To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-03
Konin: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie
Numer ogłoszenia: 2232 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 489398 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428276, faks 063 2428224.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca: sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o.w Koninie, a w szczególności : a) sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w części ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach; 1.2. Wykaz budynków z podziałem na części zamówienia: Część I: 3 Maja 31, 31b, 41, 52c; Kolska 23, 25, 27, 35; Część II : Armii Krajowej 6, 15; Bema 7, 15; Część III: 3 Maja 28, 34; PCK 10, Plac Zamkowy 7, 8; Słowackiego 5, Staszica 7; Wojska Polskiego 4; Z. Urbanowskiej 4, 10; Część IV: Dąbrowskiego 9, 20; Kaliska 7, 13, 20, 20a; Kilińskiego 2, 7; Kościuszki 14, 40, 40a, 42u; M. Dąbrowskiej 8a, 8b, 8c, 50; Mickiewicza 20; Nadrzeczna 11, 13, 15, 17, 17a, 19, 21, 56; Nowa 1, 2, 3, 4, 5, 6; Podgórna 19; Szkolna 23; Szpitalna 60; W. Ludów 1, 7, 11, 13, 15; Wodna 7a, 17, 41; Część V: Kleczewska 43; Woj. Polskiego 9, 17; Część VI: Przemysłowa 5; Część VII: 11 Listopada 9 - Przychodnia; Aleje 1 Maja 15; Broniewskiego - Poczta; Górnicza 14; Kosmonautów 10 - Przychodnia; Kosmonautów - Pawilon handlowy; Legionów 10; Część VIII: Gosławicka 46; Jędrzejewskiego 38; Kleczewska 59; Ogrodowa 2; Poznańska 49. Szczegółowy zakres dla każdej części zamówienia i dla każdego budynku określa załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług w zakresie: - sprzątania i utrzymania czystości w budynku, wokół budynku i na terenach przynależnych do budynków; - uprzątnięcia błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości, przy czym za taki chodnik uznaje się wydzieloną część drogi publicznej służącą dla ruchu pieszego położoną bezpośrednio przy granicy nieruchomości z wyjątkiem uprzątnięcia chodnika, na którym jest dopuszczony płatny postój lub parkowanie pojazdów samochodowych; - uprzątnięcia błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników i dróg dojazdowych do nieruchomości, gwarantujących komunikację; - sprzątania i utrzymania czystości altanek (obudów) i wysepek śmietnikowych, zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Konina, który stanowi zał. nr 1 do Uchwały nr 479 Rady Miasta Konina z dnia 28.11.2012 r. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym w terminie 20 dni od daty zawarcia umowy harmonogramu realizacji części usługi określonej w zał. nr 1 do umowy krotnością (np. 4 razy w roku). Niezależnie od ustalonych w harmonogramie terminów Wykonawca zobowiązuje się do ich wykonania na każde żądanie Zamawiającego w ramach ustalonego wynagrodzenia określonego w § 4 umowy. Oprócz zakresu usług określonego w załączniku nr 1 do umowy, Wykonawca zobowiązany jest do: - kontrolowania stanu zapełnienia pojemników na odpady komunalne i zgłaszanie administratorowi budynku konieczności ich opróżnienia z wyprzedzeniem aby nie dopuścić do przepełnienia pojemnika; - dostarczania korespondencji kierowanej przez Zamawiającego do mieszkańców budynków i najemców lokali użytkowych, na których wykonywana jest usługa, a także przekazywania korespondencji od mieszkańców budynków i najemców lokali użytkowych Zamawiającemu; - wywieszania na tablicy ogłoszeń wszelkich informacji i ogłoszeń na polecenie Zamawiającego; - wymiany przepalonych żarówek w miejscach ogólnodostępnych; - dokonywania odczytów wodomierzy, liczników energii elektrycznej i cieplnej na każde polecenie Zamawiającego; - wywieszania flag na czas świąt państwowych i lokalnych na każde polecenie Zamawiającego; - nadzorowania korzystania przez mieszkańców z pomieszczeń wspólnych (pralnie, suszarnie, strychy); - dokonywania deratyzacji, dezynfekcji i dezynsekcji w korytarzach piwnicznych, na klatkach schodowych i w obudowach śmietnikowych na każde polecenie Zamawiającego; - uprzątania i wywożenia na bieżąco zgrabionych liści i skoszonej trawy własnym staraniem i na koszt własny; - wykonywania innych poleceń dotyczących realizacji przedmiotu umowy na każde żądanie Zamawiającego. 