To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-04
Białystok: Wykonanie remontów cząstkowych ulic o nawierzchni bitumicznej z użyciem grysów otoczonych emulsją na gorąco pod ciśnieniem
Numer ogłoszenia: 48704 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189903 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych ulic o nawierzchni bitumicznej z użyciem grysów otoczonych emulsją na gorąco pod ciśnieniem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie remontów cząstkowych ulic o nawierzchni bitumicznej z użyciem grysów otoczonych emulsją na gorąco pod ciśnieniem, polegających na: a) usuwanie uszkodzeń średniej grubości 6,0cm, w jezdniach o nawierzchni bitumicznej z użyciem grysów otoczonych emulsją na gorąco - pod ciśnieniem; b) uszczelnianie w jezdniach spękań o szerokości powyżej 2,5 cm poprzecznych, podłużnych oraz siatkowych z użyciem grysów otoczonych emulsją na gorąco i pod ciśnieniem 2. Realizacja przedmiotu zamówienia: 2.1.W czasie wykonywania robót nie mogą występować opady atmosferyczne, a temperatura otoczenia nie powinna być niższa od +10oC. 2.2. Przy realizacji prac muszą być wykorzystywane lance gorącego powietrza (o wydajności powietrza o temperaturze od 150 do 250 stopni Celsjusza w ilości od 2,5 do 4,0m3-min.) do oczyszczania spękań z zanieczyszczeń i słabo związanych z resztą nawierzchni ziaren, wysuszania szczelin, nadtopienia lepiszcza spadającego ziarna mieszanki mineralno-asfaltowej na ściankach i krawędziach pęknięcia, celem zapewnienia dobrej przyczepności. 2.3. Prace określone w pkt 1 lit a) Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy protokołami konieczności, w których wskaże zakres, termin rozpoczęcia i zakończenia prac. Rozliczenie zleconych prac nastąpi ceną jednostkową brutto za usunięcie 1m2 uszkodzenia, średniej grubość 6,0cm, w jezdniach o nawierzchni bitumicznej z użyciem grysów otoczonych emulsją na gorąco - pod ciśnieniem. Prace określone w pkt 1 lit b) Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy protokołami konieczności, w których wskaże zakres, termin rozpoczęcia i zakończenia prac. Rozliczenie zleconych prac nastąpi ceną jednostkową brutto za uszczelnianie w jezdniach 1m2 spękań o szerokości powyżej 2,5 cm poprzecznych, podłużnych oraz siatkowych z użyciem grysów otoczonych emulsją na gorąco - pod ciśnieniem. 2.4. Określony protokołem zakres realizacji prac, stanowić będzie wielokrotność 100m2 tj. średniej dziennej ilości nawierzchni przeznaczonej do remontu (z wyłączeniem dni świątecznych). 2.5. Zmiana terminu realizacji prac lub zwiększenie powierzchni remontu może nastąpić jedynie na podstawie nowego protokołu konieczności. 2.6. Wyboje wskazane w protokole konieczności, jako zagrażające bezpieczeństwu ruchu - Wykonawca zabezpieczy, w ciągu 2 godz. od przekazania mu informacji faxem lub telefonicznie, poprzez uzupełnienie wyboju tłuczniem, pospółką, destruktem asfaltowym, betonowym lub wygrodzeniem miejsca uszkodzenia nawierzchni. 2.7. Wykonawca zapewni projekt organizacji ruchu i oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku konieczności wprowadzenia objazdów dodatkowe koszty zmiany organizacji ruchu (objazdów) pokryje Zamawiający. Ze względu na specyfikę robót zastosowane znaki powinny być odblaskowe. 2.8. Wykonawca na poprawianym odcinku drogi wprowadzi ograniczenie prędkości od 30 do 40km na godzinę w okresie pierwszych 48 godzin od czasu zakończenia przeprowadzonej naprawy. Przy mniej sprzyjających warunkach atmosferycznych może wprowadzić te ograniczenie na 3-4 doby. Przy dużym natężeniu ruchu, w razie potrzeby, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym i wprowadzi ruch wahadłowy regulowany za pomocą sygnalizatorów świateł lub za pomocą pracowników sygnalistów, odpowiednio przeszkolonych. Wykonawca we własnym zakresie zapewni pracowników sygnalistów oraz sygnalizatory świateł. 2.9. Zakończenie remontu Wykonawca zgłasza Zamawiającemu do godz. 1000 w następnym dniu roboczym. Po zgłoszeniu wykonania prac, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu obmiar robót i kosztorys. Zamawiający dokona odbioru przy udziale Wykonawcy, po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego, w terminie 8 dni od daty dostarczenia obmiaru. 2.10.Wykonawca zapewni: a) kontakt telefoniczny (nr telefonu , nr faxu) w celu przyjmowania zleceń oraz zgłaszania uwag w czasie realizacji zamówienia, b) transport do odbioru robót. 2.11.Zamawiający ma prawo do przekazania robót w ostatnim dniu obowiązywania umowy z terminem realizacji określonym w protokole. 2.12.Zastosowane przy realizacji zamówienia materiały winny spełniać ogólne wymagania dotyczące materiałów, ich pozyskiwania i składowania, zawartych w SST. : Uzupełnienie ubytków w nawierzchniach bitumicznych z użyciem emulsji i grysów, pkt. 2, powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym, posiadające atesty i świadectwa jakości. Niniejsze świadectwa nie zwalniają Wykonawcy od odpowiedzialności za jakość materiałów. 2.13.Do realizacji prac należy przewidzieć zastosowanie, jako lepiszcza, drogowe kationowe emulsje asfaltowe szybkorozpadowe niemodyfikowane i modyfikowane rodzaju K1-65 (na drogach o ruchu lekkim) K1-70 (na drogach o ruchu średnim), K1-65MP, K1-70MP, spełniające wymagania zawarte w opracowaniu: Warunki techniczne. Drogowe kationowe emulsje asfaltowe - IBDiM - 1999. 2.14.W stosunku od osób trzecich Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki i następstwa zdarzeń zależnych od nienależytego oraz nieterminowego wykonania prac. 2.15.Wykonawca zobowiązany jest uprzątnąć teren po zakończeniu prac. 2.16 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości robót w poszczególnych asortymentach objętych zakresem zamówienia w granicach ustalonej wartości zamówienia. 2.17 W przypadku, gdy w dokumentacji postępowania zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 2.18 W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowe "MAR-DAR" Marian Tompalski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowe "MAR-DAR" Marian Tompalski
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MAR-DAR Marian Tompalski, Makówiec 53, 87-602 Chrostkowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 514500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 307500,00
Oferta z najniższą ceną: 307500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 744000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej z podziałem na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie gminy Gniewkowo
- Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie: Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie 0+000 do km 0+118 w Starachowicach". (...)
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Osiek Wielki (Osiedle Leśne)
- " Remont drogi powiatowej nr 1667T Wola Chroberska - Złota odc. Odrzywół - Lubowiec ."
- Przebudowa drogi gminnej nr 391004T Ciszyca Dolna-Podjabrzęcina od km 0+000 do km 0+895
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.