eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Wdrożenie technologii 3D w ramach rozbudowy portalu Miejski System Informacji Przestrzennej Miasto Dąbrowa Górnicza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Dąbrowa Górnicza: Wdrożenie technologii 3D w ramach rozbudowy portalu Miejski System Informacji Przestrzennej Miasto Dąbrowa Górnicza
Numer ogłoszenia: 492088 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 432772 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie technologii 3D w ramach rozbudowy portalu Miejski System Informacji Przestrzennej Miasto Dąbrowa Górnicza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 200 000 EUR zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej Ustawą. 1. Przedmiotem zamówienia jest rozszerzenie funkcjonalne istniejącego portalu miejskiego Gminy Dąbrowa Górnicza, tj. portalu Miejski System Informacji Przestrzennej Miasto Dąbrowa Górnicza (portal MSIP) o Moduł 3D, który będzie obejmował prezentację Numerycznego Modelu Terenu połączonego z ortofotomapą oraz prezentację modelu miasta 3D. 2. Portal Miejski System Informacji Przestrzennej Miasto Dąbrowa Górnicza funkcjonuje w oparciu o platformę GIS - GeoMedia. W związku z powyższym przedmiotowe zamówienie jest rozszerzeniem funkcjonalnym platformy programowej GIS. Ze względów technicznych i funkcjonalnych Zamawiający nie przewiduje wymiany oprogramowania funkcjonującego portalu Miejski System Informacji Przestrzennej Miasto Dąbrowa Górnicza, w związku z czym wszelkie oprogramowanie i wszelka dokumentacja przekazywana w formie elektronicznej winny być kompatybilne z platformą GIS - GeoMedia. 3. Prace przewidziane do wykonania w ramach zamówienia podzielone zostały na dwa etapy - szczegółowy opis wymagań funkcjonalnych dla zadań 1, 2, 3 i 5 znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ: 3.1. Etap I: Zadanie 1: Rozszerzenie funkcjonalności istniejącego portalu miejskiego o Moduł 3D. Zadanie 2: Dostarczenie oprogramowania serwerowego do tworzenia i udostępniania danych 3D, publikowania strumieniowego NMT wraz z ortofotomapą i obiektami 3D. Zadanie 3: Dostarczenie oprogramowania SkyLine lub równoważnego umożliwiającego konfigurację prezentacji 3D (projektu w formacie typu *.fly) do publikacji danych w Internecie. Zadanie 4: Szkolenia pracowników w zakresie użytkowania, aktualizowania, rozwijania nowych funkcji portalu. Zadanie 5: Skaning laserowy 5 wybranych budynków o skomplikowanej bryle - wymagana dokładność modelowania, na poziomie LoD4, zgodnie z City GML OGC oraz pozyskanie zdjęć cyfrowych 70 budynków, w tym 10 o skomplikowanej bryle. Zadanie 6: Instalacja oprogramowania. 3.2. Etap II: Zadanie 7: Nałożenie tekstur na wybrane 70 budynków, w tym 10 brył o skomplikowanej budowie, tj. zabytki architektoniczne, kościoły, budynki użyteczności publicznej - wymagana szczegółowość modeli 3D na poziomie LoD3, zgodnie z City GML OGC. Zadanie 8: Utworzenie prezentacji 3D (projektu w formacie *.fly) gotowej do publikacji w Internecie. 4. Wymagania dotyczące instalacji oprogramowania: a) Instalacja oprogramowania odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, w godzinach pracy Urzędu, tj. 7.30-15.30, b) Instalacja oprogramowania serwerowego musi zostać przeprowadzona na serwerach, znajdujących się w siedzibie Zamawiającego. 5. Materiały źródłowe, które zostaną udostępnione przez Zamawiającego: a) Zdjęcia lotnicze wykonane w 2008 r. w kompozycji BGR i CIR w formacie TIFF wraz z danymi aerotriangulacji, b) Ortofotomapa w cięciu sekcyjnym 1:1000 w układzie 2000/6 w kompozycji RGB i CIR o rozdzielczości geometrycznej 0,10 m w formacie GeoTIFF, c) Numeryczny Model Terenu (NMT) - regularna siatka, siatka trójkątów, warstwice, mapa spadków i ekspozycji, d) Numeryczny Model Pokrycia Terenu (NMPT) - dane geometryczne i opisowe w formacie dbf i shp oraz w formacie dgn, model w formacie VRML, e) Mapa ewidencyjna i zasadnicza w plikach shp lub xml. 6. Zakończenie realizacji każdego z Etapów (Etapu I i II) każdorazowo będzie potwierdzane protokolarnie przez obie strony. 