eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ReszelDostawa paliwa do pojazdów, maszyn i urządzeń stanowiących własność Gminy Reszel

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Reszel: Dostawa paliwa do pojazdów, maszyn i urządzeń stanowiących własność Gminy Reszel
Numer ogłoszenia: 497772 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Reszel , Rynek 24, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 755 00 31, faks 89 7550031.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugreszel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa do pojazdów, maszyn i urządzeń stanowiących własność Gminy Reszel.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego (oleje dla okresu zimowego, letniego i przejściowego) i benzyny PB95 w zależności od potrzeb bieżących zamawiającego do pojazdów, maszyn i urządzeń będących w użytkowaniu Zamawiającego w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Urzędu Gminy w Reszlu , ul. Rynek 24, przy czym za odległość uznaje się najkrótszą trasę jazdy pojazdów na w/w odcinku. 2. Szacunkowe roczne ilości: a) oleju napędowego: 21200 L b) benzyny BP 95: 3400 L Podane ilości są ilościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego paliwa będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie zostanie przekroczona całkowita wartość przedmiotu umowy. Nie zrealizowanie zamówienia w całości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. 3. Wymagania stawiane wykonawcy : 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wykonawca zapewni możliwość przedmiotowych zakupów 7 dni w tygodniu od godz. 6.00 do godz. 17.00 w dni robocze oraz w pozostałe dni od godz. 7.00 do godz. 14.00 z podaniem w formularzu ofertowym miejsca tankowania pojazdów i maszyn w punkcie sprzedaży na stacji paliw Wykonawcy w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Urzędu Gminy w Reszlu. 3) Wykonawca zapewni możliwość tankowania paliwa na stacjach paliw w sieci, do której należy Wykonawca, na teranie całego kraju. 4) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 5) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 6) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8) Wykonawca zobowiązuje się do dostaw paliwa spełniającego wymogi określone w odpowiednich atestach jakościowych, certyfikatach na znak bezpieczeństwa, zgodne z kryteriami określonymi w obowiązujących przepisach oraz Polskich Normach ustanowionych dla danych paliw lub aprobatą techniczną o ile, dla danego paliwa nie ustanowiono Polskiej Normy - zgodne z właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi. Dostarczany olej napędowy musi spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz.U. z 2013 Nr 1058) oraz normy jakościowe PN-EN 590. 9) Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu paliwa dostosowane do panującej temperatury powietrza, co oznacza, że w przypadku prognozowania bardzo niskich temperatur Zamawiający będzie żądał sprzedaży właściwego oleju napędowego. 10) Tankowanie będzie odbywać się do zbiorników zamontowanych na stałe w pojazdach, za wyjątkiem: a) pojazdów Straży Pożarnej, które mogą również tankować paliwo do kanistrów stanowiących ich wyposażenie. b) paliwa do kosiarek, które tankowane będzie do kanistrów. 11) Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów oraz osób upoważnionych do tankowania paliwa, w tym osób upoważnionych do tankowania paliwa do kanistrów, będzie załączony do umowy po wyłonieniu wykonawcy. Wykaz może być aktualizowany w ciągu całego okresu dostaw. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu paliwa u innych dostawców, w przypadku konieczności tankowania pojazdów będących w trasie i będących w okolicy w której nie ma stacji paliw do sieci której należy Wykonawca. 5. W przypadku, gdy z powodu braku paliwa na stacji Wykonawcy lub awarii dystrybutorów niemożliwe będzie tankowanie pojazdów, Wykonawca ma obowiązek potwierdzić ten fakt na piśmie a Zamawiający ma prawo do zatankowania na innej wybranej przez siebie stacji paliwowej. 6. Szczegółowe warunki w przedmiotowym postępowaniu zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające stosownie do postanowień art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda złożenia aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. Nr 89 poz.625 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) parafowany (przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podpisania oferty) na każdej stronie wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) 3) wykaz dostaw powierzonych do wykonania podwykonawcom - zał. nr 6 do SIWZ (jeśli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy tj: 1) podwykonawstwa - za uprzednią zgodą Zamawiającego : a) powierzenia podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie Wykonawcy, b) powierzenia podwykonawcom części usług, mimo oświadczenia o samodzielnej realizacji zamówienia złożonego przez Wykonawcę w ofercie, 2) pozostałym, w szczególności : a) zmiany formy organizacyjno prawnej, przekształcenia lub połączenia wykonawców, b) zmian korzystnych dla Zamawiającego w szczególności obniżenia kosztów realizacji dostawy lub podwyższenie standardu realizowanej dostawy, c) w przypadku zmiany osób wymienionych w umowie reprezentujących strony; d) doprecyzowania zapisów umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/reszel_gmina_miejsko_-_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, Dział Techniczo - Budowlany, 11-440 Reszel, ul. Reymonta 1-4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy - 11-440 Reszel, ul. Rynek nr 24 - pok. z napisem SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.