Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-03
Reszel: Dostawa paliwa do pojazdów, maszyn i urządzeń stanowiących
własność Gminy Reszel
Numer ogłoszenia: 497772 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Reszel , Rynek 24, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 755 00 31, faks 89 7550031.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugreszel.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa do pojazdów, maszyn i urządzeń stanowiących własność Gminy Reszel.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego (oleje dla okresu zimowego, letniego i przejściowego) i benzyny PB95 w zależności od potrzeb bieżących zamawiającego do pojazdów, maszyn i urządzeń będących w użytkowaniu Zamawiającego w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Urzędu Gminy w Reszlu , ul. Rynek 24, przy czym za odległość uznaje się najkrótszą trasę jazdy pojazdów na w/w odcinku. 2. Szacunkowe roczne ilości: a) oleju napędowego: 21200 L b) benzyny BP 95: 3400 L Podane ilości są ilościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego paliwa będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie zostanie przekroczona całkowita wartość przedmiotu umowy. Nie zrealizowanie zamówienia w całości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. 3. Wymagania stawiane wykonawcy : 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wykonawca zapewni możliwość przedmiotowych zakupów 7 dni w tygodniu od godz. 6.00 do godz. 17.00 w dni robocze oraz w pozostałe dni od godz. 7.00 do godz. 14.00 z podaniem w formularzu ofertowym miejsca tankowania pojazdów i maszyn w punkcie sprzedaży na stacji paliw Wykonawcy w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Urzędu Gminy w Reszlu. 3) Wykonawca zapewni możliwość tankowania paliwa na stacjach paliw w sieci, do której należy Wykonawca, na teranie całego kraju. 4) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 5) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 6) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8) Wykonawca zobowiązuje się do dostaw paliwa spełniającego wymogi określone w odpowiednich atestach jakościowych, certyfikatach na znak bezpieczeństwa, zgodne z kryteriami określonymi w obowiązujących przepisach oraz Polskich Normach ustanowionych dla danych paliw lub aprobatą techniczną o ile, dla danego paliwa nie ustanowiono Polskiej Normy - zgodne z właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi. Dostarczany olej napędowy musi spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz.U. z 2013 Nr 1058) oraz normy jakościowe PN-EN 590. 9) Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu paliwa dostosowane do panującej temperatury powietrza, co oznacza, że w przypadku prognozowania bardzo niskich temperatur Zamawiający będzie żądał sprzedaży właściwego oleju napędowego. 10) Tankowanie będzie odbywać się do zbiorników zamontowanych na stałe w pojazdach, za wyjątkiem: a) pojazdów Straży Pożarnej, które mogą również tankować paliwo do kanistrów stanowiących ich wyposażenie. b) paliwa do kosiarek, które tankowane będzie do kanistrów. 11) Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów oraz osób upoważnionych do tankowania paliwa, w tym osób upoważnionych do tankowania paliwa do kanistrów, będzie załączony do umowy po wyłonieniu wykonawcy. Wykaz może być aktualizowany w ciągu całego okresu dostaw. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu paliwa u innych dostawców, w przypadku konieczności tankowania pojazdów będących w trasie i będących w okolicy w której nie ma stacji paliw do sieci której należy Wykonawca. 5. W przypadku, gdy z powodu braku paliwa na stacji Wykonawcy lub awarii dystrybutorów niemożliwe będzie tankowanie pojazdów, Wykonawca ma obowiązek potwierdzić ten fakt na piśmie a Zamawiający ma prawo do zatankowania na innej wybranej przez siebie stacji paliwowej. 6. Szczegółowe warunki w przedmiotowym postępowaniu zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające stosownie do postanowień art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda złożenia aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. Nr 89 poz.625 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) parafowany (przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podpisania oferty) na każdej stronie wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) 3) wykaz dostaw powierzonych do wykonania podwykonawcom - zał. nr 6 do SIWZ (jeśli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy tj: 1) podwykonawstwa - za uprzednią zgodą Zamawiającego : a) powierzenia podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie Wykonawcy, b) powierzenia podwykonawcom części usług, mimo oświadczenia o samodzielnej realizacji zamówienia złożonego przez Wykonawcę w ofercie, 2) pozostałym, w szczególności : a) zmiany formy organizacyjno prawnej, przekształcenia lub połączenia wykonawców, b) zmian korzystnych dla Zamawiającego w szczególności obniżenia kosztów realizacji dostawy lub podwyższenie standardu realizowanej dostawy, c) w przypadku zmiany osób wymienionych w umowie reprezentujących strony; d) doprecyzowania zapisów umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/reszel_gmina_miejsko_-_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, Dział Techniczo - Budowlany, 11-440 Reszel, ul. Reymonta 1-4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy - 11-440 Reszel, ul. Rynek nr 24 - pok. z napisem SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Dostawa paliwa do pojazdów będących w dyspozycji Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Krajeńskich
- Dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowym
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica"
- Zakup pliwa
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.