eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleOświetlenie świąteczne miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2013-2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Kędzierzyn-Koźle: Oświetlenie świąteczne miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2013-2017
Numer ogłoszenia: 486784 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 405928 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oświetlenie świąteczne miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2013-2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 11.Dokonanie do dnia 5.12.2013r. przeglądu stanu technicznego dekoracji wymienionych w załączniku Nr 1 (stanowiący załącznik do SIWZ), a będących własnością Zamawiającego w tym naprawa dekoracji niesprawnych. 2.Wynajem od Wykonawcy w terminie od 5.12.2013r. do 15.01.2017r. dekoracji wymienionych w załączniku Nr 2 (stanowiący załącznik do SIWZ) oraz innych jakie wynikną z potrzeby zastąpienia dekoracji uszkodzonych zgodnie z okolicznościami opisanymi w pkt.6. 3.Montaż i podłączenie do instalacji oświetlenia ulic dekoracji wymienionych w załączniku Nr 1 i Nr 2 w terminie 5÷10.12.2013r. 4.Utrzymanie zamontowanych dekoracji w pełnej sprawności technicznej w okresie od 10.12.2013r. do 10.01.2014r. poprzez dokonywanie przeglądu świecenia dekoracji (min. 2 x w tygodniu) oraz niezwłoczne usuwanie usterek do 48 godz. od momentu przyjęcia zgłoszenia lub powzięcia wiadomości o usterce. 5.Demontaż dekoracji w dniach 10÷15.01.2014r. i zwrot sprawnych dekoracji Zamawiającego do jego magazynu. 6.W razie uszkodzenia dekoracji nie dającego się usunąć Wykonawca zastąpi uszkodzoną ozdobę inną, którą wydzierżawi Zamawiającemu na okres obowiązywania umowy. 7.Zamówienie realizowane będzie przez okres czterech kolejnych sezonów świątecznych Bożego Narodzenia: 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016 oraz 2016/2017 stąd wyżej opisane prace będą powtarzane odpowiednio w ustalonych dniach w pkt. 3÷5 kolejnych lat. 8.Przystąpienia do prac awaryjnych (w sytuacji gdy uszkodzona ozdoba świąteczna stwarza zagrożenie dla ruchu pieszych i samochodów) najpóźniej w ciągu 2-ch godzin (czas ich trwania nie może przekroczyć 24 godzin) od powzięcia wiadomości. 9.Uruchomienia dyżurów serwisowych w okresie świecenia dekoracji oraz prowadzenie rejestru telefonicznych zgłoszeń usterek, codziennie w godz. 7.00 ÷ 22.00. Najpóźniej z dniem podłączenia instalacji świątecznych do oświetlenia ulic, Wykonawca poda Zamawiającemu adres i telefon punktu dyżuru serwisowego. 10.Powiadomienia właściwego zarządcy oświetlenia ulic, w razie konieczności usuwania usterek wymagających wyłączania obwodów oświetleniowych lub otwierania wnęk latarni tj.: -Rejon Dystrybucji Kędzierzyn-Koźle ul. Łukasiewicza 32, tel. 77/ 40 56 333, dla oznakowanych kolorem żółtym latarni będących własnością TAURON S.A., -PKP Energetyka S.A. Oddz. Gliwice Sekcja Zasilania EE, 47-224 Kędzierzyn-Koźle, Towarowa 2, tel. 77/ 554 33 35 lub 697 040 870, dla oznakowanych kolorem niebieskim latarni będących własnością Gminy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.10.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ODEON s.c., Łowicka 26 / a, 44-105 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273170,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 278900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 278900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 278900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.