eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkProwadzenie przez ekspertów zewnętrznych form doskonalenia w ramach sieci współpracy i samokształcenia w projekcie pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2013/14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-01

Ełk: Prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych form doskonalenia w ramach sieci współpracy i samokształcenia w projekcie pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2013/14
Numer ogłoszenia: 493366 - 2013; data zamieszczenia: 01.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli z siedzibą w Ełku , ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5 A, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6211071, faks 87 6211071.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych form doskonalenia w ramach sieci współpracy i samokształcenia w projekcie pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2013/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez ekspertów zewnętrznych form doskonalenia (warsztatów, konsultacji grupowych z wykładami, wideokonferencji, lekcji otwartych lub symulacji lekcji otwartych itp.) w ramach sieci współpracy i samokształcenia w związku z realizacją projektu Wspomaganie placówek oświatowych Powiecie Ełckim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Projekt realizowany jest od 1 września 2013 r. do 28 sierpnia 2015 r. Sieci współpracy i samokształcenia, to jeden z elementów zmodernizowanego systemu doskonalenia i wspomagania szkół, który zakłada współpracę i samokształcenie nauczycieli(lek), wymianę doświadczeń oraz wspólne rozwiązywanie problemów. W ramach projektu w powiecie ełckim powstały 4 sieci współpracy i samokształcenia: sieć współpracy i samokształcenia dyrektorów(ek) szkół i przedszkoli na temat - Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły, sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli różnych przedmiotów, wychowawców na temat - Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli humanistów na temat - Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania, sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli matematyki na temat - Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki? W roku szkolnym 2013/14 utworzono 4 grupy 25 osobowe, liczące w sumie 100 uczestników i uczestniczek sieci. Uczestnicy(czki) każdej sieci będą uczestniczyli(ły) w formach doskonalenia z udziałem ekspertów zewnętrznych 5 razy w roku szkolnym, po 4 h (łącznie 20 h dydaktycznych na jedną sieć) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, natomiast bieżący kontakt uczestników(czek) sieci współpracy i samokształcenia oraz gromadzenie zasobów umożliwi im platforma cyfrowa www.doskonaleniewsieci.pl. Pracami poszczególnych sieci współpracy i samokształcenia kierują koordynatorzy(ki) sieci. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi szkoleniowej w podziale na następujące części zamówienia: CZĘŚĆ 1. Nazwa: Prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych form doskonalenia w ramach sieci współpracy i samokształcenia dyrektorów(ek) szkół i przedszkoli - Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły. CZĘŚĆ 2. Nazwa: Prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych form doskonalenia w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli(lek) różnych przedmiotów, wychowawców na temat - Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? CZĘŚĆ 3. Nazwa: Prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych form doskonalenia w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli(lek) humanistów na temat - Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania. CZĘŚĆ 4. Nazwa: Prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych form doskonalenia w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli(lek) matematyki na temat - Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki? 3. Opis wspólny dla wszystkich części: W ramach każdej sieci współpracy i samokształcenia przewidziane są różne formy aktywności uczestników - warsztaty, spotkania na platformie cyfrowej z możliwością przeprowadzenia wideokonferencji, uczestniczenia w forum dyskusyjnym z udziałem ekspertów zewnętrznych, specjalistów. W roku szkolnym 2013/14 planowane są następujące spotkania z ekspertami zewnętrznymi: warsztatowe i konsultacje grupowe z wykładami: 4 spotkania po 4 h, jedno spotkanie 3 h oraz 1 godzinne spotkanie z wykorzystaniem funkcjonalności platformy cyfrowej (wideokonferencja) - łącznie 20 h dydaktycznych (po 45 min). Spotkania będą odbywały się z częstotliwością 1 raz na 1 - 1,5 miesiąca w grupie do 25 osób. Pomiędzy warsztatami uczestnicy(czki) sieci dzielą się wiedzą i doświadczeniem na platformie cyfrowej, tworzą materiały edukacyjne we współpracy koordynatorem(ką) sieci. Zajęcia będą realizowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia sale dydaktyczne, pracownię komputerową z dostępem do sieci Internet oraz zestawy prezentacyjne (laptop, projektor multimedialny oraz tablicę interaktywną). -Zakres zadań eksperta/ów (rola w projekcie): a)Opracowanie programu szkolenia obejmującego cele ogólne, cele szczegółowe, treści podzielone na moduły tematyczne, zalecaną literaturę, opis procedury osiągania założonych celów. b)Przedłożenie programu szkolenia w wersji elektronicznej Koordynatorowi(ce) sieci współpracy i samokształcenia, na co najmniej 5 dni przed ustalonym terminem szkolenia w celu ustalenia zgodności tematów i oczekiwanych zmian zawartych w Rocznych