Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-04
Pawłowiczki: Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolnym w Pawłowiczkach
Numer ogłoszenia: 498784 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny , ul. Korfantego 3, 47-280 Pawłowiczki, woj. opolskie, tel. 0-77 4874116, faks 0-77 4874116.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgsppawlowiczki.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zgsppawlowiczki.pl oraz www.pawlowiczki.pl/bip2/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoły publiczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolnym w Pawłowiczkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności na potrzeby ZGSP w Pawłowiczkach w celu przygotowania posiłków w stołówce znajdującej się w: Zespole Gimnazjalno - Szkolno -Przedszkolnym w Pawłowiczkach, ul. Korfantego 3 47-280 Pawłowiczki z podziałem na 14 pakietów (części) tj.: 1) Pakiet nr 1 - Dostawa drobiu 2) Pakiet nr 2 - Dostawa produktów mięsnych 3) Pakiet nr 3 - Dostawa ryb mrożonych 4) Pakiet nr 4 - Dostawa deserów 5) Pakiet nr 5 - Dostawa świeżych jaj kurzych 6) Pakiet nr 6 - Dostawa warzyw i owoców 7) Pakiet nr 7 - Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych świeżych 8) Pakiet nr 8 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich 9) Pakiet nr 9 - Dostawa różnych produktów spożywczych w opakowaniach 10) Pakiet nr 10- Dostawa przypraw 11) Pakiet nr 11- Dostawa artykułów spożywczych sypkich 12) Pakiet nr 12- Dostawa produktów głęboko mrożonych 13) Pakiet nr 13- Dostawa jabłek prażonych 14) Pakiet nr 14- Dostawa nabiału Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 - Formularz cenowy odpowiednio do pakietu. Nazwy własne podane w formularzu cenowym, które stanowią załącznik do siwz należy rozumieć, jako preferowanego typu i zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-8, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.11.20.00-6, 15.80.00.00-6, 15.55.00.00-8, 03.21.21.00-1, 03.22.11.11-7, 15.22.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.81.00.00-9, 03.14.25.00-3, 15.50.00.00-3, 15.40.00.00-2, 15.33.00.00-0, 15.60.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 ), 2. wypełniony formularz cenowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 2) 3. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pawlowiczki.pl/bip2/ oraz www.zgsppawlowiczki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolny w Pawłowiczkach ul. Korfantego 3, 47 - 280 Pawłowiczki (sekretariat)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolny w Pawłowiczkach ul. Korfantego 3, 47 - 280 Pawłowiczki (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drobiu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 1 - Formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa produktów mięsnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 2 - Formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa ryb mrożonych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 3 - Formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa deserów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 4 - Formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.00.00-8, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa świeżych jaj kurzych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str.5 - Formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 6 - Formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych świeżych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 7 - Formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.11.11-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 8 - Formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa różnych produktów spożywczych w opakowaniach ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 9 - Formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa przypraw..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 10 - Formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych sypkich..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 11 - Formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa produktów głęboko mrożonych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 12 - Formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00-8, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa jabłek prażonych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 13 - Formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa nabiału..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 14 - Formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI PAWŁOWICZKI
- PRZEBUDOWA Z ROZBUDOWĄ DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH DZ. NR 937 W PAWŁOWICZKACH
- Przebudowa drogi gminnej nr 108423 O ul. Kąty w Ostrożnicy
więcej: przetargi PAWŁOWICZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.