Ogłoszenie z dnia 2012-12-04
Olsztyn: Zamówienie uzupełniające na dostawę części, olejów, smarów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu firmy HUSQVARNA dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, Rejon Dróg w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20
Numer ogłoszenia: 488868 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, faks 089 5399876.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające na dostawę części, olejów, smarów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu firmy HUSQVARNA dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, Rejon Dróg w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające na dostawę części, olejów, smarów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu firmy HUSQVARNA dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, Rejon Dróg w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20 w ilości: Olej do mieszanki-litr 15; Olej do smarowania łańcuchów-litr 200; Smar do przekładni 400g- szt.5; Prowadnice 15-szt. 1; Piła łańcuchowa 3-8 1,5 (tnące)-szt. 315; Pilniki płaskie-szt. 3; Pilniki okrągłe 5,5- szt. 10; Pilniki okrągłe 4,8-szt.10..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00 - Oleje silnikowe 19.51.20.00 - Wyroby z gumy niewulkanizowanej 24.95.11.00 - Smary 42.51.43.10 - Filtry powietrza 43.81.20.00 - Piły 44.51.27.00 - Pilniki lub tarniki 44.54.00.00 - Łańcuch .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Leśnych "Mazurlas" s.c. H. Kojro , Z. Kojro
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Leśnych "Mazurlas" s.c. H. Kojro , Z. Kojro
- Zakład Usług Leśnych MAZURLAS s.c. Henryk Kojro, Stanisław Mackiewicz, Gierłoż 1/1, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2536,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3065,78
Oferta z najniższą ceną: 3065,78 / Oferta z najwyższą ceną: 3065,78
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne : Zastosowano art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki : w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostaw, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne : Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego objętego umową nr RDW.K/A-14/2012 z dnia 29 lutego 2012 r. zawartą z wykonawcą: Zakład Usług Leśnych MAZURLAS s.c. Henryk Kojro, Stanisław Mackiewicz, 11-400 Kętrzyn, Gierłoż 1/1. Zamówienia podstawowego udzielono w wyniku wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z dyspozycją ustawową Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidział możliwość udzielania zamówień uzupełniających do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Wykonawcą zaproszonym, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, do negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia uzupełniającego jest wykonawca zamówienia podstawowego, tj. Zakład Usług Leśnych MAZURLAS s.c. Henryk Kojro, Stanisław Mackiewicz, 11-400 Kętrzyn, Gierłoż 1/1. Zamówienia uzupełniające polegają na rozszerzeniu dostaw części, olejów smarów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu firmy HUSQVARNA i nie przekraczają 20% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego netto wynosi 2 536,00 PLN co stanowi 20,00 % wartości zamówienia podstawowego. Konieczność zawarcia umowy uzupełniającej podyktowana jest nieprzewidzianymi anomaliami pogodowymi (silne wichury powodujące wywroty drzew), które skutkowały zwiększonym zużyciem materiałów eksploatacyjnych do sprzętu do bieżącego utrzymania dróg.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie
- Dostawa sprzętu informatycznego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Olsztyna na 2025 rok
- Dostawy artykułów spożywczych i mrożonych
- Dostawa/udostępnienie specjalistycznego oprogramowania i aktualizacje posiadanego oprogramowania do odzyskiwania danych, analizy danych i analizy urządzeń mobilnych (15 zadań częściowych)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych do Przedszkola Miejskiego Nr 24 w Olsztynie na rok 2025.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "RDW w Puławach Dostawa paliw" (zamówienie na rok 2025)
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego dla OSP Kęty w ramach projektu "Zarządzanie kryzysowe bez granic"- 8 części
- Część I Zakup paliw ciekłych dla Obwodu Drogowego w Lubartowie. Część II Zakup paliw ciekłych dla Obwodu Drogowego w Kamionce.
- Dostawa paliw płynnych, olejów oraz auto-gazu dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej 95 oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
więcej: Oleje silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.