7. Wykonawca skompletuje i przekaże Zamawiającemu dokumentację: a) Po podpisaniu protokołu odbioru z realizacji Etapu I: - Licencje na dostarczone i zainstalowane oprogramowanie. - Instrukcję obsługi dostarczonego i zainstalowanego oprogramowania - w wersji elektronicznej, zapisaną w jednym z formatów programu Word lub w formacie PDF. b) Po podpisaniu protokołu odbioru z realizacji Etapu II: - Sprawozdanie zawierające m. in. sposób i zakres wykorzystania materiałów źródłowych, opis metod i narzędzi wykorzystanych do realizacji opracowania, opis uzyskanych produktów końcowych wraz z ich charakterystyką, którą można będzie wykorzystać, jako metadane. - Wyniki skaningu laserowego w postaci chmury punktów posiadających georeferencję w obowiązującym układzie państwowego systemu odniesień przestrzennych (układ 92 oraz układ 2000/6), zapisane w popularnym formacie danych naziemnego skaningu laserowego, np. PTX. - Oteksturowane modele budynków w formacie KMZ. - Przygotowany finalny model budynku w formacie KMZ ma zawierać plik KML, zawierający georeferencję modelu, pliki DAE (COLLADA) z modelem wektorowym i pliki rastrowe JPG, PNG, TIFF z teksturami. - Projekt typu .FLY w postaci repozytorium plików. Dokumentacja przekazywana w formie elektronicznej w postaci plików powinna być zapisana na płycie DVD lub nośniku danych USB i przekazywana zawsze w 2 egzemplarzach 8. Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników, zgodnie z poniższym opisem: a) Wykonawca przeszkoli 6 osób - pracowników Zamawiającego w zakresie: - obsługi dostarczonego oprogramowania, - tworzenie i publikacja wizualizacji 3D, - edytowanie danych wektorowych, rastrowych, NMT i zarządzanie nimi w środowisku 3D, - edytowanie obiektów 3D (dodawanie tekstur budynku), - przetwarzanie danych służących do modelowania 3D, - tworzenie i edycja projektów utworzonych w formacie typu *.fly, - analiza danych z wykorzystaniem narzędzi 3D - innych funkcjonalności programu. b) Szkolenia przeprowadzone zostaną w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, w uzgodnionym wcześniej terminie, w godzinach od 7.30 do 15.30. c) Przewidywana ilość godzin zegarowych szkolenia wynosi 24 godziny. d) Po odbyciu szkolenia użytkownik jest w stanie samodzielnie posługiwać się oprogramowaniem. 9. Wykonawca zapewni opiekę i wsparcie techniczne na dostarczone oprogramowanie: a) Wsparcie i opieka techniczna Modułu 3D winna być zapewniona przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisaniu protokołu odbioru z realizacji Etapu I, b) Wsparcie i opieka techniczna winna obejmować modyfikację oraz aktualizację Modułu 3D i składających się na niego aplikacji, c) Modyfikacja i aktualizacja Modułu 3D obejmować będzie zestawienie wszystkich wprowadzonych zmian łącznie z ich opisem, d) Wykonawca winien świadczyć usługi konsultacyjne dla użytkowników systemu drogą telefoniczną, za pośrednictwem internetowego rejestru zgłoszeń oraz pod wydzielonym adresem e-mail, e) W ramach opieki i wsparcia technicznego Wykonawca zobowiązany jest do usuwania nieprawidłowości systemu. f) Wszelkie zgłoszenia związane z serwisowaniem Modułu 3D dokonywane będą za pomocą internetowego rejestru zgłoszeń. Internetowy rejestr zgłoszeń, o którym mowa w punkcie d zostanie uruchomiony przez Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru z realizacji Etapu I, przy czym: - Wykonawca zapewni możliwość dokonania zgłoszenia serwisowego przez całą dobę 7 dni w tygodniu, w tym w dni wolne oraz święta. - W przypadku braku możliwości dokonania zgłoszenia z wykorzystaniem internetowego rejestru zgłoszeń, zgłoszenia będą dokonywane na fax lub adres e-mail Wykonawcy. W takim przypadku obowiązek umieszczenia zgłoszenia w internetowym rejestrze zgłoszeń leży po stronie Wykonawcy. g) Internetowy formularz zgłoszeń