Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-11
Mińsk Mazowiecki: Organizacja wycieczki turystycznej Petersburg-Kłajpeda w dniach 27.04.2014 r. - 04.05.2014r.
Numer ogłoszenia: 48576 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Tadeusza Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7598700 do 65, faks 025 7598702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatminski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczki turystycznej Petersburg-Kłajpeda w dniach 27.04.2014 r. - 04.05.2014r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wycieczki autokarowej do Petersburga, Kłajpedy dla pracowników i emerytów Starostwa Powiatowego, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego i Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim. Liczba uczestników wycieczki: do 45 osób. Termin wycieczki: od 27 kwietnia do 4 maja 2014 r., przy czym: Odjazd: z Mińska Mazowieckiego w dniu 27 kwietnia 2014 r. w godzinach popołudniowych (ok. godz. 16.00), dojazd do Petersburga - następnego dnia w godzinach porannych. Powrót: wyjazd z Kłajpedy do Mińska Mazowieckiego w dniu 3 maja 2014 r. w godzinach popołudniowo wieczornych. 2. Wycieczka obejmie następujące miejsca zwiedzania: Petersburg (ok. 4 dni - 28, 29, 30 kwietnia i 1 maja): Pałac Zimowy i Ermitaż, Cerkiew Zbawiciela na Krwi, Newski Prospekt, Sobór Smolny, Krążownik Aurora, Twierdza Pietropawłowska, Cerkiew Piotra i Pawła, Pomnik Piotra I Jeździec Miedziany, Katedra Sw. Izaaka, Katedra Kazańska, Carskie Sioło z Bursztynową Komnatą, Muzeum Rosyjskie, Peterhoff, Ławra Św. Aleksandra Newskiego, rejs statkiem. Wyjazd z Petersburga w dniu 2 maja w godzinach rannych, po drodze zwiedzanie Rygi, przyjazd w okolice Kłajpedy. Kłajpeda: Delfinarium, Muzeum morza, port, pobyt nad morzem. 3. W sytuacji, gdyby z jakichkolwiek względów np. z przyczyn organizacyjnych, ekonomicznych, technicznych zrealizowanie wycieczki zgodnie z ww. planem okazało się trudne bądź niemożliwe do wykonania, czy też powodowało by duże trudności dopuszcza się możliwość dokonania korekty planu wycieczki. Korekta planu winna być skonsultowana z Zamawiającym i wymaga jego zgody. Może ona polegać na zastosowaniu zamiennych rozwiązań w stosunku do opisanych powyżej (np. na zaproponowaniu odmiennych od przyjętych powyżej obiektów zwiedzania), nie może jednak prowadzić do zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia, a co się z tym wiąże - nie może powodować wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy zaproponowanego w ofercie. 4. Niniejsze zamówienie obejmuje ponadto: a. przejazd autokarem Lux sprawnym technicznie, wyposażonym w sprawną klimatyzację, WC, czynny barek z gorącą wodą, kawą ,herbatą, cukrem, kubkami, odtwarzacz DVD z możliwością obejrzenia filmu (komedia, obyczajowe, przyrodnicze- zapewnia organizator), telewizor, nagłośnienie i wygodne fotele z pasami bezpieczeństwa dla wszystkich uczestników, b. 5 noclegów (w tym: 4 -w Petersburgu, 1 - w drodze powrotnej) - zakwaterowanie w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym. Minimalne wymagania, jakie należy zapewnić uczestnikom wycieczki co do pokoi oraz ich wyposażenia: - pokoje 2-3 osobowe z łazienką z ciepłą wodą, (w łazience: sprawny prysznic, umywalka, akcesoria toaletowe, ręczniki), c. opiekę pilota polskojęzycznego posiadającego licencję aktualną w czasie trwania całej wycieczki, d. na miejscu- lokalny przewodnik ze znajomością języka polskiego, e. wyżywienie: 6 śniadań - stół szwedzki (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, sobota), 5 obiadokolacji z napojem (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek) oraz 1 obiad w drodze powrotnej (sobota) f. 1 spotkanie integracyjne z poczęstunkiem, muzyką i tańcami po obiadokolacji do późnych godzin nocnych, g. ubezpieczenie nie niższe niż: NNW 5000 euro na osobę, KL 10000 euro na osobę, h. opłaty klimatyczne, opłaty parkingowe i drogowe i inne i. opłaty wizowe i podatek VAT. 5. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zapewni wizy uczestnikom wycieczki. Informacje niezbędne do uzyskania wiz (tj. wykaz zawierający liczbę oraz dane uczestników wycieczki- w zakresie wskazanym przez Wykonawcę) Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej na 30 dni kalendarzowych przed planowanym terminem wyjazdu. 6. Maksymalna liczba uczestników wycieczki - 45 osób. Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników wycieczki może ulec zmniejszeniu - maksymalnie o 5 osób. Sytuacja taka nie spowoduje zmiany zaproponowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty kosztu wycieczki przypadającego na jedną osobę. Fakt ten winien być przez Wykonawcę uwzględniony przy kalkulacji ceny wycieczki przypadającej na jednego uczestnika. 7. Podstawą do ustalenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszego zamówienia będzie koszt wycieczki przypadający na jednego uczestnika oraz liczba uczestników wskazana w wykazie, o którym mowa w ust. 5, z zastrzeżeniem zapisów ust 8. 8. W sytuacji gdyby po przekazaniu wykazu, o którym mowa w ust 5 osoba (lub osoby) zgłoszona jako uczestnik wycieczki z przyczyn losowych zrezygnowała z udziału w wycieczce, i nie byłoby możliwości wymiany zgłoszonego uczestnika na innego (np. z powodu formalności związanych z koniecznością załatwienia wiz) - wówczas podstawą do ustalenia ostatecznego wynagrodzenia Wykonawcy będzie: koszt wycieczki przypadający na jednego uczestnika oraz ostateczna liczba uczestników (nie mniej niż 40 osób) a także poniesiony przez Wykonawcę koszt opłaty wizowej (lub opłat wizowych) uczestnika (lub uczestników), który z Wycieczki zrezygnował. 9. Uwaga: w razie awarii autokaru: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, iż usunięcie drobnej awarii dokonane zostanie w ciągu 1 godziny. W przeciwnym razie Wykonawca winien podstawić w ciągu 12 godzin sprawny autokar i zapewnić organizację czasu uczestnikom wycieczki przez pilota oraz ewentualny nocleg dla uczestników wycieczki (na koszt Wykonawcy). 10. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu szczegółowy program wycieczki sporządzony na podstawie powyższego opisu przedmiotu zamówienia i uwzględniający wymagania Zamawiającego opisane powyżej. 11. Zamówienie nie obejmuje biletów wstępu do zwiedzanych obiektów czy imprez fakultatywnych. Jednakże Wykonawca przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie podać Zamawiającemu ich wysokość w euro lub w rublach na osobę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień, Zamawiający wymaga by przedstawił dokument (zaświadczenie) potwierdzający, że posiada wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w przedmiotowym zakresie. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w przedmiotowym zakresie. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w przedmiotowym zakresie. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w przedmiotowym zakresie. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ - podpisany przez wykonawcę, 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu przetargowym - w przypadku, gdy ofertę oraz załączniki podpisuje inna osoba aniżeli Wykonawca, a przypadku wykonawców niebędących osobami fizycznymi - inna osoba niż umocowana do reprezentowania wykonawcy w przedłożonym odpisie z właściwego rejestru.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Warunki umowy zostały określone przez zamawiającego w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzania do umowy nieistotnych zmian, w razie zaistnienia takiej konieczności. 3. Stosownie do zapisów art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania istotnych zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1) Z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia w sposób zgodny z umową byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą. 2) Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa. 3) Nastąpi zmiana danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy). 4) Wystąpi konieczność zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy. 5) W razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby wykonanie zobowiązań czy też dokonanie rozliczeń na warunkach określonych w umowie - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowych warunków realizacji przedmiotu umowy czy też warunków rozliczeń. 4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim, ul. Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim, ul. Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pok nr 8- Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Świadczenie kompleksowych usług ochrony obiektów i transportu wartości pieniężnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew od km 0+755 do km 4+010
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach sportowo-rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Zakup paliwa do pojazdów i urządzeń dla ZGK w Mińsku Mazowieckim w roku 2025
- (IV) PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.