eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówInstrumenty i akcesoria dla ZSM w Tarnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Tarnów: Instrumenty i akcesoria dla ZSM w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 489320 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Muzycznych im. I. J. Paderewskiego , ul. Lippóczy'ego 4, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 621 0408, faks 0-14 621 92 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmuz.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczna szkoła artystyczna prowadzona przez jednostkę samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instrumenty i akcesoria dla ZSM w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup następujących instrumentów: Klarnet B model szkolny - 3 szt. Wiolonczela uczniowska ? - 7 szt. Wiolonczela uczniowska ? - 4 szt. Saksofon altowy dla początkujących - 1 szt Obój używany model szkolny- 3 szt. Shekere - 1szt. Pandeiro 10 cali ze skórzaną nakładką - 1szt. Pandeiro 10 cali plastikowe - 1szt Pandeiro 10 cali drewniane - 1szt. Pandeiro 12 cali - 1szt. Marakasy duże - 1kpl. Marakasy średnie - 1kpl. Marakasy małe -1kpl. Klawesy małe - 2 kpl. Klawesy duże - 2 kpl Janczary - 1szt. Trapy - 2szt. Djembe - 1szt. Statyw pod djembe - 1szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DOTYCZY ZADANIA NR 1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali, bądź w przypadku świadczeń ciągłych - realizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę instrumentów muzycznych, w tym instrumentów dętych o wartości łącznej dostawy minimum 6000 zł brutto. W przypadku zamówień okresowych lub ciągłych Zamawiający dopuszcza zamówienia w trakcie realizacji, jednak zrealizowany do tej pory zakres zamówienia musi obejmować minimum 1 dostawę instrumentów muzycznych, w tym instrumentów dętych o wartości łącznej dostawy minimum 6000 zł brutto. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca w przetargu polega na wiedzy i doświadczeniu - zasobach innego podmiotu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) podmiot ten musi uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ponadto z dokumentów musi wynikać, że dostawy zrealizowane przez ten podmiot zostały wykonane należycie. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji zasobów (wiedzy i doświadczenia), na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia podwykonawców, ani sumowania doświadczenia Wykonawcy z podwykonawcą, dopóki zasoby nie są udostępnione przez te podmioty na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentów - rozdz. VI ust. 1 pkt 1) i 2) SIWZ. DOTYCZY ZADANIA NR 2 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali, bądź w przypadku świadczeń ciągłych - realizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę instrumentów muzycznych, w tym instrumentów smyczkowych o wartości łącznej dostawy minimum 35 000 zł brutto. W przypadku zamówień okresowych lub ciągłych Zamawiający dopuszcza zamówienia w trakcie realizacji, jednak zrealizowany do tej pory zakres zamówienia musi obejmować minimum 1 dostawę instrumentów muzycznych, w tym instrumentów smyczkowych o wartości łącznej dostawy minimum 35 000 zł brutto. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca w przetargu polega na wiedzy i doświadczeniu - zasobach innego podmiotu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) podmiot ten musi uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ponadto z dokumentów musi wynikać, że dostawy zrealizowane przez ten podmiot zostały wykonane należycie. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji zasobów (wiedzy i doświadczenia), na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia podwykonawców, ani sumowania doświadczenia Wykonawcy z podwykonawcą, dopóki zasoby nie są udostępnione przez te podmioty na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentów - rozdz. VI ust. 1 pkt 1) i 2) SIWZ. DOTYCZY ZADANIA NR 3 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali, bądź w przypadku świadczeń ciągłych - realizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę instrumentów muzycznych, w tym instrumentów dętych o wartości łącznej dostawy minimum 2 000,00 zł brutto. W przypadku zamówień okresowych lub ciągłych Zamawiający dopuszcza zamówienia w trakcie realizacji, jednak zrealizowany do tej pory zakres zamówienia musi obejmować minimum 1 dostawę instrumentów muzycznych, w tym instrumentów dętych o wartości łącznej dostawy minimum 2 000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca w przetargu polega na wiedzy i doświadczeniu - zasobach innego podmiotu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) podmiot ten musi uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ponadto z dokumentów musi wynikać, że dostawy zrealizowane przez ten podmiot zostały wykonane należycie. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji zasobów (wiedzy i doświadczenia), na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia podwykonawców, ani sumowania doświadczenia Wykonawcy z podwykonawcą, dopóki zasoby nie są udostępnione przez te podmioty na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentów - rozdz. VI ust. 1 pkt 1) i 2) SIWZ. DOTYCZY ZADANIA NR 4 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali, bądź w przypadku świadczeń ciągłych - realizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę instrumentów muzycznych, w tym instrumentów dętych o wartości łącznej dostawy minimum 7 000,00 zł brutto. W przypadku zamówień okresowych lub ciągłych Zamawiający dopuszcza zamówienia w trakcie realizacji, jednak zrealizowany do tej pory zakres zamówienia musi obejmować minimum 1 dostawę instrumentów muzycznych, w tym instrumentów dętych o wartości łącznej dostawy minimum 7 000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca w przetargu polega na wiedzy i doświadczeniu - zasobach innego podmiotu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) podmiot ten musi uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ponadto z dokumentów musi wynikać, że dostawy zrealizowane przez ten podmiot zostały wykonane należycie. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji zasobów (wiedzy i doświadczenia), na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia podwykonawców, ani sumowania doświadczenia Wykonawcy z podwykonawcą, dopóki zasoby nie są udostępnione przez te podmioty na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentów - rozdz. VI ust. 1 pkt 1) i 2) SIWZ. DOTYCZY ZADANIA NR 5 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali, bądź w przypadku świadczeń ciągłych - realizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę instrumentów muzycznych, w tym instrumentów perkusyjnych o wartości łącznej dostawy minimum 4 000,00 zł brutto. W przypadku zamówień okresowych lub ciągłych Zamawiający dopuszcza zamówienia w trakcie realizacji, jednak zrealizowany do tej pory zakres zamówienia musi obejmować minimum 1 dostawę instrumentów muzycznych, w tym instrumentów perkusyjnych o wartości łącznej dostawy minimum 4 000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca w przetargu polega na wiedzy i doświadczeniu - zasobach innego podmiotu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) podmiot ten musi uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ponadto z dokumentów musi wynikać, że dostawy zrealizowane przez ten podmiot zostały wykonane należycie. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji zasobów (wiedzy i doświadczenia), na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia podwykonawców, ani sumowania doświadczenia Wykonawcy z podwykonawcą, dopóki zasoby nie są udostępnione przez te podmioty na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentów - rozdz. VI ust. 1 pkt 1) i 2) SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt. III.4.1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt. III.4.1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć instrumenty do prezentacji w zależności od zadania na które składana jest oferta. Zamawiający wyznacza termin prezentacji na dzień i godzinę otwarcia ofert. Zamawiający nie będzie wyznaczał dodatkowych terminów prezentacji instrumentów. Niedostarczenie przez Wykonawcę instrumentów do prezentacji w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie (dzień i godzina otwarcia ofert), będzie skutkowało otrzymaniem zerowej punktacji (0 punktów) w ocenie kryterium jakość. Wykonawca może natomiast dostarczyć instrumenty odpowiednio wcześniej przed upływem wymaganego terminu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - wiedzy i doświadczeniu, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji zasobów (wiedzy i doświadczenia), na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W celu wykazania, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy przedkłada oświadczenia i dokumenty określone w pkt. III.4.1. W przypadku wykonawców posiadających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.6
  • 2 - Jakość - 0.4

