Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-12
Bielsk Podlaski: BUDOWA NAWIERZCHNI, KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ W ULICACH: KRUCZEJ, SIKORSKIEGO (OD UL. REJTANA DO UL. KOWALSKIEJ), KOCHANOWSKIEGO, MATEJKI, KOŁŁĄTAJA, KOWALSKIEJ, PLATER, WSCHODNIEJ, HARCERSKIEJ, BRONIEWSKIEGO, GRUNWALDZKIEJ, OKRĘŻNEJ, MŁYNOWEJ, DROGI DO HRYNIEWICZ - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA.
Numer ogłoszenia: 49450 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA NAWIERZCHNI, KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ W ULICACH: KRUCZEJ, SIKORSKIEGO (OD UL. REJTANA DO UL. KOWALSKIEJ), KOCHANOWSKIEGO, MATEJKI, KOŁŁĄTAJA, KOWALSKIEJ, PLATER, WSCHODNIEJ, HARCERSKIEJ, BRONIEWSKIEGO, GRUNWALDZKIEJ, OKRĘŻNEJ, MŁYNOWEJ, DROGI DO HRYNIEWICZ - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę nawierzchni, kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach: Kruczej, Sikorskiego (od ul. Rejtana do ul. Kowalskiej), Kochanowskiego, Matejki, Kołłątaja, Kowalskiej, Plater, Wschodniej, Harcerskiej, Broniewskiego, Grunwaldzkiej, Okrężnej, Młynowej, drogi do Hryniewicz wg załączonych map w następującym zakresie: 1. ul. Krucza - dł. ok. 550 m -budowa nawierzchni jezdni, pasa pieszo-jezdnego, chodników, zjazdów, zieleńce, -budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek na odcinku od drogi bocznej do ul. Rejonowej oraz w drodze bocznej, -budowa sieci wodociągowej na brakujących odcinkach ulicy, -budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 1 do 17. Uwaga: 1. Dla terenu obejmującego ul. Kruczą, sporządzony jest Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego, zgodnie z którym zachodzi konieczność przejęcia części działek, niebędących własnością inwestora. W związku z powyższym niezbędne będzie przygotowanie przez wykonawcę dokumentacji projektowej oraz niezbędnych materiałów w celu uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 2. Na zlecenie Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Bielsku Podlaskim powstaje dokumentacja projektowa na budowę kanalizacji sanitarnej w ul. Kruczej na odcinku od posesji nr 4 do drogi bocznej odchodzącej od ul. Kruczej. W związku z powyższym należy skoordynować przyszłe prace projektowe z realizowaną obecnie dokumentacją. 2. ul. Sikorskiego (od ul. Rejtana do ul. Kowalskiej) - dł. ok. 380 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, pasa pieszo-jezdnego, chodników, zjazdów, zieleńce, -budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 18 do 29. 3. ul. Kochanowskiego - dł. ok. 370 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce, -przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 30 do 46. 4. ul. Matejki - dł. ok. 90 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce, -przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 47 do 54. 5. ul. Kołłątaja - dł. ok. 110 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce, -przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 55 do 62. 6. ul. Kowalska - dł. ok. 750 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, pasów pieszo-jezdnych, ciągu pieszego, chodników, zjazdów, zieleńce, -przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 89 do 122. 7. ul. Plater - dł. ok. 240 m -budowa nawierzchni pasa pieszo-jezdnego, -przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 123 do 129. 8. ul. Wschodnia - dł. ok. 790 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce, -budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 130 do 148. 9. Harcerska - dł. ok. 170 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce, -przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 149 do 152. Uwaga: Na zlecenie Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Bielsku Podlaskim powstaje dokumentacja projektowa na przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w granicach pasa drogowego ulicy Harcerskiej. W związku z powyższym należy skoordynować przyszłe prace projektowe z realizowaną obecnie dokumentacją. 10. Broniewskiego - dł. ok. 560 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, ciągu pieszego, chodników, zjazdów, zieleńce, -budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 153 do 174. 11. Grunwaldzka - dł. ok. 270 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce, -przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 175 do 189. 12. Okrężna - dł. ok. 390 m -budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, pasa pieszego, chodników, zjazdów, zieleńce, -budowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego od ul. Rejtana (sklep PSS posesja nr 37) do posesji nr 13, -przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 63 do 88. 