musi zawierać, co najmniej: - Numer identyfikujący zgłoszenie, - Datę i godzinę dokonania zgłoszenia oraz jego ewentualnych modyfikacji, - Imię i nazwisko osoby zgłaszającej, - Określenie elementu (modułu), które dotyczy zgłoszenia, - Opis zgłoszenia, - Rodzaj zgłoszenia, - Osobę realizującą zgłoszenie. h) Internetowy rejestr zgłoszeń zapewni automatyczną wysyłkę zwrotnego potwierdzenia umieszczenia zgłoszenia w internetowym rejestrze zgłoszeń. i) Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia telefonicznej pomocy technicznej dostępnej w dni robocze w godzinach 7.30-15.30 najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru z realizacji Etapu I. Telefoniczna pomoc techniczna musi umożliwić równoległą obsługę minimum 2 zgłoszeń. j) Terminy realizacji opieki i wsparcia technicznego: - Maksymalny czas usunięcia awarii (przypadki, gdy uszkodzeniu uległ lub błędnie działa system, uniemożliwiając korzystanie z jego funkcjonalności) - 2 dni robocze, - Maksymalny czas usunięcia usterki (przypadki, gdy uszkodzeniu uległ lub błędnie działa system, utrudniając korzystanie z jego funkcjonalności) - 5 dni roboczych. k) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizyt serwisowych w siedzibie Zamawiającego raz na kwartał. l) Wykonawca zapewni pomoc merytoryczną w obsłudze systemu, jak również techniczne wsparcie w sytuacjach losowych (np. zniszczenie programów, zbiorów danych itp.) m) W ramach wsparcia i opieki technicznej Wykonawca będzie na bieżąco dostosowywał Moduł 3D do nowych wymogów przepisów prawa, także wówczas, gdy wiąże się to ze zwiększeniem funkcjonalności Modułu 3D bądź poszczególnych jego aplikacji. 10. Rękojmia i gwarancja: a) Wykonawca udzieli rękojmi na okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru z realizacji Etapu II. b) Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru z realizacji Etapu II. c) Usługa gwarancyjna wykonana zostanie w terminie odpowiednim dla rodzaju stwierdzonej wady lub usterki wykonanego przedmiotu zamówienia, ustalonym przez strony, jednakże nie przekraczającym 30 dni licząc od daty zgłoszenia telefonicznego, faksowego lub drogą elektroniczną. d) Wszelkie koszty związane z usługami gwarancyjnymi ponosi Wykonawca. 11. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych. 12. Wykonawca przekaże Zamawiającemu autorskie prawa majątkowe do licencji na dostarczone oprogramowanie oraz przeniesienie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe i zależne prawa autorskie do zaprojektowanego i zrealizowanego zamówienia wdrożenia technologii 3D w ramach rozbudowy portalu Miejski System Informacji Przestrzennej Miasto Dąbrowa Górnicza, do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania przedmiotem zamówienia, na następujących polach eksploatacji : a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których przedmiot umowy utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy; c) w zakresie rozpowszechniania w sposób inny niż określony powyżej - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym. 12.1. W ramach wynagrodzenia Wykonawca wyraża zgodę na wykonywanie zależnych praw autorskich do przedmiotu umowy, w tym do jego tłumaczenia, przeróbki, adaptacj. Podana wartość szacunkowa zamówienia w sekcji IV.5 jest wartością z uwzględnieniem zamówienia uzupełniającego, natomiast szacunkowa wartość bez zamówienia uzupełniającego wynosi 520 000,00PLN (bez Vat).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 72.22.23.00 - Usługi w zakresie technologii informacji 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kon-Dor s.c Jacek Zoń Adam Iwaniak, ul. Grabiszyńska 241A, 53-234 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 780000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 499000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 499000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 499000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.