Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-04
Poznań: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 487790 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Konfederacka 4, 60-281 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 850 83 40, faks 061 8523124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptbs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu przy ulicach: os. Murawa33A, 33B, 35, 37ABC, ul. Słowiańska 53ABC, 55ABC, ul. Hercena 1ABC, os. Folwarczna 22A,B,C,D, 23A,B,C,D, 24, 25A,B,C,D,E,F, 26A,B, 29A,B,C,D,E, 30A,B,C,D,E, 31A,B,C, 32A,B,C,D, 33A,B,C,D, 34, 35, 36, 37A,B,C,38A,B,C,D,E, os. Sikorskiego 12A,B, 13, ul. Robocza 17A,B,C, 19, 21A,B, ul. Katowicka 9ABC, 11ABCDE, ul. Milczańska 54A-G,56 A-D, Bobrzańska 2A-C, ul. Kosynierska 7A-F, 10,10,AB, 12 -26, ul. Górczyńska 8-12A, ul. Palacza 3-5A, ul. Grabowa 22,22A,B,C, ul. Konfederacka 4, os. Szyperska 10, 10A,B,C,11,11A, ul. Piaskowa 6, 7, 8, ul. Naramowicka 211AB, ul. Drewlańska 10, ul. Główna 51..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 71.31.41.00-3, 50.72.00.00-8, 45.44.00.00-3, 45.42.10.00-4, 98.39.50.00-8, 71.35.60.00-8, 45.26.20.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1.Oferta na poszczególne części postępowania musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Cześć I- 1200,00 zł Część II- 1200,00 zł Część III- 720,00 zł Część IV- 1000,00 zł Część V- 540,00 zł Część VI- 900,00 zł Część VII- 100,00 zł np. wykonawca składający ofertę na cz. I i II wpłaca wadium w wysokościach podanych wyżej na części I i II. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium art. 45 ust.6 Pzp, zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 13.12.2012 r. o godz. 12oo. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium na koncie zamawiającego muszą znaleźć się środki pieniężne, a w przypadku innych form, oryginał dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium należy dostarczyć do zamawiającego przed terminem składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek zamawiającego: 42 1130 1088 0002 0417 0020 0001. Na przelewie należy umieścić informację wadium- konserwacje część (należy podać numer-y części na które składa się ofertę). 6. Wadium można wnieść w formie: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami). 7. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym była ona przechowywana, pomniejszona o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy, wskazany przez wykonawcę w formularzu ofertowym. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy oraz w przypadku określonym w art. 46 ust. 4 a Ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku przez zamawiającego posiadanie uprawnień kwalifikacji wydanych przez właściwe instytucje, w branży elektrycznej oraz wykonywania prac na wysokości. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez wykonawców nie posiadających uprawnień dotyczących branży elektrycznej i prac na wysokości. W takim przypadku wykonawca musi korzystać z usług podwykonawców posiadających takie uprawnienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany zapisów umowy mogą być wprowadzone na zasadach obowiązujących w art. 144 ust.1. Ustawy Prawa zamówień publicznych, w formie pisemnej (aneks do umowy). Zamawiający dopuszcza również zmianę wynagrodzenia umownego Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptbs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. 60-281 Poznań, ul. Konfederacka 4..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. 60-281 Poznań, ul. Konfederacka 4- sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu przy ulicach: os. Murawa33A, 33B, 35, 37ABC, ul. Słowiańska 53ABC,55ABC, ul. Hercena 1ABC..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu przy ulicach: os. Murawa33A, 33B, 35, 37ABC, ul. Słowiańska 53ABC,55ABC, ul. Hercena 1ABC..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 71.31.41.00-3, 50.72.00.00-8, 45.44.00.00-3, 45.42.10.00-4, 98.39.50.00-8, 71.35.60.00-8, 45.26.20.