eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Roboty remontowe dla potrzeb jednostek terenowych oraz Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Opole: Roboty remontowe dla potrzeb jednostek terenowych oraz Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 450310 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny , ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 0 77 401 84 32, faks 0 77 457 45 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna, agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe dla potrzeb jednostek terenowych oraz Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na robotach malarskich oraz robotach remontowych w jednostkach terenowych oraz Opolskim Oddziale Regionalnym ARiMR, zgodnie z przepisami prawa, w tym Prawa Budowlanego, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) wzór umowy - Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ), 2) książka przedmiarów - Załącznik Nr 5A, 5B, 5C do SIWZ, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 24 miesięcy od dnia protokolarnego ostatecznego odbioru. 4. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7, 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - zgodnego z załacznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - zgodnego z załacznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - zgodnego z załacznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - zgodnego z załacznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - zgodnego z załacznikiem nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 1A i/lub 1B i/lub 1C i/lub 1D do SIWZ, b) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) do podpisania oferty jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. c) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do daty wystawienia dokumentu stosuje się postanowienia sekcji III.4.3.1), d) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca ma obowiązek udowodnić, że będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 2) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 3) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia, 4) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, 5) wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach, 6) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania (organizacyjnych) Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, 7) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 8) w przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawców lub w przypadku powołania się na potencjał podmiotu trzeciego zmiana podwykonawcy lub podmiotu trzeciego nie będzie wymagała zmiany umowy, 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwości dokonania zmiany stawki podatku VAT, a w konsekwencji również kwoty brutto, w przypadku zmiany w tym względzie przepisów prawa powszechnie obowiązujących.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, Kancelaria, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, Kancelaria, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace remontowe w Opolskim Oddziale Regionalnym ARiMR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe -likwidacja drzwi wewnętrznych w Opolskim Oddziale Regionalnym ARiMR przy ul. Wrocławskiej 170G w Opolu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Malowanie stolarki w Biurze Powiatowym w Kluczborku przy ul. Waryńskiego 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie stolarki w BP w Kluczborku przy ul. Waryńskiego 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Malowanie pomieszczeń oraz naprawa gładzi w Biurze Powiatowym w Nysie przy ul. B.Prusa 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie pomieszczeń oraz naprawa gładzi w BP w Nysie przy ul. B.Prusa 14.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Malowanie pomieszczeń w Biurze Powiatowym w Polskiej Cerekwi przy ul.Rynek 2 (1 100 m2)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie pomieszczeń w BP w Polskiej Cerekwi przy ul.Rynek 2 (1 100 m2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.