eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Roboty remontowe dla potrzeb jednostek terenowych oraz Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-29

Opole: Roboty remontowe dla potrzeb jednostek terenowych oraz Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 490804 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 450310 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 0 77 401 84 32, faks 0 77 457 45 23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna, agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe dla potrzeb jednostek terenowych oraz Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na robotach malarskich oraz robotach remontowych w jednostkach terenowych oraz Opolskim Oddziale Regionalnym ARiMR, zgodnie z przepisami prawa, w tym Prawa Budowlanego, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) wzór umowy - Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ), 2) książka przedmiarów - Załącznik Nr 5A, 5B, 5C do SIWZ, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 24 miesięcy od dnia protokolarnego ostatecznego odbioru. 4. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Prace remontowe -likwidacja drzwi wewnętrznych w Opolskim Oddziale Regionalnym ARiMR przy ul. Wrocławskiej 170G w Opolu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Remontowo Budowlana Wiktor Poloczek, ul.Okrężna 10, 46-213 Łowkowice, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 813,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 979,99

  • Oferta z najniższą ceną: 979,99 / Oferta z najwyższą ceną: 1281,17

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Malowanie pomieszczeń oraz naprawa gładzi w BP w Nysie przy ul. B.Prusa 14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Remontowo Budowlana Wiktor Poloczek, ul.Okrężna 10, 46-213 Łowkowice, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4796,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5852,52

  • Oferta z najniższą ceną: 5852,52 / Oferta z najwyższą ceną: 12300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Malowanie pomieszczeń w BP w Polskiej Cerekwi przy ul.Rynek 2 (1 100 m2)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany KORSTAL Janusz Zalewski, ul.Szymanowskiego 17/2, 47-206 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14883,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.