Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-05
Tereszpol: Obsługa bankowa budżetu Gminy Tereszpol i podległych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 490390 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tereszpol , Tereszpol-Zaorenda, ul. Długa 234, 23-407 Tereszpol, woj. lubelskie, tel. 084 6876005, faks 084 6876005.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tereszpol.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Tereszpol i podległych jednostek organizacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Gminy Tereszpol i podległych jednostek organizacyjnych: 1. Urząd Gminy Tereszpol, 2. Zespół Szkół Samorządowych im. Henryka Sienkiewicza w m-ści Tereszpol- Kukiełki, 3. Zespół Szkół Samorządowych im Jana Pawła II w m- ści Tereszpol- Zaorenda, 4. Gminna Biblioteka Publiczna w m-ści Tereszpol - Zaorenda, 5. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w m-ści Tereszpol - Zaorenda. 6. Zakład Gospodarki Komunalnej w m-ści Tereszpol-Zaorenda. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : 1. otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych w PLN, 2. oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach oparte na stawce WIBID 1M wyliczonej jako średnia z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy pomniejszona o stałą marżę banku. 3. Możliwość automatycznego lokowania , na koniec każdego dnia roboczego , nadwyżki środków pieniężnych znajdujących się na rachunku podstawowym , jeśli przekroczą one wartość 50 000,00 zł w formie lokat terminowych wg następujących zasad: a. codziennie na lokaty 1 - dniowe ( nocne ) pod warunkiem , że oprocentowanie lokaty będzie wyższe niż oprocentowanie na rachunku podstawowym , b. w piątki lub dni przed dniami ustawowo wolnymi od pracy na lokaty odpowiednio 2-,3-,4- lub 5 cio dniowe , pod warunkiem , że oprocentowanie l lokaty będzie wyższe niż oprocentowanie na rachunku podstawowym. 4. Możliwość lokowania wolnych środków na okres dłuższy niż w pkt .3 według Dyspozycji. 5. Możliwość lokowania wolnych środków w innych bankach. 6. Realizacja przelewów w formie elektronicznej na rachunki w ramach banku. 7. Realizacja przelewów w formie elektronicznej do innych banków . 8 .W przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej realizacja przelewów w formie dokumentu papierowego. 9. Zapewnienie usługi bankowości elektronicznej : instalacja oprogramowania niezbędnego do obsługi systemu bankowości elektronicznej we wszystkich jednostkach , przeszkolenie personelu w zakresie obsługi systemu, przekazywanie i instalacja wersji aktualizacyjnych oraz świadczenia serwisu oprogramowania. 10.Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych. 11.Konwój gotówki do Urzędu Gminy i z Urzędu Gminy - w razie potrzeb. 12.Przyjmowanie wpłat z tytułu podatków ,opłat lokalnych i innych opłat należnych gminie Tereszpol od mieszkańców gminy Tereszpol bez opłat. 13.Generowanie wyciągów bankowych. 14.Wydawanie blankietów czeków. 15.Wydawanie opinii , zaświadczeń oraz wszelkich dokumentów związanych z obsługą prowadzonych rachunków na wniosek Zamawiającego. 16.Zapewnienie jednakowych warunków prowadzenia rachunków bankowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych. 17.Z uwagi na przedmiot zamówienia zawarta zostanie umowa ogólna z Gmina Tereszpol na wykonanie usługi obsługi bankowej budżetu Gminy w zakresie dotyczącym świadczenia usług bankowych dla Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego z uwzględnieniem podległych jednostek budżetowych. 18.Opłaty z tytułu obsługi bankowej należy regulować ostatniego dnia miesiąca poprzez obciążenia rachunków bankowych - odrębnie dla każdej jednostki budżetowej. 19.Gmina zastrzega sobie prawo nie ponoszenia dodatkowych kosztów z tytułu otwarcia , prowadzenia , i likwidacji rachunków bankowych na potrzeby realizacji zadań finansowych z udziałem krajowych jak i zagranicznych środków pieniężnych. 20.Wykonawca zabezpieczy obsługę bankową na terenie miejscowości Tereszpol- Zaorenda w dni robocze tj od poniedziałku do piątku każdego tygodnia przez okres trwania umowy. 21.Wykonawca będzie realizował wyłącznie dyspozycję Zamawiającego podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania rachunkiem, wyszczególnione w karcie wzorów podpisów , stanowiącej załącznik do umowy. 22.Wyłączenie do wyliczenie ceny - kosztów obsługi bankowej należy przyjąć: 1 Cena miesięczna za prowadzenie rachunku podstawowego zł miesięcznie 12 m-cy (okres obowiązywania umowy) 1 rachunek podstawowy 2 Cena miesięczna za prowadzenie rachunku pomocniczego zł /miesięcznie 12 m-cy (okres obowiązywania umowy) 20 rachunków pomocniczych 3 Cena jednego przelewu wewnętrznego zł/szt Ilość szacunkowa rocznie 3 200 4 Cena jednego przelewu zewnętrznego zł/szt Ilość szacunkowa rocznie 7 000 5 Wysokość prowizji od wpłat gotówkowych na rzecz posiadacza rachunku % Wartość szacunkowa wpłat rocznie 1 000,000,00 zł 6 Cena za korzystanie z systemu Home Banking lub innego tożsamego systemu w jednej jednostce zł/miesięcznie Okres obowiązywania umowy 7 Wysokość prowizji od wypłat gotówkowych na rzecz posiadacza rachunku % Wartość szacunkowa wpłat rocznie 800 000,00 zł Informacje dodatkowe służące przygotowaniu oferty : a)ilość rachunków bankowych : - 1 podstawowy - około 20 szt pomocniczych b)ilość podległych jednostek organizacyjnych - 6 c)ilość przelewów (średnio w roku ) ok. 10,200 d)szacunkowa wielkość środków podlegających obsłudze (średnio w roku ) około 11 000,000,00 zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski , a tak że realizacja usług objętych przedmiotem zamówienia , zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2002 r. nr 72 , poz.665 z późn zm) a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo Bankowe , inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia ustawy , o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe z dnia 31 01.1989 r. (dokument równoważy dla podmiotów zagranicznych).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ), b) Ogólne informacje dotyczące Wykonawcy ( zał nr 2 do SIWZ), c) w przypadku konsorcjum należy dołączyć szczegółową informację o Wykonawcach stanowiących Konsorcjum ( Załącznik nr 2 a do SIWZ). d/ Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zwarcia umowy , jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę we postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze. e/ Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi . W przypadku , kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie , ofertę oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego podmiotu. f / Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawnie niniejszego postępowania .Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu , z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo , o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tereszpol.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tereszpol
Tereszpol - Zaorenda
Ul. Długa 234
23-407 Tereszpol.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Tereszpol Tereszpol - Zaorenda Ul. Długa 234 23-407 Tereszpol pok. nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.100.000,- zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu w 2024 r.
- Wykonanie zastępczej obsługi kasowej w 2025 r. na rzecz: Sądu Okręgowego w Przemyślu, Sądu Rejonowego w Lubaczowie oraz Sądu Rejonowego w Przeworsku.
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Żołynia oraz podległych jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2025 - 2027"
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Czerniewice oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r do 31.12.2027r
- OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU LĘBORSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH POWIATOWI LĘBORSKIEMU ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI KASOWEJ W STAROSTWIE POWIATOWYM W LĘBORKU
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.