eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, MASZYN BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO MASZYN BIUROWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Kielce: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, MASZYN BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO MASZYN BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 49169 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, MASZYN BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO MASZYN BIUROWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego: I część zamówienia - materiałów biurowych: 1. Długopis z wymiennym wkładem. Kolor niebieski . Szt. 300, 2. Długopis żelowy z wymiennym wkładem żelowym. Kolor niebieski . Szt. 200, 3. Długopis żelowy z wymiennym wkładem żelowym. Kolor czarny . Szt. 200, 4. Długopis żelowy z wymiennym wkładem żelowym. Kolor czerwony . Szt. 200, 5. Długopis żelowy z wymiennym wkładem żelowym. Kolor zielony . Szt. 200, 6. Pióro żelowe- z chromowanym wkładem - czarny Szt. 200, 7. Pióro żelowe z wymiennym wkładem. Kolor niebieski . Szt. 650, 8. Pióro żelowe z wymiennym wkładem. Kolor czarny . Szt. 650, 9. Pióro żelowe z wymiennym wkładem. Kolor czerwony. Szt. 300, 10. Pióro żelowe z wymiennym wkładem. Kolor zielony . Szt. 300, 11. Długopis automatyczny. Kolor tuszu niebieski. Szt. 100, 12. Dziennik korespondencyjny. Szt. 80, 13. Dziurkacz biurowy, dziurkuje minimum 25 kartek. Szt. 90, 14. Dziurkacz biurowy, dziurkuje jednorazowo 50 kartek.. Szt. 10, 15. Etykieta samoprzylepna 105x37mm Op. 40, 16. Etykieta samoprzylepna 105x48mm Op. 40, 17. Etykieta samoprzylepna 105x57mm Op. 40, 18. Folia do laminarki A4/100 mic, 100 Op. 40, 19. Okładka do bindowania, różne kolory . Op. 40, 20. Folia do bindowania A4/100, przeźroczysta Op. 40, 21. Flamaster biurowy: czarny, czerwony, niebieski, zielony Op. 680, 22. Grafity do ołówka 0,5mm/ HB /12 szt. w op. Op. 170, 23. Grzbiety wsuwane 6mm/25 kartek Op. 24, 24. Grzbiety wsuwane 9mm/50 kartek Op. 24, 25. Gumka do wycierania ołówka, biała - każda zapakowana w foliowym opakowaniu. Szt. 100, 26. Kalendarz biurkowy stojący na 2010r A5, dostawa w IV kw. 2009r. Szt. 520, 27. Kalendarz biurkowy Udziałowiec na podstawce plastikowej Szt. 80, 28. Kalkulator biurowy - 12 pozycyjny. Szt. 50, 29. Koperty C-6 /1000 biała samoklejąca z paskiem Op. 80, 30. Koperta DL 110x220/1000 biała samoklejąca z paskiem /1000 Op. 4, 31. Koperta C-5 /1000 biała samoklejąca z paskiem Op. 40, 32. Koperta C-4 /1000 biała samoklejąca z paskiem Op. 8, 33. Koperta ochronna z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz, samoklejąca z paskiem, kolor biały, wymiar wewnętrzny: 150 x 215mm Szt. 600, 34. Koperta ochronna z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz, samoklejąca z paskiem, kolor biały, wymiar wewnętrzny: 220 x 340mm Szt. 600, 35. Koperta bezpieczna foliowa o wymiarach: 155 x 255mm, rozmiar zewnętrzny 190 x 260mm. Szt. 200, 36. Korektor w płynie ekologiczny, poj. 20ml. Szt. 200, 37. Korektor ekologiczny w długopisie, poj. 8 ml Szt. 200, 38. Korektor w taśmie szer. taśmy min. 4,2mm, dł. taśmy 25metrów Szt. 190, 39. Kostka biurowa, klejona - kolorowa, wymiar 85 x 85 x 40mm Szt. 160, 40. Kostka - wkład do kubika nieklejony 85 x 85 x 40mm kolor biały Szt. 160, 41. Notesy samoprzylepne, wymiary 38 x 51mm. Op. 300, 42. Notesy samoprzylepne, wymiary 76 x 