eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › zimowe utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy Rejon w Świeciu wraz z remontem i całoroczną konserwacją sprzętu ZUD należącego do Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2005-09-21

POZYCJA 49538

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bydgoszcz: zimowe utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy Rejon w Świeciu wraz z remontem i całoroczną konserwacją sprzętu ZUD należącego do Zamawiającego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, do kontaktów: Kończak, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500, fax 052 3234504, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl, www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Kończak, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234546, fax 052 3234524, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl, www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Kończak, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234546, fax 052 3234524, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl, www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy Rejon w Świeciu wraz z remontem i całoroczną konserwacją sprzętu ZUD należącego do Zamawiającego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: zimowe utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy Rejon w Świeciu wraz z remontem i całoroczną konserwacją sprzętu ZUD należącego do Zamawiającego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: drogi krajowe administrowane przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy Rejon w Świeciu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: zimowe utrzymanie drogi krajowej nr 1 odc. Morsk - Stolno wraz z łącznicami i lewymi zjazdami; droga krajowa nr 5 odc. Świecie - Bydgoszcz wraz z łącznicami i lewymi zjazdami; droga nr 55 na odc. Klęczkowo - Stolno. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.06.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 25000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: wg SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy: 1. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 3. Wykonawca musi być ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i od odpowiedzialności cywilnej. 4. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje własnymi środkami, lub promesą kredytową w wysokości - 100 000,00 PLN 5. Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. w okresie ostatnich 3 lat zrealizował co najmniej 1 zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanego zamówienia wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana z należytą starannością. 6. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami, jakie zostaną im powierzone tj.: 1) operator równiarki - 1 osoba, 2) operator spycharki - 1 osoba, 3) operator ładowarki - 3 osoby, 4) operator pługa wirnikowego - 2 osoby. Ponadto wykonawca oświadczy, ze dysponuje kierowcami nośników i operatorami posypywarek i pługów - 11 osób. 7. wykonawca wykaże jednostki sprzętu i środki transportu tj.: 1) posypywarka z elektronicznym dozowaniem soli zraszanej solanką o poj. min. 2,0 m3 i pługiem odśnieżnym o szer. minimum 2,5 m na nośniku o ładowności min. 3,0 Mg - 1 szt., 2) posypywarka z elektronicznym dozowaniem soli zraszanej solanką o poj. min. 4,0 na nośniku o ładowności min. 10,0 Mg - 3 osie - 1 szt., 3) równiarka samobieżna o mocy min. 100 KM - 1 szt., 4) spycharka o mocy 100 KM - szt. 1., 5) ładowarki o poj. łyżki min. 3 m3, 6) ładowarka o poj. łyżki min. 1 m3, 7) nośniki o ładowności min. 10,0 Mg - 3 osie - szt. 1, 8) nośniki o ładowności min. 7,0 Mg - szt. 8. 8. Wykonawca musi posiadać oświadczenie producentów sprzętu o współpracy w zakresie remontu i konserwacji posypywarek i pługów będących własnością Zamawiającego. W sytuacji, gdy minimalne warunki udziału w postępowaniu spełniać będzie większa ilość Wykonawców niż 5 Zamawiający zastosuje niżej opisany sposób oceny spełniania tych warunków: Doświadczenie W ramach tego warunku oceniane będzie: ilość oraz wartość wykonanych usług na drogach krajowych. Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie niezaproszeniem do składania ofert. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem 2. Zaświadczenie o niezaleganiu z podatkami oraz opłatami składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 3. Informacja z KRK na temat karalności Wykonawcy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informacja z banku potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. 2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. Dane na temat personelu - wykaz personelu dla operatorów równiarki, spycharki, ładowarek oraz pługów wirnikowych, do wykazu należy dołączyć uprawnienia dla operatorów: równiarki, spycharki i ładowarek oraz oświadczenie o dostarczeniu do dnia 30.11.2005r. zaświadczeń o przeszkoleniu obsługi pługa wwirnikowego; - oświadczenie dot. kierowców nośników i operatorów posypywarek i pługów (oświadczenie winno zawierać informację na temat ilości posiadanych kierowców z min. 3 letnim stażem oraz informację o dostarczeniu do dnia 31.10.2005 r. zaświadczeń o przeszkoleniu operatorów pługów i operatorów posypywarek 3. Dane na temat wymaganego sprzętu - wykaz sprzętu. 4. Oświadczenie producentów sprzętu w zakresie remontu i konserwacji posypywarek i pługów będących własnością Zamawiającego. Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5. Opis sposobu oceny spełniania warunków W sytuacji, gdy minimalne warunki udziału w postępowaniu spełniać będzie większa ilość Wykonawców niż 5 Zamawiający zastosuje niżej opisany sposób oceny spełniania tych warunków: Doświadczenie W ramach tego warunku oceniane będzie: ilość oraz wartość wykonanych usług na drogach krajowych. Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie niezaproszeniem do składania ofert. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: postępowanie przetargowe część I prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Gotowość sprzętu do zwalczania śliskości została ustalona na dzień 15 października. Przeprowadzenie procedury zwykłej nie pozwoli wyłonić wykonawcy przed powyższym terminem. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 137 - 136176 z dnia 19.07.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 03.10.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.09.2005, godzina 10:00, Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Siedziba zamawiającego, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, pok. nr 32.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.