Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-03-11
P³ock: ZAKUP I DOSTAWA MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH DLA POTRZEB P£OCKIEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ Sp. z o.o.
Numer og³oszenia: 49846 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, fax 024 3645102.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpzoz-plock.bip.org.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ZAKUP I DOSTAWA MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH DLA POTRZEB P£OCKIEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów medycznych dla potrzeb P³ockiego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 6 czê¶ci: Pakiet Nr 1 - Zestaw uniwersalny Pakiet Nr 2 - Zestaw do artroskopii Pakiet Nr 3 - Zestaw do zabiegów w chirurgii biodra Pakiet Nr 4 - Zestaw do zabiegów na koñczynie Pakiet Nr 5 - Zestaw do artroskopii stawu barkowego Pakiet Nr 6 - Torba do artroskopii stawu barkowego Odno¶nie pakietu Nr 1, 2, 3, 4, 5: W³óknina 3 warstwowa (polipropylenowa typu SMS + folia polietylenowa + w³óknina wiskozowa) o gramaturze 74g/m² zdolno¶æ do absorpcji p³ynów 780%, odporno¶æ na penetracjê p³ynów > 500 Cm (H2O), wytrzyma³o¶æ na rozrywanie 120 kPa. Zgodnie z wymaganiami normy EN 13795 1 - 3 wyciêcie w kszta³cie litery U - mo¿liwo¶æ zbiórki p³ynów w czasie zabiegu. Dostarczone artyku³y powinny byæ pe³nowarto¶ciowe i wyprodukowane zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i standardami.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.80.00 - Bielizna szpitalna Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 - 10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia, tzn. prowadz± dzia³alno¶æ gospodarcz± w w/w zakresie zarejestrowan± w Krajowym Rejestrze S±dowym lub innym organie ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. 3. Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia musz± wykazaæ, ¿e: warunek okre¶lony w pkt. 1) spe³nia ka¿dy z Wykonawców, warunek okre¶lony w pkt. 2) spe³nia ka¿dy z Wykonawców, warunek okre¶lony w pkt. 3) spe³niaj± ³±cznie wszyscy Wykonawcy, warunek okre¶lony w pkt. 4) spe³niaj± ³±cznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spe³nia nie spe³nia, na podstawie dokumentów wymienionych poni¿ej. Wykonawc± mo¿e byæ osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadaj±ca osobowo¶ci prawnej oraz podmioty wystêpuj±ce wspólnie. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (spó³ki cywilne, konsorcja) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia. Rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± prowadzone bêd± w PLN. W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. Nie przewiduje siê zawarcia umowy ramowej. Nie ustanawia siê dynamicznego systemu zakupów. Nie przewiduje siê wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: I.Do oferty nale¿y za³±czyæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Za³±cznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, potwierdzaj±cy dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objêtym zamówieniem, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 m - cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego Oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³aceniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. II.Do oferty nale¿y za³±czyæ równie¿: 1. Certyfikat, ¿e oferowany produkt spe³nia warunki ustawy o wyrobach medycznych, oraz posiada znak CE. Dokumenty te mog± byæ zast±pione stosownym o¶wiadczeniem, i¿ Wykonawca posiada w/w dokumenty i zostan± udostêpnione do wgl±du na wniosek Zamawiaj±cego. 2. Katalog oferowanych produktów umo¿liwiaj±cy ich dok³adne zidentyfikowanie. 3. O¶wiadczenie o pochodzeniu oferowanego asortymentu - nale¿y podaæ nazwê i adres producenta. 4. Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. Pe³nomocnictwo musi zostaæ do³±czone do oferty w formie orygina³u lub po¶wiadczonej notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em kopii. 5. Wype³niony Formularz cenowy - Pakiet Nr 1 - Zestaw uniwersalny - Za³±cznik 3a do SIWZ, Pakiet Nr 2 - Zestaw do artroskopii - Za³±cznik Nr 3b do SIWZ, Pakiet Nr 3 - Zestaw do zabiegów w chirurgii biodra - Za³±cznik Nr 3c do SIWZ, Pakiet Nr 4 - Zestaw do zabiegów na koñczynie - Za³±cznik Nr 3d do SIWZ, Pakiet Nr 5 - Zestaw do artroskopii stawu barkowego - Za³±cznik Nr 3e do SIWZ, Pakiet Nr 6 - Torba do artroskopii stawu barkowego - Za³±cznik Nr 3f do SIWZ, który stanowi integraln± czê¶æ oferty. 6. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca: a. nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a ca³o¶æ prac wykona w ramach dzia³añ swojego przedsiêbiorstwa lub b. zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania czê¶ci zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom (formularz oferty - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ). W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej pe³nomocnictwo musi zawieraæ jednoznaczne upowa¿nienie do zaci±gania zobowi±zañ, podpisywania umowy i rozporz±dzania prawem w sprawach zwi±zanych z przedmiotem postêpowania, podpisane przez pozosta³ych przedsiêbiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Pe³nomocnictwo musi zostaæ do³±czone do oferty w formie orygina³u lub po¶wiadczonej notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em kopii. Dokumenty, o których mowa w pkt, I. 1 - 3 winien za³±czyæ ka¿dy z przedsiêbiorców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Dokumenty wymienione w pkt. I. 2 - 3 oraz pkt. II. 1 nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentu wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona przez Wykonawcê kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Strony internetowej: www.ipzp.pl oraz w siedzibie Zamawiajacego tj.; P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp.z o.o., ul. Kosciuszki 28, 09 - 402 P³ock, pok. Nr 202.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego - P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., 09 - 402 P³ock, ul. Ko¶ciuszki 28 w pokoju nr 202..