76mm Szt. 700, 43. Notesy samoprzylepne, wymiary 76 x 105mm Szt. 100, 44. Klej w sztyfcie Szt. 230, 45 Koszulki na dokumenty, format A-4, wykonana z mocnego PCV, pakowane po 25 szt. w op. op. 10, 46. Koszulki na dokumenty, format A-4, groszkowa, pakowane po 100 szt. , grubość 48 mic. Op. 400, 47. Komplet 4 markery + gąbka do tablicy sucho ścieralnych - magnetycznych , markery w kolorach : czarny, czerwony, niebieski, zielony . Szt. 4, 48. Klipy do papieru 12 szt. w op./19 mm Op. 40, 49. Klipy do papieru 12 szt. w op./25 mm Op. 40, 50. Klipy do papieru 12 szt. w op./32mm Op. 90, 51. Klipy do papieru 12 szt. w op./41mm Op. 90, 52. Klipy do papieru 12 szt. w op./51mm Op. 90, 53. Linijka 30cm, wykonana z przezroczystego polistyrenu Szt. 130, 54. Linijka 50cm, wykonana z przezroczystego polistyrenu Szt. 45, 55. Marker do opisywania płyt CD/DVD -czarny Szt. 150, 56. Marker nieścieralny do szkła, papieru, drewna i plastiku, kolor czarny Szt. 160, 57. Marker nieścieralny do szkła, papieru, drewna i plastiku, kolor czerwony Szt. 40, 58. Marker nieścieralny do szkła, papieru, drewna i plastiku, kolor niebieski Szt. 40, 59. Marker nieścieralny do szkła, papieru, drewna i plastikukolor zielony Szt. 40, 60. Nożyczki biurowe Szt. 160, 61. Ołówek z gumką, 12 szt. w op. Op. 80, 62. Ofertówka sztywna przezroczysta A4/25 szt. Op. 24, 63. Papier czerpany ecri A4 nierówne brzegi papieru Szt. 200, 64. Papier ksero A4, 80g/m2, 500 arkuszy w ryzie . Ryz 4000, 65. Papier 160g A4/250 arkuszy w ryzie - do kopiarek, drukarek atramentowych i laserowych, kolor kość słoniowa . Ryz 60, 66. Papier na wizytówki - tłoczony papier 230g/m2 biały, płótno/20 kartek w op. Op. 80, 67. Papier na wizytówki - tłoczony papier 230g/m2 kremowy, płótno/20 kartek w op. Op. 80, 68. Papier fotograficzny 25 arkuszy w opakowaniu . Op. 4, 69. Papier fotograficzny PHOTO 210g/m2 , 25 arkuszy w opakowaniu . Op. 4, 70. Przekładki kolorowe PP - 10 kart A/4, pasują do każdego segregatora Op. 10,0 71. Pojemnik plastikowy z wkładem 8.5 x 8.5 x 8.5cm przezroczysty - wkład biały . Szt. 50, 72. Pojemnik plastikowy z wkładem 8.5 x 8.5 x 8.5cm przezroczysty - wkład kolorowy . szt. 40, 73. Przybornik biurowy. Szt. 100, 74. Półka biurowa przeźroczysta A4, Szt. 100, 75. Plastelina kolorowa w 12 kolorach, jednostka sprzedaży 1 op.. Op. 10, 76. Papier pakowy szary 70g o wymiarach 100 x 126cm, kg 8, 77. Rozszywacz uniwersalny do zszywek 24/6 oraz 26/6 Szt. 150, 78. Segregator format A-4 , 75mm, - w różnych kolorach Szt. 1450, 79. Segregator format A-4 , 50mm, - w różnych kolorach Szt. 1250, 80. Segregator ofertowy A-4 z mechanizmem kulkowym -grzbiet 25mm, mechanizm 15mm, kolor biały . Szt. 40, 81. Segregator ofertowy A-4 z mechanizmem kulkowym -grzbiet 35mm, mechanizm 20mm, kolor biały . Szt. 50, 82. Segregator ofertowy A-4 z mechanizmem kulkowym - grzbiet 50mm, mechanizm 30mm, kolor biały . Szt. 70, 83. Skoroszyt z kartonu zwykły 275g/m A4/100 z nadrukiem, biały Op. 20, 84. Skoroszyt z kartonu 275g/m A4/100 oczko pełne, biały, z nadrukiem Op. 20, 85. Skoroszyt z kartonu 275g/m A4/100,bialy,zawieszka pełna z nadrukiem Op. 40, 86. Skoroszyt twardy zawieszany do segregatora A4/10 szt. w op. z przezroczystą okładką i tylną w różnych kolorach. Wykonany z PCV. Op. 200, 87. Spinacz biurowy okrągły R28/ 1000 w op. Op. 100, 88. Spinacz kolorowy okrągły 26mm, 40 sztuk w opakowaniu . Op. 40, 