eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Chorzów: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45
Numer ogłoszenia: 492394 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 403450 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490538, faks 032 3490580.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje niżej wymienione szacunkowe ilości materiałów : ZADANIE I - MATERIAŁY BIUROWE 1. Cienkopisy Centropen - 2 200 szt., 2. Gumki recepturki - 470 p., 3. Gumki biurowe STAEDTLER - 430 szt., 4. Długopis automatyczny - ZENITH 7 -1 200 szt., 5. Długopis z przylepcem na sprężynce stojący - 250 szt., 6. Dziurkacz mały - 90 szt., 7. Klej w sztyfcie AMOS 8 g - 5 200 szt., 8. Koszulki A4 na dokumenty - 45 000 szt., 9. Koszulki A5 na dokumenty - 5 000 szt., 10. Linijka 20 cm - 40 szt., 11. Linijka 30 cm - 60 szt., 12. Maczałka gąbkowa do palców - 50 szt., 13. Marker permanentny PILOT MID B - 550 szt., 14. Marker permanentny PILOT - 30 szt., 15. Mazaki - flamastry biurowe - 720 szt., 16. Karteczki samoprzylepne (wym. 76x76 mm) - 530 szt., 17. Nożyczki biurowe uniwersalne - 100 szt., 18. Ołówek HB - NORIS STAEDTLER - 1 200 szt., 19. Ofertówka przeźroczysta A4 ( zgrzewana, w kształcie litery L) - 300 szt., 20. Pinezki metalowe - 20 p., 21. Poduszka do stempli COLOP - 50 szt., 22. Plomba plastikowa Multiseal -8 000 szt., 23. Pojemnik magnetyczny na spinacze - 70 szt., 24. Rozszywacz - 100 szt., 25. Segregator VAU PE A4/75-200 szt., 26. Skorowidz A4/96 (kratka) - 30 szt., 27. Skoroszyt oczkowy A4 wpinany - 1 500 szt., 28. Skoroszyt oczkowy A4 - 400 szt., 29. Skoroszyt A4 tekturowy - 70 000 szt., 30. Spinacze GRAND (rozmiar 28 mm)- 1700 p., 31. Spinacze GRAND (rozmiar 50 mm) - 600 p., 32. Klips archiwizacyjny na zaczep - 42 600 szt., 33. Szuflada na dokumenty - 50 szt., 34. Taśma klejąca pakowa GRAND (szer.48 mm, dł. 50 m) - 670 szt., 35. Taśma barwiąca Black Point do maszym do liczenia, dwuszpulowa, czerwono/czarna (wym.13 mmx 6m)- 100 szt., 36. Taśma klejąca biurowa przeźroczysta - 760 szt., 37. Teczka A4 z gumką- 650 szt., 38. Teczka do podpisu - 40 szt., 39. Teczka do wiązania -11 000 szt., 40. Temperówka - 160 szt., 41. Tusz do stempli COLOP (pojemniki-25 ml) - 260 szt., 42. Wkład do długopisu ZENITH 4 -2 200 szt., 43. Wkład do długopisu na sprężynce - 200 szt., 44. Zakreślacz - 450 szt., 45. Zeszyt A4 (96 kartek w kratkę) - 350 szt., 46. Zeszyt A-5 (60 kartek w kratkę) - 550 szt., 47. Zszywacz - 150 szt., 48. Zszywki (rozmiar 24/6) - 2 800 p., 49. Zszywki (rozmiarze 24/8) - 300 p., 50. Zszywki do zszywacza kasetowego LEITZ 5551 (rozmiary 26/6; 26/8;26/10; 26/12) -10 kpl. ZADANIE II - GALERIA PAPIERU 1. Składanka komputerowa pojedyncza o wym. 240*12*1 (2000 składek = 1 p.) - 30 p., 2. Składanka komputerowa 2 warstwowa (1+1 kolor) o wym. 240*12*2 (900 składek = 1 p.) - 10 p., 3. Składanka komputerowa 3 warstwowa (1+2 kolor)o wym. 240*12*3 (600 składek = 1 p.) - 10p., 4. Rolki do faxu wymiar szer.210 mm x 30 m dł. - 190 rol., 5. Rolki offsetowe o wym. szer. 57 mm x 30 m dł. - 1 900 rol., 6. Etykiety samoprzylepne - do segregatora A4 format 54 x 153 mm; - 10 p., 7. Etykiety samoprzylepne 70x37 mm - uniwersalne etykiety samoprzylepne białe, w arkuszach formatu A4, 24 etykiety na arkuszu - 5 p., 8. Etykiety samoprzylepne 105x37 mm - uniwersalne etykiety samoprzylepne białe, w arkuszach formatu A4, 16 etykiet na arkuszu - 5 p., 9. Etykiety samoprzylepne 105x48 mm - uniwersalne etykiety samoprzylepne białe, w arkuszach formatu A4, - 12 etykiet na arkuszu - 5 p., 10. Etykiety samoprzylepne 105x148mm - uniwersalne etykiety samoprzylepne białe, w arkuszach formatu A4 - 4 etykiety na arkuszu - 30 p., 11. Papier na dyplomy A4 do drukarek atramentowych i laserowych (170 g/m2) - 10 p., 12. Etykiety samoprzylepne ZWECKFORM 88,9x35,7 - komputerowe na składance; (4 000 szt.) - 1 p. Zamawiający nie dopuścił możliwości składania ofert częściowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: LUKA Sp. z o.o., LUKA Spółka Jawna Zofia, Andrzej Trzaska, ul. Siemianowicka 7 D, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112864,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76519,20

  • Oferta z najniższą ceną: 76519,20 / Oferta z najwyższą ceną: 89926,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.