Planach Pracy Sieci. c)Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych, dydaktycznych związanych z realizowanym wsparciem, w szczególności przedstawianych prezentacji i konspektów w wersji papierowej lub elektronicznej najpóźniej w dniu szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. d)Prowadzenie szkoleń zgodnie z harmonogramem szkoleń uzgodnionym z Koordynatorem(ką) danej sieci. e)Przeprowadzenie lekcji otwartych lub symulacji lekcji (dotyczy ekspertów z sieci 2, 3 i 4. f)Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji szkolenia w postaci: list obecności, dziennika zajęć dostarczonych przez Zamawiającego. g)Opracowanie i przeprowadzenie testu badającego kompetencje przed i po zakończeniu szkolenia (na wejściu i na wyjściu), -Eksperci/tki odpowiedzialni(e) będą za osiągnięcie celów szczegółowych i wskaźników projektu w odniesieniu do realizowanych przez siebie szkoleń tj. 80% nauczycieli/lek podniesie swoje kompetencje pedagogiczne w efekcie ukończenia szkolenia. -Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. -W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. -Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL. -Wykonawca powinien zabezpieczyć realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w wybranych przez siebie częściach. -Ekspertem zewnętrznym może zostać osoba posiadająca udokumentowane doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, w tym prowadzenie różnych form aktywizujących. Ekspert zewnętrzny powinien posiadać dobrą znajomość obsługi komputera oraz środowiska szkolnego z terenu powiatu, potrzeb szkół i przedszkoli oraz dyrektorów i nauczycieli. Nadzór nad jego/jej pracą będzie sprawowała Koordynatorka projektu powiatowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu warsztatów, wykładu, konsultacji grupowych i indywidualnych dla grupy nauczycieli.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, z których każda spełni łącznie następujące warunki: a)Wykształcenie: - studia wyższe II stopnia b)Doświadczenie w edukacji: - ukończone kursy/ szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia, - przygotowanie do pracy moderatora (np. TERM, ukończone kursy i studia przygotowujące do pracy trenera lub edukatora lub moderatora lub coacha lub lidera przedsięwzięć edukacyjnych lub certyfikat trenerski lub pełnienie funkcji doradcy metodycznego lub nauczyciela konsultanta itp.) c)Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: - prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo). d)Ponadto Zamawiający doprecyzowuje wymagania w zakresie doświadczenia osób w edukacji oraz doświadczenia w pracy z grupą osób dorosłych w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia oraz określa minimalną liczbę osób zdolnych do wykonania zamówienia w danej części: Dla części I - Prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych form doskonalenia w ramach sieci współpracy i samokształcenia dyrektorów(ek) szkół i przedszkoli na temat - Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły. - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu promocji i PR, wizerunku firmy (szkoły), etyki działań PR, wewnętrznego i zewnętrznego PR, planowania działań promocyjnych najskuteczniejszych narzędzi do promocji własnej placówki, badania skuteczności promocji. Dla części II Prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych form doskonalenia w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli(lek) różnych przedmiotów, wychowawców na temat - Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu kreatywności, metod aktywności kreatywnej zdolnych, przeciętnych i z problemami poznawczymi, etapów rozwijania kreatywności uczniów, metod pobudzania kreatywności uczniów z dyslekcją. Ponadto doświadczenie w prowadzeniu lekcji przedmiotowych i wychowawczych wykorzystujących metody rozwijające twórcze myślenie uczniów. Dla części III: Prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych form doskonalenia w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli(lek) humanistów na temat - Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania. - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu sposobów promowania czytelnictwa, wykorzystania w promocji czytelnictwa audiobooków, tabletów, adaptacji teatralnych, filmów, multimediów, Internetu. Doświadczenie w prowadzeniu lekcji z literaturą. Dla części IV: Prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych form doskonalenia w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli(lek) matematyki - Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki? - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) dotyczących rozpoznawania uzdolnień matematycznych uczniów, rozpoznawania trudności w uczeniu się matematyki, metod pracy z uczniami z trudnościami w uczeniu się matematyki, wykorzystania różnorodnych środków i narzędzi do stymulowania rozwoju ucznia z trudnościami w uczeniu się matematyki oraz ucznia zdolnego. Doświadczenie w prowadzeniu lekcji i stosowaniu metod pracy skierowanych do uczniów z trudnościami w uczeniu się matematyki. Doświadczenie w indywidualizacji pracy i stymulowaniu rozwoju ucznia zdolnego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Wykaz doświadczenia osób, które pełnić będą funkcję ekspertów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: modn@modn.elk.pl bip@powiat.elk.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Ełku, 19-300 Ełk ul. Sikorskiego 5A..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.