89. Spinacz kolorowy okrągły 50mm, 18 sztuk w opakowaniu . Op. 40, 90. Teczka wiązana biała 250g/m2 A4/100 Op. 40, 91. Taśma klejąca wymiary: 24mmx30m Szt. 430, 92. Taśma pakowa, brązowa, wymiary : 48mm x 50m Szt. 110, 93. Teczka wiązana wykonana z PCV z przezroczystą okładką, A4/25 szt. w op. Op. 20, 94. Teczka z gumką A4 kolorowa- kolory stonowane /10 szt. w op. Op. 40, 95. Teczka do podpisu, wykonana ze sztywnej tektury, grzbiet harmonijkowy A4/20 przegródek Szt. 16, 96. Teczka do podpisu A4/15 przegródek, oklejona tapetą introligatorską, grzbiet harmonijkowy Szt. 40, 97. Teczka akt osobowych Szt. 200, 98. Temperówka metalowa /20 szt. w op. Op. 5, 99. Tuby tekturowe o dł. 75cm, średnica 100mm. Szt. 20, 100. Tuby tekturowe o dł. 75cm, średnica 80mm. Szt. 20, 101. Tuby tekturowe o dł. 110cm, średnica 80mm. Szt. 30, 102. Wąsy do skoroszytów w opak. 25 szt. Op. 120, 103. Zestaw 4 cienkopisów: czarny ,czerwony, niebieski, zielony . Op. 60, 104. Zakładki indeksujące, opakowanie 4 kolory x 40 szt. rozmiar 20 x 50mm . Szt. 350, 105. Zakreślacz fluorescencyjny do wszystkich rodzajów papieru, różne kolory . Op. 1200, 106. Zszywki do drukarki HP Q7432A ( 2x 1500szt.) Op. 2, 107. Zszywki 23/24/10000 Op. 10, 108. Zszywki 24/6/10000 Op. 120, 109. Zszywacz biurowy. Zszywa jednorazowo zszywkami 24/6 minimum 20 kartek . Szt. 180, 110. Zszywacz biurowy, min. 260 kartek, pojemność magazynka 130 zszywek , Szt. 3, 111. Zszywacz długoramienny zszywa 15 kartek, zszywkami 24/6, lub 26/6 min. 15 kartek. Szt. 4, 112. Torby papierowe na upominki A/4 - kolory stonowane Szt. 40, 113. Torby papierowe na upominki o wym. 14cm x 35cm kolory stonowane Szt. 40, 114. Tablica korkowa w drewnianej ramie. Wymiary 90x120cm. Szt. 10, 115. Tablica korkowa w drewnianej ramie. Wymiary 60x80cm. Szt. 40, 116. Druki rozliczenie zaliczki, format A6, bloczek 100 kartek Szt. 20, 117. Delegacja, format A5, bloczek 100 kartek Szt. 100, 118. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych, 16 kartek , format A4 . Szt. 50, 119. Karta drogowa numerowana dwustronna, format A5, bloczek 100 kartek Szt. 10, 120. Papier do plotera atramentowego HP 80g/m2 , wysoka biel, sze./dł. 1,067m/50 mb rolki 2, 121. Papier Foto do plotera atramentowego HP ,179g/m2 Hg Gloss szer./dł. 1,067m/30,5m do grafiki powlekany. rolki 2, 122. Papier Foto do plotera atramentowego HP 179g/m2 Hg Gloss szer./dł. 0,610m/30,5m do grafiki powlekany. rolki 2, 123. Folia kserograficzna PPC FILM 75 MY CM 84,1 X 50 MT odporna na wysokie temperatury. rolki 2, 124. Papier kserograficzny PPC 80g/m2 szer./dł. 0,914m/175mb , wysoka biel rolki 4, 125. Papier do plotera 100g/m2 HR sze./dł. 0,610m/50 mb, powlekany do grafiki kolor super . rolki 3, 126. Papier do plotera atramentowego HP, 90g/m2 HR szer./dł. 0,610m/50mb, do map geodezyjnych (lekko powlekany) . rolki 6, 127. Papier do plotera atramentowego HP , 80g/m2 sze./dł. 0,914m/50 mb, wysoka biel . rolki 6, 128. Folia 75 mic do plotera atramentowego HP , korekcyjna z przeznaczeniem dla geodezji , dwustronnie matowa szer./dł. 0,914m/30mb rolki 2, 129. Folia75 mic do plotera atramentowego HP , korekcyjna z przeznaczeniem dla geodezji, dwustronnie matowa szer./dł. 0,610m/30mb rolki 2, II część zamówienia - maszyn biurowych i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych. 1. Niszczarka o wysokim poziomie bezpieczeństwa DIN3- tnie kartki na