości ~ 1,0 m3. Ilość dostaw w roku, wynikająca z analizy dostaw z lat ubiegłych ~ 8. Dostawa oleju opałowego autocysterną Wykonawcy, wyposażoną w legalizowany, elektroniczny układ pomiarowy, pompę ssąco-tłoczącą i wąż spustowy. Odbiór ilościowy oleju opałowego i rozliczenie dostawy będzie dokonywane według wskazań legalizowanego urządzenia pomiarowego przy autocysternie, w temperaturze referencyjnej 150C. Możliwość dostawy każdą autocysterną, bez względu na jej gabaryty. Z uwagi na brak placu manewrowego przy Krakowskiej 16, autocysterna o dużych gabarytach będzie wymagała węża spustowego o długości minimum 20,0 mb. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowej kontroli jakości dostarczonego oleju opałowego poprzez pobranie próbek z autocysterny Wykonawcy i oddanie ich do analizy zgodnie z normą PN-EN ISO 3170:2006, na koszt: Zamawiającego, w przypadku gdy jakość dostarczonego oleju opałowego będzie zgodna z wymaganiami dotyczącymi jakości przetworów naftowych określonymi w PN-C-96024:2011, Wykonawcy, w przypadku gdy jakość dostarczonego oleju opałowego będzie niezgodna z wymaganiami dotyczącymi jakości przetworów naftowych określonymi w PN-C-96024:2011. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany planowanej ilości dostawy oleju opałowego. Planowana ilość dostawy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od zaistniałych warunków atmosferycznych. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia. Zamawiający, w dniu odbioru oleju opałowego przy każdorazowej dostawie, będzie składał Wykonawcy oświadczenia o przeznaczeniu oleju opałowego, wynikające z ustawy z dnia 06.12.2008r. - o podatku akcyzowym. 4.Wymagany termin realizacji całego zamówienia: wg potrzeb Zamawiającego, od dnia zamówienia pierwszej dostawy zgłoszonej faksem, w ramach podpisanej umowy obowiązującej od dnia 01.01.2014r. do 31.12.2014r. Wymagany termin jednorazowej dostawy: w ciągu 48 godzin licząc od dnia zamówienia przesłanego faksem. Termin dostawy każdorazowo uzgadniany telefonicznie w ślad za uprzednim zgłoszeniem zapotrzebowania. Dostawa oleju w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach 07:00 ÷ 15:00. Przyjazd autocysterny w godzinach umożliwiających zakończenie dostawy najpóźniej o godzinie 15:00..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: 1. aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012r., poz. 1059); 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający, za wystarczające uzna dwie dostawy, każda o wartości porównywalnej z wartością niniejszego zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200.000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy) wraz z dowodem opłaty składki ubezpieczenia, jeśli fakt opłacenia składki nie wynika z przedłożonego dokumentu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny wykonania zamówienia, w przypadku: 1. określonym w pkt 12, ppkt 12.3.a. SIWZ, tj. w przypadku zmiany ceny hurtowej 1m3 oleju opałowego - udokumentowana cena zmienna - bez konieczności zmiany umowy. 2. zmiany stawki VAT. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT i wymaga formy pisemnej -aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16 - Sekretariat I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Utrzymanie czystości Dworca PKP w Będzinie
- Świadczenie usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób.
- Świadczenie usług schronienia w postaci schroniska dla osób bezdomnych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie
- Ochrona Targowiska Miejskiego w Będzinie przy ul. Gzichowskiej.
- MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA KORYTARZACH WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA W II LO IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W BĘDZINIE
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego do PAN Domu Pracy Twórczej w Wierzbie na okres 24 miesięcy
- Dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych Szkoły Podstawowej w Osiu przy ul. Szkolnej 8 i ul. Ks. Semraua 44 w Osiu i Szkoły Podstawowej we Wierzchach.
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie
- Dostawa oleju opałowego w 2025 r.
- Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Władysława Jagiełły w Czerwińsku nad Wisłą.
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w okresie od stycznia 2025 roku do grudnia 2025 roku do kotłowni Domu Pomocy Społecznej we Wronińcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów).
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.