Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-03
Łowicz: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 486084 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU , ul. Jana Pawła II 173/175, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8372247.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych tj. odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości poprzez sypanie nawierzchni. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w codziennej dyspozycyjności nośnika wraz z kierowcą bądź sprzętu wraz z operatorem. 2) Przedmiot zamówienia składa się z pięciu odrębnych części: Część 1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr 1322, 2714, 2707, 2713, 2709, 2711, 2712, 2710, 2715, 2716, 2717, 2718, 2700, 2705, 2756, 2701, 2702, 2703, 2719, 2720, 2721, 2725, 2726 - łącznie 175,050 km: a) zapewnienie dwóch nośników wraz z kierowcami do zamontowania pługa lekkiego do odśnieżania dróg oraz piaskarki P-1 do zwalczania śliskości zimowej. Pług i piaskarkę do zamontowania na nośniku zapewnia Zamawiający. b) zapewnienie dwóch ciągników z zamontowanymi pługami. c) zapewnienie ładowacza do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej oraz jej załadunku. Część 2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr 2710, 2734, 5118, 2717, 2746, 2737, 2706, 2707, 2708, 2709, 2119, 2724, 2727, 2120, 2729, 2730, 2731 2732, 2100, 2736, 2738, 2739, 2740, 2735, 2742, 2743, 2744 - łącznie 203,87 km: a) zapewnienie nośnika wraz z kierowcą do zamontowania pługa lekkiego do odśnieżania dróg oraz piaskarki P-1 do zwalczania śliskości zimowej. Pług i piaskarkę do zamontowania na nośniku zapewnia Zamawiający. b) zapewnienie trzech ciągników z zamontowanymi pługami. c) zapewnienie ładowacza do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej oraz jej załadunku. Część 3 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr 2746, 2728, 1310, 2745, 2704, 2752, 2751, 2755, 2722, 2723, 2744, 2741, 5124, 5114, 2747, 2748, 2749, 2750, 1304, 5126, 2733, 2935 - łącznie 162,900 km: a) zapewnienie dwóch nośników z napędem na dwie lub trzy osie wraz z kierowcami, do zamontowania pługa lekkiego do odśnieżania dróg oraz piaskarki P-1 do zwalczania śliskości zimowej. Pługi i piaskarki do zamontowania na nośnikach zapewnia Zamawiający. b) Zapewnienie ładowacza do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej oraz jej załadunku. Część 4 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez PZDiT w Łowiczu: a) zapewnienie równiarki samojezdnej z operatorem do odśnieżania dróg. Część 5 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr 2746, 2728, 1310, 2745, 2704, 2752, 2751, 2755, 2722, 2723, 2744, 2741, 5124, 5114, 2747, 2748, 2749, 2750, 1304, 5126, 2733, 2935 - łącznie 162,900 km: a) zapewnienie dwóch koparko-ładowarek z funkcją spychania do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej i jej załadunku oraz do odśnieżania dróg..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających do udzielonego zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na zwiększeniu ilości kilometrów lub godzin pracy sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy dysponują: a) część 1: -dwoma nośnikami do zamontowania pługa lekkiego oraz piaskarki P-1, -dwoma ciągnikami z zamontowanymi pługami, -ładowaczem do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej, b) część 2: -jednym nośnikiem do zamontowania pługa lekkiego oraz piaskarki P-1, -trzema ciągnikami z zamontowanymi pługami, -adowaczem do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej, c) część 3: -dwoma nośnikami z napędem na dwie lub trzy osie do zamontowania pługa lekkiego oraz piaskarki P-1, -ładowaczem do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej, d) część 4: -równiarką samojezdną, e) część 5: -dwoma koparko-ładowarkami z funkcją spychania do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej i jej załadunku oraz do odśnieżania dróg;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku wykonawców, którzy dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do wykonywania zamówienia, tzn. kierowcami oraz operatorami sprzętu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółka cywilna, konsorcjum) należy złożyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone jednemu z Wykonawców (wspólników, konsorcjantów) lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdit.lowicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu
ul. Jana Pawła II 173/175
99-400 Łowicz, pok. nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu ul. Jana Pawła II 173/175 99-400 Łowicz, pok. nr 4 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Dostawy płynów infuzyjnych oraz preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łowiczu wraz z odbiorem i złomowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni Technik fotografii i multimediów w ramach realizacji projektu pn.: "Zawodowcy z Reymonta - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSP nr 3 w Łowiczu"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- ul. Sikorskiego - renowacja kanału sanitarnego DN500 (dz. nr ewid. 2237, obręb Śródmieście, gmina M. Łowicz
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Miasta Rawa Mazowiecka
- "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w 2025 roku"
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Olszewo-Borki w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2024-2025"
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2025 roku (3 części)
- "Zimowe utrzymanie chodników, parkingów, przystanków i targowisk w sezonie zimowym 2024/2025 r. "
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.