ścinki o rozmiarze max. 4,0x45mm . Niszczy jednorazowo min.15 kartek 70g. Osobna szczelina na płyty CD/DVD, karty plastikowe. Okres gwarancji - min. 24 miesiące. Szt. 11, 2. Bindownica do grzbietów plastikowych Szt. 3, 3. Laminator biurowy do laminacji na gorąco i na zimno Okres gwarancji - min. 24 miesiące. Szt. 1, 4. Toner do kserokopiarki Canon IR3300. Wydajność na 1 szt. przy 6% zaczernieniu kartki papieru wynosi min. 15000 kopii , Szt. 5, 5. Toner do kserokopiarek Sharp AR -M205 . Wydajność na 1 szt. przy 6% zaczernieniu kartki papieru wynosi min. 1600 kopii . Szt. 3, 6. Toner do kserokopiarki Kyocera mita KM - 2030 . Wydajność na 1 szt. przy 6% zaczernieniu kartki papieru wynosi min. 11000 kopii. Szt. 4, 7. Toner do kserokopiarki Oce7056 ( urządzenie wielkoformatowe) . Pojemność tonera min. 400g Szt. 4. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części zamówienia) zawierają dodatki nr 2A i 2B do SIWZ - Formularz cenowy, które stanowić będą załącznik nr 1 do oferty wykonawcy składanej na odpowiednią część zamówienia. Cena ma obejmować wszystkie koszty, które poniesie zamawiający, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia i jego rozładunkiem w siedzibie zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 22.90.00.00 - Różne druki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: -I część zamówienia: 4.000,00 złotych (słownie złotych: Cztery tysiące ) -II część zamówienia: 500,00 złotych (słownie złotych: Pięćset ) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości -Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. 3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: -Nazwa banku i nr konta zamawiającego: BGŻ OR Kielce, 16 2030 0045 1110 0000 0114 2380 - Nazwa i adres zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce - Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony, numer części zamówienia, nazwa przedmiotu zamówienia 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki wykonawca jest związany ofertą, tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. Dokument taki musi zawierać zobowiązanie wypłacenia zamawiającemu przez poręczyciela lub gwaranta kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w rozdziale VIII pkt 12 SIWZ. Dokument może zostać złączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie zamawiającego, pok. 146 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, tj. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, c) spełniają wymagania zamawiającego określone w SIWZ. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową, tj. wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione poniżej oraz w rozdziale VI SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia był zgodny z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w rozdziale III niniejszej SIWZ oraz w dodatku nr 2A i 2B do SIWZ. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj. wykonawcy łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy oraz każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, każdy wykonawca oddzielnie składa dokumenty wskazane w rozdziale VI pkt 3 lit. b - e SIWZ, a także łącznie składają pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ oraz łącznie wnoszą wadium, o którym mowa w rozdziale VIII SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów: 1. Wypełnionego dla wybranych części zamówienia Formularza oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnionego dla wybranych części Formularza cenowego - wg wzoru określonego w dodatku nr 2A i 2B do SIWZ, który stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty wykonawcy. