Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-05
Częstochowa: Prowadzenie: zajęć z przedsiębiorczości, warsztatów z komunikacji interpersonalnej, warsztatów z autoprezentacji, warsztatów społecznych, warsztatów Genderowych w Gimnazjum przy Zespole Szkół im. Synów Pułku w Węglowicach
Numer ogłoszenia: 491528 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA , Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8, 42-202 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3605688, faks 34 3605747.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.czestochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna, główny akcjonariusz Gmina Miasto Częstochowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie: zajęć z przedsiębiorczości, warsztatów z komunikacji interpersonalnej, warsztatów z autoprezentacji, warsztatów społecznych, warsztatów Genderowych w Gimnazjum przy Zespole Szkół im. Synów Pułku w Węglowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w ramach realizacji projektu Nauka sekretem sukcesu w roku szkolnym 2012/2013 oraz 2013/2014 w Gimnazjum przy Zespole Szkół im. Synów Pułku w Węglowicach jest: - prowadzenie zajęć z przedsiębiorczości; - prowadzenie warsztatów z komunikacji interpersonalnej; - prowadzenie warsztatów z autoprezentacji; - prowadzenie warsztatów społecznych na temat przeciwdziałania uzależnieniom, patologii społecznej, dyskryminacji; - prowadzenie warsztatów Genderowych. 2. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego prowadzenia zajęć z przedsiębiorczości wchodzić będzie: 1) Prowadzenie warsztatów z przedsiębiorczości (łącznie 80 godzin); 2) Opracowanie autorskiego programu zajęć w oparciu o innowacyjne formy nauczania (lekcje elektroniczne, e-learning, gry decyzyjne, programy edukacyjne) z wykorzystaniem nowych technik multimedialnych (tablica multimedialna, projektor, komputer); 3) Stała współpraca z Koordynatorem projektu oraz Koordynatorem szkolnym; 4) Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań projektowych; 5) Semestralna sprawozdawczość z przebiegu realizowanych działań; 6) Sporządzanie zestawień wskazanych przez Koordynatora projektu i/lub Specjalistę ds. rekrutacji i zamówień. 3. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego prowadzenia warsztatów z komunikacji interpersonalnej oraz autoprezentacji wchodzić będzie: 1) Prowadzenie warsztatów z komunikacji interpersonalnej (łącznie 16 godzin); 2) Prowadzenie warsztatów z autoprezentacji (łącznie 16 godzin); 3) Opracowanie autorskiego programu zajęć w oparciu o innowacyjne formy nauczania (lekcje elektroniczne, e-learning, programy edukacyjne) z wykorzystaniem nowych technik multimedialnych (tablica multimedialna, projektor, komputer); 4) Stała współpraca z Koordynatorem projektu oraz Koordynatorem szkolnym; 5) Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań projektowych; 6) Semestralna sprawozdawczość z przebiegu realizowanych działań; 7) Sporządzanie zestawień wskazanych przez Koordynatora projektu i/lub Specjalistę ds. rekrutacji i zamówień. 4. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego prowadzenia warsztatów społecznych wchodzić będzie: 1) Prowadzenie warsztatów społecznych z tematyki: przeciwdziałania uzależnieniom, patologie społeczne, dyskryminacja (łącznie 48 godzin); 2) Opracowanie autorskiego programu zajęć w oparciu o innowacyjne formy nauczania (lekcje elektroniczne, e-learning, programy edukacyjne) z wykorzystaniem nowych technik multimedialnych (tablica multimedialna, projektor, komputer); 3) Stała współpraca z Koordynatorem projektu oraz Koordynatorem szkolnym; 4) Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań projektowych; 5) Semestralna sprawozdawczość z przebiegu realizowanych działań; 6) Sporządzanie zestawień wskazanych przez Koordynatora projektu i/lub Specjalistę ds. rekrutacji i zamówień. 5. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego prowadzenia warsztatów Genderowych wchodzić będzie: 1) Prowadzenie warsztatów Genderowych na temat podniesienia świadomości oraz uwrażliwienia uczniów/uczennic na problematykę płci w kwestii dyskryminacji ze względu na płeć/rodzaj oraz promowanie równych szans dla wszystkich, ukazując różnicujące względem płci albo specyficzne dla płci punkty widzenia (łącznie 16 godzin); 2) Opracowanie autorskiego programu zajęć z wykorzystaniem nowych technik multimedialnych (tablica multimedialna, projektor, komputer); 3) Stała współpraca z Koordynatorem projektu oraz Koordynatorem szkolnym; 4) Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań projektowych. 6. Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt konieczny do realizacji zamówienia. 7. Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji. 8. Zajęcia będą prowadzone od poniedziałku do piątku w roku szkolnym 2012/2013 od momentu podpisania umowy do 30 czerwca 2013r. oraz w roku szkolnym 2013/2014 od 01 września 2013r. do 30 czerwca 2014r.; w grupach, w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektora Szkoły. Zajęcia będą prowadzone w godzinach między 7.30 a 17.00, w dni nauki będą mogły odbywać się w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. 9. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9 - Usługi szkoleniowe; 80.51.00.00-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego. 11. Przedmiotowe zamówienie podlega współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach realizacji projektu Nauka sekretem sukcesu. Informacje ogólne o tymże Projekcie można uzyskać w Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. 