eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninSprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-28

Konin: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie
Numer ogłoszenia: 489398 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428276, faks 063 2428224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca: sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o.w Koninie, a w szczególności : a) sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w części ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach; 1.2. Wykaz budynków z podziałem na części zamówienia: Część I: 3 Maja 31, 31b, 41, 52c; Kolska 23, 25, 27, 35; Część II : Armii Krajowej 6, 15; Bema 7, 15; Część III: 3 Maja 28, 34; PCK 10, Plac Zamkowy 7, 8; Słowackiego 5, Staszica 7; Wojska Polskiego 4; Z. Urbanowskiej 4, 10; Część IV: Dąbrowskiego 9, 20; Kaliska 7, 13, 20, 20a; Kilińskiego 2, 7; Kościuszki 14, 40, 40a, 42u; M. Dąbrowskiej 8a, 8b, 8c, 50; Mickiewicza 20; Nadrzeczna 11, 13, 15, 17, 17a, 19, 21, 56; Nowa 1, 2, 3, 4, 5, 6; Podgórna 19; Szkolna 23; Szpitalna 60; W. Ludów 1, 7, 11, 13, 15; Wodna 7a, 17, 41; Część V: Kleczewska 43; Woj. Polskiego 9, 17; Część VI: Przemysłowa 5; Część VII: 11 Listopada 9 - Przychodnia; Aleje 1 Maja 15; Broniewskiego - Poczta; Górnicza 14; Kosmonautów 10 - Przychodnia; Kosmonautów - Pawilon handlowy; Legionów 10; Część VIII: Gosławicka 46; Jędrzejewskiego 38; Kleczewska 59; Ogrodowa 2; Poznańska 49. Szczegółowy zakres dla każdej części zamówienia i dla każdego budynku określa załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług w zakresie: - sprzątania i utrzymania czystości w budynku, wokół budynku i na terenach przynależnych do budynków; - uprzątnięcia błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości, przy czym za taki chodnik uznaje się wydzieloną część drogi publicznej służącą dla ruchu pieszego położoną bezpośrednio przy granicy nieruchomości z wyjątkiem uprzątnięcia chodnika, na którym jest dopuszczony płatny postój lub parkowanie pojazdów samochodowych; - uprzątnięcia błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników i dróg dojazdowych do nieruchomości, gwarantujących komunikację; - sprzątania i utrzymania czystości altanek (obudów) i wysepek śmietnikowych, zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Konina, który stanowi zał. nr 1 do Uchwały nr 479 Rady Miasta Konina z dnia 28.11.2012 r. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym w terminie 20 dni od daty zawarcia umowy harmonogramu realizacji części usługi określonej w zał. nr 1 do umowy krotnością (np. 4 razy w roku). Niezależnie od ustalonych w harmonogramie terminów Wykonawca zobowiązuje się do ich wykonania na każde żądanie Zamawiającego w ramach ustalonego wynagrodzenia określonego w § 4 umowy. Oprócz zakresu usług określonego w załączniku nr 1 do umowy, Wykonawca zobowiązany jest do: - kontrolowania stanu zapełnienia pojemników na odpady komunalne i zgłaszanie administratorowi budynku konieczności ich opróżnienia z wyprzedzeniem aby nie dopuścić do przepełnienia pojemnika; - dostarczania korespondencji kierowanej przez Zamawiającego do mieszkańców budynków i najemców lokali użytkowych, na których wykonywana jest usługa, a także przekazywania korespondencji od mieszkańców budynków i najemców lokali użytkowych Zamawiającemu; - wywieszania na tablicy ogłoszeń wszelkich informacji i ogłoszeń na polecenie Zamawiającego; - wymiany przepalonych żarówek w miejscach ogólnodostępnych; - dokonywania odczytów wodomierzy, liczników energii elektrycznej i cieplnej na każde polecenie Zamawiającego; - wywieszania flag na czas świąt państwowych i lokalnych na każde polecenie Zamawiającego; - nadzorowania korzystania przez mieszkańców z pomieszczeń wspólnych (pralnie, suszarnie, strychy); - dokonywania deratyzacji, dezynfekcji i dezynsekcji w korytarzach piwnicznych, na klatkach schodowych i w obudowach śmietnikowych na każde polecenie Zamawiającego; - uprzątania i wywożenia na bieżąco zgrabionych liści i skoszonej trawy własnym staraniem i na koszt własny; - wykonywania innych poleceń dotyczących realizacji przedmiotu umowy na każde żądanie Zamawiającego. 