Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla budowy budynku Zakładu Anatomii Akademii Tarnowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Tarnowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146316500
1.5.8.) Numer faksu: 146316600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@atar.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atar.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla budowy budynku Zakładu Anatomii Akademii Tarnowskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2406a838-932c-4d1f-9e50-fa27dcf700c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00433071/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla budowy budynku Zakładu Anatomii Akademii Tarnowskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10421223.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/atar
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej - Platforma Zakupowa Akademii Tarnowskiej, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/atar. Szczegółowe informacje są określone w Rozdziale 12 SWZ tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 25 SWZ, tj. Ochrona danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z ograniczeniem stosowania RODO zawarto w rozdziale 25 SWZ, tj. Ochrona danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-27/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie "zaprojektuj i wybuduj" inwestycji polegającej na budowie w systemie modułowym lub systemem tradycyjnym budynku Zakładu Anatomii Akademii Tarnowskiej na terenie obejmującym działki numer 4/44, 4/46, 4/34, 4/20 obręb 164 w Tarnowie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1) w ramach etapu I:
a) opracowania wizualizacji projektowanego budynku i zagospodarowania terenu;
b) sporządzenia wielobranżowego projektu architektoniczno-budowlanego;
c) uwzględnienia w projekcie architektoniczno-budowlanym okoliczności, iż budynek będzie składał się z jednej kondygnacji naziemnej (parter), jednakże fundamentowanie należy przewidzieć dla budynku dwukondygnacyjnego (parter plus jedno piętro) z uwagi na zakładaną możliwość rozbudowy w późniejszym okresie;
d) uwzględnienia w projekcie architektoniczno-budowlanym, iż budynek ma być w pełni dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej, w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich, osób niedowidzących i niedosłyszących;
e) sporządzenia wielobranżowej dokumentacji wykonawczej budynku w szczególności: projektu konstrukcji, projektu (wszystkich) instalacji wewnętrznych, projektu zagospodarowania terenu, projektu przyłączy i innych elementów uzbrojenia – w zakresie zależnym od wydanych warunków technicznych przyłączenia do sieci i przedstawienie jej do zatwierdzenia Zamawiającemu;
f) opracowania planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, Projektu Organizacji Robót, Instrukcji Bezpiecznego Wykonania Robót uwzględniającego specyfikę i warunki prowadzenia robót budowlanych;
g) opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót;
h) uzyskania ewentualnych dodatkowych zgód, pozwoleń, warunków technicznych, innych materiałów - jeśli w trakcie opracowywania dokumentacji lub realizacji inwestycji stanie się to konieczne;
i) opracowania i przekazania do Zamawiającego oceny ryzyka zawodowego, wraz z wykazem preparatów chemicznych stosowanych do realizacji zadania;
j) sporządzenia dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę;
k) uzyskania wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami prawa;
l) wykonanie inwentaryzacji zieleni;
m) uzyskania pozwolenia na budowę;
2) w ramach etapu II:
a) przejęcia i organizacji placu budowy;
b) zorganizowania zaplecza budowy i terenu robót przy zastosowaniu zabezpieczeń wynikających z przepisów BHP i ppoż.;
c) niwelacji gruntu i wywiezienia nadmiaru ziemi lub nawiezienia brakującej ziemi;
d) demontażu, budowy lub przebudowy infrastruktury podziemnej (przyłącza i inne elementy uzbrojenia);
e) wykonanie stanu surowego otwartego;
f) budowy wewnętrznego układu komunikacyjnego (dojścia, dojazdy, place wewnętrzne) - podbudowy;
g) wykonania połączeń między budynkowych:
- branży teletechnicznej;
- branży energetycznej;
3) w ramach etapu III:
a) budowy wewnętrznego układu komunikacyjnego (dojścia, dojazdy, place wewnętrzne) - nawierzchnie;
b) ogrodzenia nowo projektowanej infrastruktury (ogrodzenie analogiczne do ogrodzenia istniejącego);
c) wykonania instalacji wewnętrznych
d) wykonania stanu surowego zamkniętego
e) nasadzenia drzew lub krzewów, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu;
f) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac, terenów, nawierzchni lub instalacji;
g) połączenia wewnętrznego układu komunikacyjnego z istniejącym układem komunikacyjnym na terenie Kampusu Akademii Tarnowskiej;
h) montażu oświetlenia zewnętrznego;
4) w ramach etapu IV:
a) wykonania robót wykończeniowych,
b) dostawy i montażu wyposażenia;
5) w ramach etapu V:
a) przekazania Zamawiającemu, na dzień zgłoszenia zamiaru użytkowania, do odbioru dokumentacji powykonawczej oraz innych dokumentów związanych z przedmiotem odbioru, do których należą w szczególności certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty, sprawdzenia, aprobaty techniczne, oświadczenia dopuszczenia do powszechnego stosowania w budownictwie, protokoły badań i sprawdzeń, opinie, uzgodnienia lub zezwolenia właściwych organów;
b) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
3. Szczegółowy zakres prac Wykonawcy określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i jej załącznikach.
Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, która odbędzie się w dniu 09.01.2025 r. o godz. 10:00. Spotkanie, przy ul. Mickiewicza 8, wejście główne budynek A. Osoba do kontaktu: Pan Janusz Kozioł tel.: 14 63 10 710. Zamawiający informuje, iż do złożenia oferty nie jest wymagana obecność w trakcie trwania wizji lokalnej, a udział jest w niej zalecany.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena brutto - 60%
2. Okres gwarancji - 10%
3. Termin wykonania zamówienia - 30%
Punkty przyznawane za kryterium "cena brutto" będą liczone według następującego wzoru:
1. Cena brutto Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium ‘cena brutto’
2. Punkty przyznawane za kryterium "okres gwarancji" będą liczone według następującego wzoru:
Liczba miesięcy:
60 - 0 pkt
72 - 5 pkt
84 - 10 pkt
Uwaga! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku braku
wskazania okresu gwarancji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji, tj. 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin gwarancji poniżej 60 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.
3. Punkty przyznawane za kryterium "termin wykonania zamówienia" będą liczone według następującego wzoru:
Liczba miesięcy:
12 - 0 pkt
11 - 10 pkt
10 - 20 pkt
9 - 30 pkt
Uwaga! Oferowany termin wykonania zamówienia należy wskazać w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. W
przypadku braku wskazania terminu wykonania, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu
wykonania, tj. 12 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania powyżej 12 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości co najmniej 4 000 000,00 zł;
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej
6 000 000,00 zł.
4. Zdolności technicznej i zawodowej:
A) ROBOTY BUDOWLANE
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) posiada wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 roboty budowlane, których przedmiotem była realizacja budynków użyteczności publicznej w systemie zaprojektuj i wybuduj wykonanych w technologii trójwymiarowych modułów 3D* o stalowej lub drewnianej konstrukcji szkieletowej lub tradycyjnej wraz z instalacjami, zagospodarowaniem terenu oraz sieciami zewnętrznymi, przy czym powierzchnia użytkowa każdego z dwóch budynków była nie mniejsza niż 500 m².
*Moduł 3D trójwymiarowy stanowi samodzielny trójwymiarowy obiekt 3D składający się ze ścian nośnych, stropu dolnego i stropu górnego, podzielony w zależności od funkcji na pomieszczenia wewnętrzne typu: węzły higieniczno-sanitarne, pokoje, pomieszczenia kuchenne i korytarze. Konstrukcja modułów umożliwia zestawienie ich obok siebie oraz montaż trójwymiarowych modułów 3D poszczególnych kondygnacji na modułach kondygnacji niższych. Moduły 3D trójwymiarowe produkowane są w fabryce, a następnie dostarczane na teren budowy w postaci wykończonej, w standardzie opisanym w dokumentacji projektowej. Nie dopuszcza się konstruowania modułów na placu budowy.
- a roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
b) w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:
- Kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające uprawnienia równoważne, zrzeszonego we właściwym samorządzie zawodowym, posiadającego co najmniej 7 letnie doświadczenie w kierowaniu ww. robotami budowlanymi.
- Kierownik robót posiadający aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, posiadający co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
- Kierownik robót posiadający aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, posiadający co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji, o których mowa powyżej, pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień oraz dopuszcza możliwość powierzenia funkcji, o których mowa powyżej więcej niż jednej osobie równocześnie.
B) PRACE PROJEKTOWE
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca, wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał:
a) minimum 2 dokumentacje projektowe, polegające na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy i/lub przebudowy budynku/ów użyteczności publicznej w rozumieniu §3 pkt 6) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225) o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każda (pięćset tysięcy złotych 00/100) i kubaturze co najmniej 1000 m3 wraz z dostawą wyposażenia.
b) w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:
- Projektantem w branży architektonicznej - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w w/w specjalności bez ograniczeń, posiadające co najmniej 5 letnie doświadczenie umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów:
1) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 10 do SWZ.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, rodzaju i numeru posiadanych uprawnień i niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– Załącznik nr 11 do SWZ.