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest wskazać producenta,nazwę,symbol w odpowiednich pozycjach wypełnianego Formularza cenowego. Wskazanie to musi umożliwić jednoznaczną ocenę zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z postawionymi przez zamawiającego wymaganiami. Dodatkowo, dla pozycji oznaczonych w ostatniej kolumnie Formularza cenowego wykonawca zobowiązany jest do załączenia opisu oferowanego produktu (np. karta produktu, atest, certyfikat, itp). 3. Dokumentów: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy) - wg wzoru określonego w dodatku nr 3A do SIWZ, który stanowić będzie kolejny załącznik do oferty wykonawcy; b) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy) - wg wzoru określonego w dodatku nr 3B do SIWZ, który stanowić będzie kolejny załącznik do oferty wykonawcy; c) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). W przypadku składania oferty przez wykonawcę prowadzącego działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający; d) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); e) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (rozdział VIII, pkt 2 lit. b - e SIWZ) - dokumentu potwierdzającego wniesienie przez wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości. Oryginał dokumentu może zostać dołączony do oferty lub może zostać złożony w siedzibie zamawiającego, pok. 146, w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X pkt 2 SIWZ z dopiskiem: WADIUM przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 5. Pełnomocnictwa określającego jego zakres w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby wystawiające pełnomocnictwo). 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał, poświadczona notarialnie kopia lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby wystawiające pełnomocnictwo). Każdy wykonawca oddzielnie składa dokumenty wskazane w pkt 3 lit. b - e niniejszego rozdziału. Wadium, o którym mowa w rozdziale VIII SIWZ, wykonawcy występujący wspólnie wnoszą łącznie. 7. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. c, d i e, zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokumenty powinny być wystawione z zachowaniem wymaganych terminów, odpowiednio wg zasad określonych dla dokumentów wymienionych w pkt 7 niniejszego rozdziału. 9. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sejmik.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce pok. 345.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach Al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 146 (Kancelaria Ogólna, I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych wg wyszczególnienia: 1. Długopis z wymiennym wkładem. Kolor niebieski . Szt. 300, 2. Długopis żelowy z wymiennym wkładem żelowym. Kolor niebieski . Szt. 200, 3. Długopis żelowy z wymiennym wkładem żelowym. Kolor czarny . Szt. 200, 4. Długopis żelowy z wymiennym wkładem żelowym. Kolor czerwony . Szt. 200, 5. Długopis żelowy z wymiennym wkładem żelowym. Kolor zielony . Szt. 200, 6. Pióro żelowe- z chromowanym wkładem - czarny Szt. 200, 7. Pióro żelowe z wymiennym wkładem. Kolor niebieski . Szt. 650, 8. Pióro