eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mława › DOSTAWA DRZWI, OKLEINY ŚCIENNEJ ORAZ WYKŁADZINY PODŁOGOWEJ WRAZ Z MONTAŻEM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Mława: DOSTAWA DRZWI, OKLEINY ŚCIENNEJ ORAZ WYKŁADZINY PODŁOGOWEJ WRAZ Z MONTAŻEM
Numer ogłoszenia: 49227 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. A. Dobrskiej 1, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6543240, faks 023 6543240.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmlawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DRZWI, OKLEINY ŚCIENNEJ ORAZ WYKŁADZINY PODŁOGOWEJ WRAZ Z MONTAŻEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drzwi, okleiny ściennej oraz wykładziny podłogowej wraz z montażem podzielona zostala na 3 zadania. Zadanie nr 1 - Drzwi aluminium w ilośći i zakresie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ, zadanie nr 2 - Okładzina ścienna PCV gr. całkowitej 1,2mm z warstwą użytkową 0,2mm położona na wysokości 2 m. w ilości okreslonej w SIWZ oraz zadanie nr 3 - Wykładzina podłogowa homogeniczna - elastyczna PCV gr 2,0mm, rozpraszająca ładunki elektrostatyczne w grupie ścieralności T. W cenie oferty Wykonawca powinien dodatkowo uwzględnić następujące usługi: - Wstępna naprawa podłoża; - Gruntowanie; - Wylanie masy samopoziomującej min. 3,0mm-5,0mm; - Klej, sznur spawalniczy; - Wywinięcie na ścianę w wysokości 10cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00 - Drzwi 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 44.21.23.81 - Okładzina 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia z art. 22 i 24 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, zawartych w rozdziale II, III SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków określonych w rozdziale II, III SIWZ skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu realizacji postanowień art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm. ) Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa: 1) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym zamówieniem. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Okres Gwarancji - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmlawski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 06-500 Mława, ul. A. Dobrskiej 1 pok. 121 - Zamówienia Publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 06-500 Mława, ul. A. Dobrskiej 1 pok. 105 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drzwi aluminium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilośc i rodziaj zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWIZ. Dostawa drzwi odbędzie sie w dwóch etapach. Pierwsza dostawa w ciągu 20 dni od daty podpisania umowy. Druga w ciągu 85 dni od daty podpisania umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7, 45.42.11.31-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 85.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres Gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Okładzina ścienna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oddział wewnętrzny 150 m2 Oddział Chirurgiczny 184 m2 Okleina ścienna dla oddziału wewnętrznego - w ciągu 50 dni od daty podpisania umowy. Okleina ścienna dla oddziału chirurgicznego - w ciągu 120 dni od daty podpisania umowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.81-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres Gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykładzina podłogowa homogeniczna - elastyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oddział Wewnętrzny 300 m2 Oddział Chirurgiczny 380 m2 Wykładzina podłogowa dla oddziału wewnętrznego - w ciągu 50 dni od daty podpisania umowy. Wykładzina podłogowa dla oddziału chirurgicznego - w ciągu 120 dni od daty podpisania umowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres Gwarancji - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.