To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-05
Łódź: Dostawa artykułów papierniczych i biurowych
Numer ogłoszenia: 49320 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27126 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty, ul. Zachodnia 47, 91-066 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2535600, faks 042 2535702.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczych i biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych i biurowych w zakresie Pakietu 1: 1.papieru składanki firmy Drescher lub równoważnego 375x12 1+0 - 2.000 arkuszy w paczce papier o gramaturze nie mniejszej niż 60gm2, 240x12 1+0 - 2.000 arkuszy w paczce papier o gramaturze nie mniejszej niż 60gm2, 240x12 1+2 - 600 arkuszy w paczce, 240x12 1+1 - 900 arkuszy w paczce, 2.papieru składanki komputerowej przekaz pocztowy 180x4 1 6 1+0 - 6.000 arkuszy w paczce, przelew bankowy klejony multiflexem 180x4 1 6 1+3 - 1.000 arkuszy w paczce, 3.rolek offsetowych do maszyn liczących 57x30 - 100 szt. w kartonie w zakresie Pakietu 2: kopert C-6 białych, samoprzylepnych, bez okienka, kopert C-6 białych, samoprzylepnych, z okienkiem prawym, kopert C-5 białych, samoprzylepnych, kopert C-4 białych, samoprzylepnych, kopert B-4 o rozmiarze 250x353x40mm, samoprzylepnych, kopert DL białych samoprzylepnych z okienkiem prawym, kopert z zabezpieczeniem powietrznym (bąbelki wewnętrzne) rozm.120x175 mm, kopert z zabezpieczeniem powietrznym (bąbelki wewnętrzne) na CD w zakresie Pakietu 3: 1.segregatorów z mechanizmem dźwigowym i dociskaczem: A4 z okuciem, oklejonych poliolefiną o szerokości grzbietu 50 mm, A4 z utwardzonego kartonu o szerokości grzbietu 75 mm, A4 z okuciem, oklejonych poliolefiną o szerokości grzbietu 75 mm, A5 oklejonych zewnątrz i wewnątrz poliolefiną o szerokości grzbietu 75 mm 2.koszulek na dokumenty A4 groszkowych, A5 groszkowych, 3.zeszytów A4 kratka, w twardej oprawie (sztywnej), 96 kartkowych, A5 kratka, w twardej oprawie (sztywnej), 96 kartkowych, 4.bloków biurowych A4 kratka, kartki z papieru nie ekologicznego, 100 kartkowych, A5 kratka, kartki z papieru nie ekologicznego, 100 kartkowych, 5.pudeł archiwizacyjnych w rozmiarze 325x280x100mm, 6.dzienników korespondencyjnych - w twardej (sztywnej) oprawie, 96 kartkowych, w zakresie Pakietu 4: 1.teczek na dokumenty formatu A4, wiązanych, białych, wykonanych z tektury o gramaturze minimum 275-300 gm2, 2.teczek na dokumenty formatu A4, białe, wiązane, wykonane z tektury o gramaturze minimum 350-400 gm 2 bez żadnych nadruków na pierwszej stronie; zakładka dolna i górna min. 8,5 cm, zakładka boczna min. 10 cm, teczka ma zawierać min. 3 bigi (po 5 mm szerokości każdy), które wliczane są do szerokości zakładek, 3.skoroszytów na dokumenty formatu A4 zwykłych białych, wykonanych z tektury o gramaturze minimum 275-300 gm2 4.skoroszytów na dokumenty formatu A4 zwykłych, białych, wykonanych z tektury o gramaturze minimum 350-400 gm2, bez żadnych nadruków na pierwszej stronie, 5.skoroszytów oczkowych A4, białych z możliwością wpinania dokumentów od góry i od dołu listwy, wykonanych z tektury o gramaturze minimum 275-300 gm2, 6.skoroszytów 1/2 A4 oczkowych, białych z możliwością wpinania dokumentów od góry i od dołu listwy, wykonanych z tektury o gramaturze minimum 275-300 gm2, 7.teczek z gumką, na dokumenty formatu A4, białych, wykonanych z tektury o gramaturze minimum 350 gm2, 8.teczek preszpanowych z 2 gumkami narożnymi, na dokumenty formatu A4 (mix kolor), wykonanych z tektury o gramaturze minimum 380 gm2 Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o tych samych parametrach lub lepszych niż produkt określony w SIWZ. W przypadku wątpliwości ze strony Zamawiającego obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przedmiot zamówienia określony jest w zestawieniu asortymentowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, w którym podane są maksymalne ilości i miejsce do wprowadzenia ceny jednostkowej brutto oraz wartości całości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji zamówienia w ilościach asortymentowych uzależnionych od rzeczywistych potrzeb. Ilości artykułów papierniczych i biurowych wskazane w zestawieniu asortymentowym są wielkościami szacunkowymi i mogą być zmniejszane. Fakt niewykorzystania przewidzianych przez Zamawiającego ilości maksymalnych lub niezrealizowania maksymalnej wartości umowy nie stanowi podstawy do roszczeń odszkodowawczych Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.76.41 - Papier termograficzny 30.19.93.40 - Formularze ciągłe 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.85.30.00 - Pojemniki na akta 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.81.50.00 - Notatniki 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.85.10.00 - Skoroszyty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
- Biurpap J.M.G. Figińscy Spółka jawna, ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25659,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23979,00
Oferta z najniższą ceną: 23979,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31796,58
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CORRECT E. MIKAS, J. MIKAS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CORRECT E. MIKAS, J. MIKAS SPÓŁKA JAWNA
- Correct E.Mikas, J. Mikas Spółka Jawna, ul. Lawendowa 12/14, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15585,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14060,00
Oferta z najniższą ceną: 14060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15690,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
- Biurpap J.M.G. Figińscy Spółka jawna, ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29725,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18854,00
Oferta z najniższą ceną: 18854,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23345,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
- Arpi Jarosław Dłuski sp.j., ul. Starorudzka 10E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50468,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25993,00
Oferta z najniższą ceną: 25993,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31069,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa laptopa do pracy w środowisku MacOS
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Przeprowadzenie kursu nauki pływania dla dzieci/młodzieży z pieczy zastępczej w ramach Budżetu Obywatelskiego
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do przeszczepu rogówki i kanaloplastyki oraz narzędzi do przeszczepu rogówki
- Dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych dla Pracowni Endoskopii.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa książek na potrzeby Biblioteki
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- Druk i dostawa słowników: astronomów, geologów i chemików polskich.
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Sukcesywny zakup publikacji nutowych od wydawnictw zagranicznych
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.