13. Młynowa - dł. ok. 290 m -przebudowa i budowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce, -przebudowa kanalizacji deszczowej, -budowa kanalizacji sanitarnej głównej i bocznej w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek, -przebudowa sieci wodociągowej wraz z istniejącymi przyłączami w granicach pasa drogowego, -przebudowa oświetlenia ulicznego, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami 154, 154/1 - 154/6, 155 i 168, 168/1, 168/2, 169. 14. Droga do Hryniewicz - dł. ok.1050 m -budowa nawierzchni jezdni z poboczami, zjazdów, odwodnienia rowami przydrożnymi, przepustów pod drogą i zjazdami, -projekt stałej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne), -w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego. Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 190 do 200 i od 201 do 208. 2. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej, w tym między innymi: a) przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, b) przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, c) opracuje operat wodnoprawny i przygotuje niezbędne dokumenty i wniosek do uzyskania przez Inwestora pozwolenia wodnoprawnego wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych do tego celu badań, opracowań i analiz , d) pozyska mapę zasadniczą w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę, e) wykona badania geotechniczne gruntu, f) uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej ( ul. Zamkowej ) i decyzji o pozwoleniu na budowę ( pozostałe ulice ) przez Inwestora, g) opracuje inne, uznane za konieczne przez Wykonawcę bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowania i badania, h) opracuje przedmiary robót, i) opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2013r. poz. 907 z póź. zm.), j) udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych, k) na wniosek Inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. l) sprawował będzie nadzór autorski w trakcie realizacji robót. 3. Przed przystąpieniem do projektowania, Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją do akceptacji Zamawiającego, jak również uzyska akceptację jednostek opiniujących. 4. Opracowana dokumentacja powinna zawierać: - projekty budowlane po 5 egz. + CD /JPG/, - projekty wykonawcze po 5 egz. + CD /JPG/, - przedmiary robót po 2 egz. + CD (w formacie Excel), - kosztorysy inwestorskie po 2 egz. + CD (w formacie Excel), - kosztorysy ofertowe po 2 egz. + CD (w formacie Excel), - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 3 egz. + CD ( MS WORD), - projekty stałej organizacji ruchu po 4 egz. + CD (pdf), - projekty zagospodarowania zieleni - wycinki i nasadzeń drzew (o ile będą konieczne) po 5 egz. + CD (pdf), - operaty wodnoprawne + pozwolenia wodnoprawne (o ile będą konieczne) po 3 egz.+ CD (pdf), - opracowania, dotyczące badań geotechnicznych gruntu po 3 egz. + CD (pdf), - informacje BIOZ po 5 egz. + CD (pdf), Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na wykonanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy lub budowy ulicy w zakresie branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej, z podaniem dat wykonania i podmiotów , na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności : drogowej bez ograniczeń, sanitarnej bez ograniczeń i elektrycznej bez ograniczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku uzasadnionej wydłużającej się procedury uzgodnień, wydawania decyzji administracyjnych itp..
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, Biuro podawcze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń Powiatowego Zarządu Dróg w Bielsku Podlaskim w 2025 roku
- Dostawa oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej 95 oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- OBSŁUGA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK), ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W BIELSKU PODLASKIM, PRZY UL. TOROWEJ 40 WRAZ Z TRANSPORTEM ODPADÓW DO MIEJSCA ZAGOSPODAROWANIA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY BIELSK PODLASKI
- SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE TARGOWISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. KRYNICZNEJ W BIELSKU PODLASKIM.
- Remont drogi powiatowej Nr 1599B - ul. Bielska w m. Brańsk
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- "Budowa tężni solankowej w miejscowości Bodzanów" w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej inwestycji pn.: "Budowa szkoły podstawowej w Kunowie, Gmina Kobylanka" oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ I STWIORB ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO W RAMACH ZAD. INWEST. PN.: "BUDOWA DROGI GMINNEJ W UL. MAŁEJ SZPITALNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ"
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn.: "Projekt ul. Jesionowej 470 095S w Kłobucku" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz aktualizacją kosztorysów inwestorskich".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.