12. Wartość zamówienia nie przekracza 200 000 euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dot. części I, II, III, IV, V - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dot. części I, II, III, IV, V - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju zamówień. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dot. części I, II, III, IV, V - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dot. części I, II, III, IV, V - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie: a) przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, b) przedłożonego wraz z ofertą wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza. Wykonawca winien wykazać, że w wykonaniu zamówienia na daną część zamówienia uczestniczyć będzie wymagana ilość osób (na część I - 1 osoba, na część II - 1 osoba, na część III - 1 osoba, na część IV - 1 osoba, na część V - 1 osoba), które posiadają kwalifikacje do prowadzenia (na część I - zajęć z przedsiębiorczości, na część II - warsztatów z komunikacji interpersonalnej, na część III - warsztatów z autoprezentacji, na część IV - warsztatów społecznych, na część V - warsztatów Genderowych) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zm oraz Dz. U. z 2012 r., poz. 174, poz. 426). Warunkiem udziału w postępowaniu dla części I jest posiadanie: -wykształcenia kierunkowego - studiów wyższych lub podyplomowych o kierunkach ekonomicznych (marketing, bankowość, zarządzanie itp.); -przygotowania pedagogicznego; -doświadczenia pedagogicznego w pracy z uczniami/uczennicami gimnazjum lub liceum; -doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedsiębiorczości z młodzieżą w wymiarze minimum 60 godzin; -dyspozycyjność. Warunkiem udziału w postępowaniu dla części II, III i IV jest posiadanie: -wykształcenia kierunkowego - studiów wyższych pedagogicznych, psychologicznych lub pokrewnych; -przygotowania pedagogicznego; -doświadczenia pedagogicznego w pracy z uczniami/uczennicami gimnazjum lub liceum; -doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji i/lub warsztatów społecznych lub pokrewnych z młodzieżą w wymiarze minimum 50 godzin; -dyspozycyjność. Warunkiem udziału w postępowaniu dla części V jest posiadanie: -wykształcenie wyższe; -przygotowania pedagogicznego lub uprawnień trenerskich; -posiadanie kompetencji w zakresie Gender; -doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych minimum 100 godzin; -dyspozycyjność
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dot. części I, II, III, IV, V - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. zespół, spółka cywilna) stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie ustanowionego przez wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania oraz musi być podpisany przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli ujawnione w wypisie z właściwego rejestru handlowego lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, w oryginale lub kopii poświadczonej za Za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. ul. Wały Dwernickiego 117/121 42-200 Częstochowa, lokal 204.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. ul. Wały Dwernickiego 117/121 42-200 Częstochowa, lokal 204.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie podlega współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach realizacji projektu Nauka sekretem sukcesu. Informacje ogólne o tymże Projekcie można uzyskać w Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjno -prawnej dot. podziału nieruchomości - 8 części
- Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczy i jaj kurzych ( 2 części) do AŚ w Częstochowie.
- Prace remontowo-instalacyjne w budynkach szkół w Złotym Potoku oraz Koniecpolu w ramach projektu "Modernizacja bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w ZS w Złotym Potoku i ZS w Koniecpolu".
- Zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 5+1 oraz samochodu BUS 8+1 dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie.
- Sukcesywne dostawy wędlin i tłuszczy zwierzęcych do AŚ w Częstochowie.
- Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Informatyki i Sztucznej Inteligencji
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 4 cykli szkoleń kompetencyjnych dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego
- Świadczenie usług szkoleniowo-treningowych w ramach projektu pn. "Dom- RODZINA" współfinansowanego ze środków UE i budżetu państwa w ramach programu FEPZ 2021-2027
- ROPS.PZP.332.9.2025 - Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu ekonomii społecznej dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie (...)
- Specjalistyczne szkolenia dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji "green skills" pt. "Zrównoważona konferencja" - projekt Teaching-Engagement-Development (TED).
- Usługa organizacji i przeprowadzenia dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem pn. Zatrudnianie cudzoziemców na terenie RP - aktualne przepisy. Nowa ustawa w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu i uruchomienie kompletnego systemu studia podcastowego wraz z adaptacją pomieszczenia przeznaczonego na studio
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.