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu przy ulicach: os. Folwarczna 22A,B,C,D, 23A,B,C,D, 24, 25A,B,C,D,E,F, 26A,B, 29A,B,C,D,E, 30A,B,C,D,E, 31A,B,C, 32A,B,C,D, 33A,B,C,D, 34, 35, 36, 37A,B,C,38A,B,C,D,E..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu przy ulicach: os. Folwarczna 22A,B,C,D, 23A,B,C,D, 24, 25A,B,C,D,E,F, 26A,B, 29A,B,C,D,E, 30A,B,C,D,E, 31A,B,C, 32A,B,C,D, 33A,B,C,D, 34, 35, 36, 37A,B,C,38A,B,C,D,E..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 71.31.41.00-3, 50.72.00.00-8, 45.44.00.00-3, 45.42.10.00-4, 98.39.50.00-8, 71.35.60.00-8, 45.26.20.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu przy ulicach: os. Sikorskiego 12A,B, 13, ul. Robocza 17A,B,C, 19, 21A,B..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu przy ulicach: os. Sikorskiego 12A,B, 13, ul. Robocza 17A,B,C, 19, 21A,B..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 71.31.41.00-3, 50.72.00.00-8, 45.44.00.00-3, 45.42.10.00-4, 98.39.50.00-8, 71.35.60.00-8, 45.26.20.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu przy ulicach: ul. Katowicka 9ABC, 11ABCDE, ul. Milczańska 54A-G,56 A-D, Bobrzańska 2A-C..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu przy ulicach: ul. Katowicka 9ABC, 11ABCDE, ul. Milczańska 54A-G,56 A-D, Bobrzańska 2A-C..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 71.31.41.00-3, 50.72.00.00-8, 45.44.00.00-3, 45.42.10.00-4, 98.39.50.00-8, 71.35.60.00-8, 45.26.20.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu przy ulicach: ul. Kosynierska 7A-F, 10,10,AB, 12 -26, ul. Górczyńska 8-12A, ul. Palacza 3-5A, ul. Grabowa 22,22A,B,C, ul. Konfederacka 4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu przy ulicach: ul. Kosynierska 7A-F, 10,10,AB, 12 -26, ul. Górczyńska 8-12A, ul. Palacza 3-5A, ul. Grabowa 22,22A,B,C, ul. Konfederacka 4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 71.31.41.00-3, 50.72.00.00-8, 45.44.00.00-3, 45.42.10.00-4, 98.39.50.00-8, 71.35.60.00-8, 45.26.20.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu przy ulicach: os. Szyperska 10, 10A, B, C, 11, 11A, ul. Piaskowa 6, 7, 8, ul. Naramowicka 211AB, ul. Drewlańska 10..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu przy ulicach: os. Szyperska 10, 10A, B, C, 11, 11A, ul. Piaskowa 6, 7, 8, ul. Naramowicka 211AB, ul. Drewlańska 10..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 71.31.41.00-3, 50.72.00.00-8, 45.44.00.00-3, 45.42.10.00-4, 98.39.50.00-8, 71.35.60.00-8, 45.26.20.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu przy ulicy Głównej 51..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasób i administrowanych przez PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu przy ulicy Głównej 51..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5, 71.31.41.00-3, 50.72.00.00-8, 45.44.00.00-3, 45.42.10.00-4, 98.39.50.00-8, 71.35.60.00-8, 45.26.20.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Budowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej im. Bronisława Szwarca Nr 51 na osiedlu Lecha 37 w Poznaniu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykrywania hipermetylacji promotorów genów metodą PCR wraz z dzierżawa aparatów
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025r. z podziałem na części
- "Wynajem sal konferencyjnych wraz z cateringiem"
- Sielinko: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej - Etap II w budynku Dom Zakładowy
- Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Piątkowskiej i Alei Solidarności
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Modernizacja pomieszczeń piwnicy w budynku Gminnego Klubu Dziecięcego w Wygodzie Smoszewskiej
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO POŁOŻONEGO WE WROCŁAWIU PRZY UL. KOMUNY PARYSKIEJ 84A WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI
- Świadczenie usług serwisowania oraz napraw urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.