1.3. Wykonawca zobowiązany jest: Wykonywania usług objętych umową z należytą starannością. Wykonania usługi przy pomocy środków czystości posiadających dopuszczenie do stosowania w miejscach publicznych w zależności od miejsca ich użycia. Przestrzegania przepisów BHP i p. poż. regulaminów i instrukcji obowiązujących u Zamawiającego (np. Regulaminu porządku domowego obowiązującego w budynkach administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie). Osobistego (lub osoby upoważnionej) stawiennictwa w administracji budynku w każdy poniedziałek i czwartek tygodnia w godzinach od 11:00 do 13:00, celem dokonania niezbędnych uzgodnień oraz odbioru i przekazania dokumentów dot. mieszkańców budynku i najemców lokali użytkowych. Uczestniczenia na każde żądanie Zamawiającego w wizjach lokalnych, przeglądach, przekazywaniach pomieszczeń lub budynku do wykonania robót remontowych, spotkaniach Zamawiającego z mieszkańcami budynku, udostępniania kluczy od pomieszczeń wspólnie użytkowanych pracownikom Zamawiającego oraz firmy sprawującej konserwację instalacji i urządzeń budynku. Współpracy z Zamawiającym, Strażą Miejską, Policją oraz innymi służbami i organami w zakresie utrzymania czystości i ochrony środowiska. Wykonawca przystąpi do usuwania śniegu po ustąpieniu opadów w czasie nie dłuższym niż 60 minut..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz wyliczenia ceny - Załącznik nr 4 do SIWZ; 3. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do oferty; 4.Informacja o zakresie usługi powierzonej podwykonawcy - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do oferty; 5. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do oferty; 6. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kserokopia pełnomocnictwa dla osoby lub osób podpisujących ofertę, upoważnionych do składania woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestrowych działalności. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę lub osoby pełnomocnika poprzez wskazanie jego podstawowych danych identyfikacyjnych - Załącznik nr 7 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następującym przypadku: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i sprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy. e) zbycia lub nabycia w administrowanie budynków i lokali będących własnością Miasta Konina.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, pok. 119.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 08:30, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, pok. 119.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1.01.2014 r. do dnia 31.12.2014 r.: 3 Maja 31, 31b, 41, 52c; Kolska 23, 25, 27, 35..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1.01.2014 r. do dnia 31.12.2014 r.: Armii Krajowej 6, 15; Bema 7, 15;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1.01.2014 r. do dnia 31.12.2014 r.: 3 Maja 28, 34; PCK 10, Plac Zamkowy 7, 8; Słowackiego 5, Staszica 7; Wojska Polskiego 4; Z. Urbanowskiej 4, 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1.01.2014 r. do dnia 31.12.2014 r.: Dąbrowskiego 9, 20; Kaliska 7, 13, 20, 20a; Kilińskiego 2, 7; Kościuszki 14, 40, 40a, 42u; M. Dąbrowskiej 8a, 8b, 8c, 50; Mickiewicza 20; Nadrzeczna 11, 13, 15, 17, 17a, 19, 21, 56; Nowa 1, 2, 3, 4, 5, 6; Podgórna 19; Szkolna 23; Szpitalna 60; W. Ludów 1, 7, 11, 13, 15; Wodna 7a, 17, 41.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1.01.2014 r. do dnia 31.12.2014 r.: Kleczewska 43; Woj. Polskiego 9, 17.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1.01.2014 r. do dnia 31.12.2014 r.: Przemysłowa 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1.01.2014 r. do dnia 31.12.2014 r.: 11 Listopada 9 - Przychodnia; Aleje 1 Maja 15; Broniewskiego - Poczta; Górnicza 14; Kosmonautów 10 - Przychodnia; Kosmonautów - Pawilon handlowy; Legionów 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Konie. Część VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1.01.2014 r. do dnia 31.12.2014 r.: Gosławicka 46; Jędrzejewskiego 38; Kleczewska 59; Ogrodowa 2; Poznańska 49.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.