Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-26
Gostynin: Dostawa artykułów żywnościowych do szkół i przedszkoli miejskich w Gostyninie
Numer ogłoszenia: 485022 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Ekonomiczny Szkół i Przedszkoli , ul. Polna 36, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 24 235 32 00, 24 235 19 80.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do szkół i przedszkoli miejskich w Gostyninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne - w ciągu roku kalendarzowego - dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby niżej wymienionych jednostek oświatowych: - Miejskiego Przedszkola Nr 2 z Oddziałem Integracyjnym z siedzibą w Gostyninie przy ul. Wojska Polskiego 54, - Miejskiego Przedszkola Nr 4 z siedzibą w Gostyninie przy ul. Armii Krajowej 7, - Miejskiego Przedszkola Nr 5 z siedzibą w Gostyninie przy ul. Kochanowskiego 2, - Szkoły Podstawowej Nr 1 w Gostyninie przy ul. Ozdowskiego 2, - Szkoły Podstawowej Nr 3 w Gostyninie przy ul. Gen. Józefa Bema 23, - Gimnazjum Nr 1 w Gostyninie przy ul. Polnej 36. Przedmiot zamówienia został podzielony na części, w ramach których dopuszcza się składanie ofert częściowych, tj.: Część I Mięsa, wędliny, podroby Część II Mięsa i wędliny drobiowe Część III Ryby Część IV Woda, soki, słodycze Część V Przyprawy, koncentraty, przeciery i inne produkty spożywcze Część VI Nabiał, produkty mleczarskie Część VII Warzywa, owoce konserwowane, konserwy Część VIII Pieczywa Część IX Warzywa, owoce i jaja kurze Część X Produkty zbożowe Część XI Warzywa i owoce mrożone, oraz produkty gotowe.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.81.11.00 - Chleb 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze 15.84.00.00 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.33.11.00 - Warzywa świeże lub mrożone 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne 15.61.33.00 - Produkty zbożowe 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 03.14.25.00 - Jaja .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z SIWZ pozostałe dokumenty składające się na ofertę: wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikiem zawierającym zestawienie wszystkich cen jednostkowych dotyczących części zamówienia, na którą składana jest oferta (załączniki do formularza ofertowego); oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, tj. dot. podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ); ewentualne pełnomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku gdy: 1) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT; 2) nastąpią zmiany treści przepisów prawa dot. realizowanego przedmiotu zamówienia, mające wpływ na jego realizację; 3) zajdzie konieczność zmiany okresu realizacji umowy. Powyższe zmiany treści umowy dla swej ważności wymagają - pod rygorem nieważności - formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzesip.gostynin.edu.pl/index.php?temat=000009&rok=2013&numer=3
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Ekonomiczny Szkół i Przedszkoli pok. Nr 1, za zaliczeniem pocztowym fax. (24) 235-19-88 lub e-mail: mzesip@gostynin.edu.pl, oraz bezpłatnie: http://www.mzesip.gostynin.edu.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zespół Ekonomiczny Szkół i Przedszkoli w Gostyninie ul. Polna 36, 09-500 Gostynin, pok. Nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- ,,Remont dwóch odcinków drogi powiatowej nr 1408W gr. woj. - Rębów - Solec - Wrząca"
- "Budowa dwóch pochylni dla osób niepełnosprawnych, przebudowa, remont, bieżąca konserwacja i wykonanie instalacji wewnętrznych w budynku internatu Gostynińskiego Centrum Edukacyjnego oraz ..."
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej śmieciarki dwukomorowej
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Bursy Szkolnej nr 1 w Jeleniej Górze w 2025 r.
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Glinojecku"
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
- Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Sukcesywna dostawa produktów nabiałowych do COS-OPO w Giżycku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.