1.3. Wykonawca zobowiązany jest: Wykonywania usług objętych umową z należytą starannością. Wykonania usługi przy pomocy środków czystości posiadających dopuszczenie do stosowania w miejscach publicznych w zależności od miejsca ich użycia. Przestrzegania przepisów BHP i p. poż. regulaminów i instrukcji obowiązujących u Zamawiającego (np. Regulaminu porządku domowego obowiązującego w budynkach administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie). Osobistego (lub osoby upoważnionej) stawiennictwa w administracji budynku w każdy poniedziałek i czwartek tygodnia w godzinach od 11:00 do 13:00, celem dokonania niezbędnych uzgodnień oraz odbioru i przekazania dokumentów dot. mieszkańców budynku i najemców lokali użytkowych. Uczestniczenia na każde żądanie Zamawiającego w wizjach lokalnych, przeglądach, przekazywaniach pomieszczeń lub budynku do wykonania robót remontowych, spotkaniach Zamawiającego z mieszkańcami budynku, udostępniania kluczy od pomieszczeń wspólnie użytkowanych pracownikom Zamawiającego oraz firmy sprawującej konserwację instalacji i urządzeń budynku. Współpracy z Zamawiającym, Strażą Miejską, Policją oraz innymi służbami i organami w zakresie utrzymania czystości i ochrony środowiska. Wykonawca przystąpi do usuwania śniegu po ustąpieniu opadów w czasie nie dłuższym niż 60 minut.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.00.12 - 90.91.00.12 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA BUDKIEWICZ MIROSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA BUDKIEWICZ MIROSŁAW
- Firma Usługowo-Handlowa Wanda Janicka, ul. Świętojańska 18/18, 62-500 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9678,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10266,48
Oferta z najniższą ceną: 10266,48 / Oferta z najwyższą ceną: 84736,68
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Moskal Wojciech Zakład Remontowo-Budowlany Wojciech Moskal
jakie przetargi wygrała firma
Moskal Wojciech Zakład Remontowo-Budowlany Wojciech Moskal
- Zakład Remontowo-Budowlany Wojciech Moskal, Lubomyśle 44, 62-561 Ślesin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7620,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8017,20
Oferta z najniższą ceną: 8017,20 / Oferta z najwyższą ceną: 86605,20
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Moskal Wojciech Zakład Remontowo-Budowlany Wojciech Moskal
jakie przetargi wygrała firma
Moskal Wojciech Zakład Remontowo-Budowlany Wojciech Moskal
- Zakład Remontowo-Budowlany Wojciech Moskal, Lubomyśle 44, 62-561 Ślesin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26363,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26328,24
Oferta z najniższą ceną: 26328,24 / Oferta z najwyższą ceną: 275754,60
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Moskal Wojciech Zakład Remontowo-Budowlany Wojciech Moskal
jakie przetargi wygrała firma
Moskal Wojciech Zakład Remontowo-Budowlany Wojciech Moskal
- Zakład Remontowo-Budowlany Wojciech Moskal, Lubomyśle 44, 62-561 Ślesin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65023,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72511,56
Oferta z najniższą ceną: 72511,56 / Oferta z najwyższą ceną: 1016598,60
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Moskal Wojciech Zakład Remontowo-Budowlany Wojciech Moskal
jakie przetargi wygrała firma
Moskal Wojciech Zakład Remontowo-Budowlany Wojciech Moskal
- Zakład Remontowo-Budowlany Wojciech Moskal, Lubomyśle 44, 62-561 Ślesin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5760,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6344,40
Oferta z najniższą ceną: 6344,40 / Oferta z najwyższą ceną: 68536,80
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowa Kurzydłowski Przemysław, Półwiosek Stary 20A, 62-561 Ślesin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17172,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18192,00
Oferta z najniższą ceną: 18192,00 / Oferta z najwyższą ceną: 133679,88
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część VII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GROUNDMASS Cezary Kołodziej, Os. Piastowskie 83/6, 61-159 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19776,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16994,52
Oferta z najniższą ceną: 16995,52 / Oferta z najwyższą ceną: 94672,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego - Parku Tężniowego Pociejewo
- "Dostawa odczynników i akcesoriów do badań histopatologicznych wraz z dzierżawą aparatu"
- Przebudowa pomieszczeń Apteki Szpitalnej w celu dostosowania do wymogów w zakresie aseptycznej receptury aptecznej
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- DOSTAWA MLEKA I ARTYKUŁÓW MLECZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONINIE W 2025 ROKU
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie w okresie 18 miesięcy
- "Usługi porządkowo - czystościowe w jednostkach należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu"
- Świadczenie kompleksowych usług sterylizacyjnych na rzecz Szpitala Miejskiego w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej
- Kontrola, utrzymanie, naprawa i konserwacja wyposażenia placów zabaw, siłowni zewnętrznych i skate parków administrowanych przez Gminę Miejską Mielec
- Świadczenie usługi bieżącego utrzymania czystości w toaletach publicznych zlokalizowanych we Władysławowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.