eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Mycie okien w budynkach Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz w Delegaturach WUW w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-09

Poznań: Mycie okien w budynkach Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz w Delegaturach WUW w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile
Numer ogłoszenia: 49755 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mycie okien w budynkach Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz w Delegaturach WUW w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi obustronne mycie okien (szyby wraz z ramami) oraz powierzchni szklanych dwa razy w roku (mycie wiosenne, jesienne) w budynkach Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w następujących lokalizacjach: 1) Leszno: Pl. Kościuszki 4 2) Piła: - al. Niepodległości 33/35 - ul. Dzieci Polskich 26 3) Poznań: - al. Niepodległości 16/18 (budynek A, C) - plac Wolności 17 - ul. Kazimierza Wielkiego 24/26 - ul. Kościuszki 95 - ul. Wiśniowa 13a - al. Niepodległości 16/18 (budynek B) 4) Kalisz: ul. Kolegialna 4 - etap II 5) Konin: al. 1 Maja 7 - etap II Wykonawca zobowiązany jest realizować usługę we wskazanej powyżej kolejności. 2. Łączna powierzchnia okien (szyby wraz z ramami) o jednakowej z obu stron powierzchni do mycia wynosi: ETAP I (wiosenny): - Poznań: ok. 9001,03 m2, w tym ok. 1173,19 m2 powierzchni wymagać będzie zastosowania technik alpinistycznych (dot. lokalizacji Poznań, al. Niepodległości 16/18, ul. Wiśniowa 13a), - Leszno: ok. 1376,08 m2, - Piła: ok. 460,11 m2, Łącznie: ok. 10837,22 m2 ETAP II (jesienny): - Poznań: ok. 9001,03 m2, w tym ok. 1173,19 m2 powierzchni wymagać będzie zastosowania technik alpinistycznych (dot. lokalizacji Poznań, al. Niepodległości 16/18, ul. Wiśniowa 13a), - Kalisz: ok. 583,68 m2, - Leszno: ok. 1376,08 m2, - Konin: ok. 418,70 m2, - Piła: ok. 460,11 m2, Łącznie: ok. 11839,60 m2 3. W ramach zamówienia przedmiot usługi obejmować będzie: - zapewnienie dostępu do okien (min. przesunięcie mebli biurowych itp.), - obustronne mycie ram okiennych i okuć, - mycie powierzchni szklanych wewnętrznych i zewnętrznych, - mycie parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych. 4. Wykonawca zobowiązany jest do używania własnych środków myjących nie zawierających substancji mogących doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń ram okiennych, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu oraz własnego sprzętu. 5. Mycie okien i zestawów okiennych stałych oraz ciągów okien stałych, niedostępnych od wnętrza budynków, znajdujących się na dużych wysokościach wymagać będzie zastosowania specjalistycznego sprzętu. 6. Wszelkie prace wymagające użycia technik alpinistycznych i prowadzone na wysokości winny być wykonywane przez osoby do tego uprawnione, posiadające wymagane prawem zezwolenia i przeszkolenia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia osób, z których pomocą usługę wykonuje, jak również osób, którym wykonanie usługi powierza w zakresie bhp i p. poż. 8. Wykonawca zobowiązany jest do nadzorowania czynności wykonywanych przez osoby, z których pomocą usługę wykonuje, jak również osoby, którym wykonanie usługi powierza. 9. Mycie okien w pomieszczeniach (w pokojach biurowych, magazynach, archiwach, pomieszczeniach technicznych i innych wskazanych przez Zamawiającego) w budynkach WUW wykonywane będzie w godzinach 8.00-15.00 w obecności pracowników WUW, którzy potwierdzą prawidłowe wykonanie usługi podpisem w kontrolce prac, której wzór Wykonawca otrzyma od Zamawiającego. 10. Na klatkach schodowych, w sanitariatach, salach i innych pomieszczeniach ogólnie dostępnych w budynkach WUW mycie okien może być wykonywane również po godzinie 15.00, a potwierdzenie prawidłowego wykonania prac nastąpi w kolejnym dniu roboczym. 11. Najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przed przystąpieniem do jej realizacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu realizacji prac (z uwzględnieniem kolejności realizacji usługi wskazanej w pkt. 1) wraz z wykazem pracowników z pomocą, których usługę będzie wykonywał , jak również osób, którym wykonanie usługi powierzy. 12. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zauważonych np.: usterkach okien. 13. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikami Oddziału Administrowania i Eksploatacji Biura Obsługi I Informatyki WUW tel. 61-854-1686..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda wykazania się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usług mycia okien w budynkach, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda usługa.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający żąda wykazania się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usług mycia okien w budynkach, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda usługa.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji etapu I - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmiana danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy itp.), 3) zmniejszenia powierzchni do mycia z jednoczesnym zmniejszeniem wartości umowy. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 1 i 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18, w pokoju 456, budynek A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2015 godzina 10:00, miejsce: w Sekretariacie Biura Organizacyjno - Administracyjnego al. Niepodległości 16/18 Poznań, pokój nr 373 budynek A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.