3) Wykaz usług - wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane – Załącznik nr 12 do SWZ.
4) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
5) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień niniejszej SWZ i jej załączników. W szczególności oferta winna zawierać wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SWZ wraz z następującymi załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią):1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców – załącznik nr 4 do SWZ,
2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5 do SWZ,
3) oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia (o ile dotyczy) – Załącznik nr 6 do SWZ,
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy (o ile dotyczy) – Załącznik nr 7 do SWZ,
5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy) – Załącznik nr 8 SWZ,
6) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienia – konsorcja, spółki cywilne),
7) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (o ile dotyczy),
8) dowód wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 83 600,00 zł (słownie: osiemdziesiąt trzy tysiące sześćset złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 50 1240 1910 1111 0010 2380 4422 z adnotacją „wadium - numer referencyjny K-dzpz/382-27/2024”.
5. UWAGA: Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym wskazanym przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Akademia Tarnowska;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
Ciąg dalszy w Sekcji IX - POZOSTAŁE INFORMACJE.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej/konsorcja firm) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym mowa w ust. 1.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej/konsorcja firm) składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 6 do SWZ.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia, szczegółowo określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-21 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy użyciu narzędzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/atar. Składanie i otwarcie ofert odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem ww. platformy zakupowej, na zasadach określonych w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-21 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy wykonawcę w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz.U. 2024 poz. 507).Ciąg dalszy do:
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
9. Zgodnie z art. 98 ust. 5 ustawy, Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający złoży oświadczenie o zwolnieniu wadium, poprzez przekazanie na adres poczty elektronicznej gwaranta lub poręczyciela dokumentu w postaci elektronicznej, obejmującego treść oświadczenia.
10. Adres poczty elektronicznej gwaranta lub poręczyciela, na który Zamawiający powinien przekazać oświadczenie o zwolnieniu wadium w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca wskaże w ofercie.
Adres poczty elektronicznej, na który Zamawiający powinien przekazać oświadczenie o zwolnieniu wadium w postaci elektronicznej, może także wskazać gwarant lub poręczyciel, w dokumencie gwarancji lub poręczenia. Brak wskazania adresu poczty elektronicznej, na który Zamawiający powinien przekazać oświadczenie o zwolnieniu wadium w postaci elektronicznej, w ofercie lub w dokumencie gwarancji albo poręczenia, nie będzie stanowił o niezgodności oferty z treścią SWZ. W przypadku braku wskazania adresu poczty elektronicznej gwaranta lub poręczyciela, Zamawiający przekaże przedmiotowe oświadczenie na ogólnodostępny adres poczty elektronicznej gwaranta lub poręczyciela albo zobowiąże Wykonawcę do wskazania takiego adresu w inny sposób. Postanowienia gwarancji lub poręczenia nie powinny zawierać postanowień uniemożliwiających Zamawiającemu złożenie oświadczenia o zwolnieniu wadium w opisany powyżej sposób.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie utrzymania prawidłowego stanu sanitarno-higienicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza w Tarnowie
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla budowy budynku Zakładu Anatomii Akademii Tarnowskiej
- Dostawy artykułów spożywczych, pieczywa oraz mrożonek.
- Świadczenie usług przez doradcę zawodowego w ramach projektu Pn. "Miasto dla każdego, czyli odNOWA społeczna w Tarnowie" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+).
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa cewników balonowych, przedłużenia wysokociśnieniowego oraz prowadników stalowych dla Pracowni Angiokardiografii Szpitala.
- Dostawa elektrod diagnostycznych 10 biegunowych oraz testów diagnostycznych do oznaczania ACT aparatem Hemochrom dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROZBIÓRKA PAWILONU KROKODYLI NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. PRZY UL. WRÓBLEWSKIEGO 1-5 (DZ. NR 2/2, AM-2, OBRĘB DĄBIE)
- Modernizacja łazienek w budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 8 przy ul. Podmokłej 4 w Warszawie w podziale na części
- Wykonanie robót budowlanych przy budynku I Liceum Ogólnokształcącego im Króla Władysława Jagiełły w Dębicy polegające na montażu instalacji sygnalizacji pożarowej i oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego
- Roboty budowlane pn. "Poprawa jakości i dostępności do św. z zakresu położnictwa i ginekologii w Klinicznym Oddz. Położnictwa, Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej Etap II."
- Rozbudowa, przebudowa i remont istniejącego budynku byłego dworca kolejowego Słomniki Miasto
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Diagnostyczno-Leczniczym na potrzeby Pracowni Bronchonawigacji Centrum Onkologii w Bydgoszczy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.