żelowe z wymiennym wkładem. Kolor czarny . Szt. 650, 9. Pióro żelowe z wymiennym wkładem. Kolor czerwony. Szt. 300, 10. Pióro żelowe z wymiennym wkładem. Kolor zielony . Szt. 300, 11. Długopis automatyczny. Kolor tuszu niebieski. Szt. 100, 12. Dziennik korespondencyjny. Szt. 80, 13. Dziurkacz biurowy, dziurkuje minimum 25 kartek. Szt. 90, 14. Dziurkacz biurowy, dziurkuje jednorazowo 50 kartek.. Szt. 10, 15. Etykieta samoprzylepna 105x37mm Op. 40, 16. Etykieta samoprzylepna 105x48mm Op. 40, 17. Etykieta samoprzylepna 105x57mm Op. 40, 18. Folia do laminarki A4/100 mic, 100 Op. 40, 19. Okładka do bindowania, różne kolory . Op. 40, 20. Folia do bindowania A4/100, przeźroczysta Op. 40, 21. Flamaster biurowy: czarny, czerwony, niebieski, zielony Op. 680, 22. Grafity do ołówka 0,5mm/ HB /12 szt. w op. Op. 170, 23. Grzbiety wsuwane 6mm/25 kartek Op. 24, 24. Grzbiety wsuwane 9mm/50 kartek Op. 24, 25. Gumka do wycierania ołówka, biała - każda zapakowana w foliowym opakowaniu. Szt. 100, 26. Kalendarz biurkowy stojący na 2010r A5, dostawa w IV kw. 2009r. Szt. 520, 27. Kalendarz biurkowy Udziałowiec na podstawce plastikowej Szt. 80, 28. Kalkulator biurowy - 12 pozycyjny. Szt. 50, 29. Koperty C-6 /1000 biała samoklejąca z paskiem Op. 80, 30. Koperta DL 110x220/1000 biała samoklejąca z paskiem /1000 Op. 4, 31. Koperta C-5 /1000 biała samoklejąca z paskiem Op. 40, 32. Koperta C-4 /1000 biała samoklejąca z paskiem Op. 8, 33. Koperta ochronna z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz, samoklejąca z paskiem, kolor biały, wymiar wewnętrzny: 150 x 215mm Szt. 600, 34. Koperta ochronna z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz, samoklejąca z paskiem, kolor biały, wymiar wewnętrzny: 220 x 340mm Szt. 600, 35. Koperta bezpieczna foliowa o wymiarach: 155 x 255mm, rozmiar zewnętrzny 190 x 260mm. Szt. 200, 36. Korektor w płynie ekologiczny, poj. 20ml. Szt. 200, 37. Korektor ekologiczny w długopisie, poj. 8 ml Szt. 200, 38. Korektor w taśmie szer. taśmy min. 4,2mm, dł. taśmy 25metrów Szt. 190, 39. Kostka biurowa, klejona - kolorowa, wymiar 85 x 85 x 40mm Szt. 160, 40. Kostka - wkład do kubika nieklejony 85 x 85 x 40mm kolor biały Szt. 160, 41. Notesy samoprzylepne, wymiary 38 x 51mm. Op. 300, 42. Notesy samoprzylepne, wymiary 76 x 76mm Szt. 700, 43. Notesy samoprzylepne, wymiary 76 x 105mm Szt. 100, 44. Klej w sztyfcie Szt. 230, 45 Koszulki na dokumenty, format A-4, wykonana z mocnego PCV, pakowane po 25 szt. w op. op. 10, 46. Koszulki na dokumenty, format A-4, groszkowa, pakowane po 100 szt. , grubość 48 mic. Op. 400, 47. Komplet 4 markery + gąbka do tablicy sucho ścieralnych - magnetycznych , markery w kolorach : czarny, czerwony, niebieski, zielony . Szt. 4, 48. Klipy do papieru 12 szt. w op./19 mm Op. 40, 49. Klipy do papieru 12 szt. w op./25 mm Op. 40, 50. Klipy do papieru 12 szt. w op./32mm Op. 90, 51. Klipy do papieru 12 szt. w op./41mm Op. 90, 52. Klipy do papieru 12 szt. w op./51mm Op. 90, 53. Linijka 30cm, wykonana z przezroczystego polistyrenu Szt. 130, 54. Linijka 50cm, wykonana z przezroczystego polistyrenu Szt. 45, 55. Marker do opisywania płyt CD/DVD -czarny Szt. 150, 56. Marker nieścieralny do szkła, papieru, drewna i plastiku, kolor czarny Szt. 160, 57. Marker nieścieralny do szkła, papieru, drewna i plastiku, kolor czerwony Szt. 40, 58. Marker nieścieralny do szkła, papieru, drewna i plastiku, kolor