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Zestaw uniwersalny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j. m. Szacunkowa ilo¶æ na 1 rok 1 Zestaw uniwersalny w sk³ad którego wchodzi: 1 serweta do nakrycia sto³u instrumentariuszki 140 x 190cm 1 serweta do nakrycia stolika Mayo 80 x 145cm 1 serweta operacyjna 75 x 90cm 2 samoprzylepne serwety operacyjne 75 x 90cm 1 samoprzylepna serweta operacyjna 170 x 175cm 1 samoprzylepna serweta operacyjna 150 x 240cm 1 ta¶ma samoprzylepna 10 x 50cm 4 rêczniki celulozowe 33 x 33cm komplet 100.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Zestaw do artroskopii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j.m. Szacunkowa ilo¶æ na 1 rok 1 Zestaw do artroskopii w sk³ad którego wchodzi: 1 serweta do nakrycia sto³u instrumentariuszki 140 x 190cm 1 serweta do nakrycia stolika Mayo 80 x 145cm 1 serweta operacyjna 150 x 175cm 1 os³ona na koñczynê 25 x 80cm 1 serweta do artroskopii z torb± na p³yny i uchwytem Velcro do mocowania kabli i drenów (serweta posiada samouszczelniaj±ce siê, elastyczne otwory 200 x 320cm ;6 x 5cm 1 rurka drenowa 130cm 2 ta¶my samoprzylepne 10 x 50cm 4 rêczniki celulozowe 33 x 33cm komplet 300.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Zestaw do zabiegów w chirurgii biodra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j.m. Szacunkowa ilo¶æ na 1 rok 1 Zestaw do zabiegów w chirurgii biodra w sk³ad którego wchodzi: 1 serweta do nakrycia sto³u instrumentariuszki 140 x 190cm 1 serweta do nakrycia stolika Mayo 80 x 145cm 1 serweta operacyjna 75 x 90cm 1 serweta operacyjna 150 x 200cm 1 serweta operacyjna 100 x 150cm 1 serweta samoprzylepna 170 x 300cm 1 serwta samoprzylepna z wyciêciem U 200 x 260cm; (wyciêcie U 6,5 x 95cm) 3 ta¶my samoprzylepne 10 x 50 4 rêczniki celulozowe 33 x 33cm cm komplet 200.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Zestaw do zabiegów na koñczynie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j.m. Szacunkowa ilo¶æ na 1 rok 1 Zestaw do zabiegów na koñczynie w sk³ad którego wchodzi: 1 serweta do nakrycia sto³u instrumentariuszki 140 x 190cm 1 serweta do nakrycia stolika Mayo 80 x 145cm 1 serweta operacyjna 150 x 175cm 1 os³ona na koñczynê 25 x 80cm 1 serweta do ob³o¿enia koñczyny z elastycznym, samouszczelniaj±cym siê otworem oraz uchwytem Velcro do mocowania kabli i drenów 200 x 320cm; 5 x 7cm 2 ta¶my samoprzylepne 10 x 50cm 4 rêczniki celulozowe 33 x 33c komplet 250.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Zestaw do artroskopii stawu barkowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j.m. Szacunkowa ilo¶æ na 1 rok 1 Zestaw do artroskopii stawu barkowego w sk³ad którego wchodzi: 1 serweta do nakrycia sto³u instrumentariuszki 140 x 190cm 1 serweta do nakrycia stolika Mayo 80 x 145cm 1 os³ona na koñczynê 25 x 80cm 1 serweta operacyjna (podk³ad pod koñczynê) 150 x 175cm 1 serweta samoprzylepna z wyciêciem U 200 x 260cm; wyciêcie U 6,5 x 60cm 1 serweta samoprzylepna (ekran anestezjologiczny) 150 x 240cm 2 ta¶my samoprzylepne 10 x 50cm 4 rêczniki celulozowe 33 x 33cm komplet 80.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Torba do artroskopii stawu barkowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j.m. Szacunkowa ilo¶æ na 1 rok 1 Torba do artroskopii stawu barkowego 74 x 85cm sztuka 50.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej nr 15 w P³ocku"
- Wykonanie 5-letniego przegl±du technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w P³ocku, przy ul. Rybaki 15.
- Wykonanie i dostarczenie elementów miejskiego brandingu
- Przesadzenie drzew i krzewów na terenie Zespo³u Szkó³ Technicznych przy al. Kiliñskiego 4 w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja energetyczna budynków u¿yteczno¶ci publicznej"
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
- Kompleksowa organizacja oraz obs³uga techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon P³ock
wiêcej: przetargi w P³ocku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.