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsmuz.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Muzycznych im. I.J. Paderewskiego ul. N. Lippóczyego 4, 33-100 Tarnów, pok. nr A1-1, tel. 14/621 04 08..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Muzycznych im. I.J. Paderewskiego ul. N. Lippóczyego 4, 33-100 Tarnów pokój nr A1-1 sekretariat (czynny poniedziałek - piątek 8:00-15:00).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup instrumentów muzycznych jest współfinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup klarnetów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup następujących instrumentów: Klarnet B model szkolny - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.6
    • 2. Jakość - 0.4

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wiolonczel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup następujących instrumentów: Wiolonczela uczniowska ? - 7 szt. Wiolonczela uczniowska ? - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.6
    • 2. Jakość - 0.4

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup saksofonu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup następującego instrumentu: Saksofon altowy dla początkujących - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.6
    • 2. Jakość - 0.4

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup obojów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup następujących instrumentów: Obój używany model szkolny- 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.6
    • 2. Jakość - 0.4

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup drobnych instrumentów perkusyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup następujących instrumentów: Shekere - 1szt. Pandeiro 10 cali ze skórzaną nakładką - 1szt. Pandeiro 10 cali plastikowe - 1szt Pandeiro 10 cali drewniane - 1szt. Pandeiro 12 cali - 1szt. Marakasy duże - 1kpl. Marakasy średnie - 1kpl. Marakasy małe -1kpl. Klawesy małe - 2 kpl. Klawesy duże - 2 kpl Janczary - 1szt. Trapy - 2szt. Djembe - 1szt. Statyw pod djembe - 1szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.6
    • 2. Jakość - 0.4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.