niebieski Szt. 40, 59. Marker nieścieralny do szkła, papieru, drewna i plastikukolor zielony Szt. 40, 60. Nożyczki biurowe Szt. 160, 61. Ołówek z gumką, 12 szt. w op. Op. 80, 62. Ofertówka sztywna przezroczysta A4/25 szt. Op. 24, 63. Papier czerpany ecri A4 nierówne brzegi papieru Szt. 200, 64. Papier ksero A4, 80g/m2, 500 arkuszy w ryzie . Ryz 4000, 65. Papier 160g A4/250 arkuszy w ryzie - do kopiarek, drukarek atramentowych i laserowych, kolor kość słoniowa . Ryz 60, 66. Papier na wizytówki - tłoczony papier 230g/m2 biały, płótno/20 kartek w op. Op. 80, 67. Papier na wizytówki - tłoczony papier 230g/m2 kremowy, płótno/20 kartek w op. Op. 80, 68. Papier fotograficzny 25 arkuszy w opakowaniu . Op. 4, 69. Papier fotograficzny PHOTO 210g/m2 , 25 arkuszy w opakowaniu . Op. 4, 70. Przekładki kolorowe PP - 10 kart A/4, pasują do każdego segregatora Op. 10,0 71. Pojemnik plastikowy z wkładem 8.5 x 8.5 x 8.5cm przezroczysty - wkład biały . Szt. 50, 72. Pojemnik plastikowy z wkładem 8.5 x 8.5 x 8.5cm przezroczysty - wkład kolorowy . szt. 40, 73. Przybornik biurowy. Szt. 100, 74. Półka biurowa przeźroczysta A4, Szt. 100, 75. Plastelina kolorowa w 12 kolorach, jednostka sprzedaży 1 op.. Op. 10, 76. Papier pakowy szary 70g o wymiarach 100 x 126cm, kg 8, 77. Rozszywacz uniwersalny do zszywek 24/6 oraz 26/6 Szt. 150, 78. Segregator format A-4 , 75mm, - w różnych kolorach Szt. 1450, 79. Segregator format A-4 , 50mm, - w różnych kolorach Szt. 1250, 80. Segregator ofertowy A-4 z mechanizmem kulkowym -grzbiet 25mm, mechanizm 15mm, kolor biały . Szt. 40, 81. Segregator ofertowy A-4 z mechanizmem kulkowym -grzbiet 35mm, mechanizm 20mm, kolor biały . Szt. 50, 82. Segregator ofertowy A-4 z mechanizmem kulkowym - grzbiet 50mm, mechanizm 30mm, kolor biały . Szt. 70, 83. Skoroszyt z kartonu zwykły 275g/m A4/100 z nadrukiem, biały Op. 20, 84. Skoroszyt z kartonu 275g/m A4/100 oczko pełne, biały, z nadrukiem Op. 20, 85. Skoroszyt z kartonu 275g/m A4/100,bialy,zawieszka pełna z nadrukiem Op. 40, 86. Skoroszyt twardy zawieszany do segregatora A4/10 szt. w op. z przezroczystą okładką i tylną w różnych kolorach. Wykonany z PCV. Op. 200, 87. Spinacz biurowy okrągły R28/ 1000 w op. Op. 100, 88. Spinacz kolorowy okrągły 26mm, 40 sztuk w opakowaniu . Op. 40, 89. Spinacz kolorowy okrągły 50mm, 18 sztuk w opakowaniu . Op. 40, 90. Teczka wiązana biała 250g/m2 A4/100 Op. 40, 91. Taśma klejąca wymiary: 24mmx30m Szt. 430, 92. Taśma pakowa, brązowa, wymiary : 48mm x 50m Szt. 110, 93. Teczka wiązana wykonana z PCV z przezroczystą okładką, A4/25 szt. w op. Op. 20, 94. Teczka z gumką A4 kolorowa- kolory stonowane /10 szt. w op. Op. 40, 95. Teczka do podpisu, wykonana ze sztywnej tektury, grzbiet harmonijkowy A4/20 przegródek Szt. 16, 96. Teczka do podpisu A4/15 przegródek, oklejona tapetą introligatorską, grzbiet harmonijkowy Szt. 40, 97. Teczka akt osobowych Szt. 200, 98. Temperówka metalowa /20 szt. w op. Op. 5, 99. Tuby tekturowe o dł. 75cm, średnica 100mm. Szt. 20, 100. Tuby tekturowe o dł. 75cm, średnica 80mm. Szt. 20, 101. Tuby tekturowe o dł. 110cm, średnica 80mm. Szt. 30, 102. Wąsy do skoroszytów w opak. 25 szt. Op. 120, 103. Zestaw 4 cienkopisów: czarny ,czerwony, niebieski, zielony . Op. 60, 104. Zakładki indeksujące, opakowanie 4 kolory x 40 szt. rozmiar 20 x 50mm . Szt. 350, 105. Zakreślacz fluorescencyjny do wszystkich rodzajów papieru, różne kolory . Op. 1200, 106. Zszywki do drukarki HP Q7432A ( 2x 1500szt.) Op. 2, 107. Zszywki 23/24/10000 Op. 10, 108. Zszywki 24/6/10000 Op. 120, 109. Zszywacz biurowy. Zszywa jednorazowo zszywkami 24/6 minimum 20 kartek . Szt. 180, 110. Zszywacz biurowy, min. 260 kartek, pojemność magazynka 130 zszywek , Szt. 3, 111. Zszywacz długoramienny zszywa 15 kartek, zszywkami 24/6, lub 26/6 min. 15 kartek. Szt. 4, 112. Torby papierowe na upominki A/4 - kolory stonowane Szt. 40, 113. Torby papierowe na upominki o wym. 14cm x 35cm kolory stonowane Szt. 40, 114. Tablica korkowa w drewnianej ramie. Wymiary 90x120cm. Szt. 10, 115. Tablica korkowa w drewnianej ramie. Wymiary 60x80cm. Szt. 40, 116. Druki rozliczenie zaliczki, format A6, bloczek 100 kartek Szt. 20, 117. Delegacja, format A5, bloczek 100 kartek Szt. 100, 118. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych, 16 kartek , format A4 . Szt. 50, 119. Karta drogowa numerowana dwustronna, format A5, bloczek 100 kartek Szt. 10, 120. Papier do plotera atramentowego HP 80g/m2 , wysoka biel, sze./dł. 1,067m/50 mb rolki 2, 121. Papier Foto do plotera atramentowego HP ,179g/m2 Hg Gloss szer./dł. 1,067m/30,5m do grafiki powlekany. rolki 2, 122. Papier Foto do plotera atramentowego HP 179g/m2 Hg Gloss szer./dł. 0,610m/30,5m do grafiki powlekany. rolki 2, 123. Folia kserograficzna PPC FILM 75 MY CM 84,1 X 50 MT odporna na wysokie temperatury. rolki 2, 124. Papier kserograficzny PPC 80g/m2 szer./dł. 0,914m/175mb , wysoka biel rolki 4, 125. Papier do plotera 100g/m2 HR sze./dł. 0,610m/50 mb, powlekany do grafiki kolor super . rolki 3, 126. Papier do plotera atramentowego HP, 90g/m2 HR szer./dł. 0,610m/50mb, do map geodezyjnych (lekko powlekany) . rolki 6, 127. Papier do plotera atramentowego HP , 80g/m2 sze./dł. 0,914m/50 mb, wysoka biel . rolki 6, 128. Folia 75 mic do plotera atramentowego HP , korekcyjna z przeznaczeniem dla geodezji , dwustronnie matowa szer./dł. 0,914m/30mb rolki 2, 129. Folia75 mic do plotera atramentowego HP , korekcyjna z przeznaczeniem dla geodezji, dwustronnie matowa szer./dł. 0,610m/30mb rolki 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00-2, 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa maszyn biurowych i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn biurowych i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych wg. wyszczególnienia: 1. Niszczarka o wysokim poziomie bezpieczeństwa DIN3- tnie kartki na ścinki o rozmiarze max. 4,0x45mm . Niszczy jednorazowo min.15 kartek 70g. Osobna szczelina na płyty CD/DVD, karty plastikowe. Okres gwarancji - min. 24 miesiące. Szt. 11, 2. Bindownica do grzbietów plastikowych Szt. 3, 3. Laminator biurowy do laminacji na gorąco i na zimno Okres gwarancji - min. 24 miesiące. Szt. 1, 4. Toner do kserokopiarki Canon IR3300. Wydajność na 1 szt. przy 6% zaczernieniu kartki papieru wynosi min. 15000 kopii , Szt. 5, 5. Toner do kserokopiarek Sharp AR -M205 . Wydajność na 1 szt. przy 6% zaczernieniu kartki papieru wynosi min. 1600 kopii . Szt. 3, 6. Toner do kserokopiarki Kyocera mita KM - 2030 . Wydajność na 1 szt. przy 6% zaczernieniu kartki papieru wynosi min. 11000 kopii. Szt. 4, 7. Toner do kserokopiarki Oce7056 ( urządzenie wielkoformatowe) . Pojemność tonera min. 400g Szt. 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.12.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.