eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno OdrzańskieDostawa oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-04

Krosno Odrzańskie: Dostawa oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 499054 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 415044 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 358 20 84, faks 68 358 27 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa, do jednostek organizacyjnych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej, lekkiego oleju opałowego (spełniającego wymagania normy PN-C-96024) o następujących parametrach:gęstość w 15°C, max. 860 kg/m3;wartość opałowa, min. 42,6 MJ/kg;temperatura zapłonu, min. 56°C; lepkość kinematyczna w 20 °C, 6 max. mm2/s;skład frakcyjny:do 250 °C destyluje, max. 65 % (v/v);do 350 °C destyluje, min. 85 % (v/v); temperatura płynięcia, max. -20 °C; pozostałość po koksowaniu z 10 % pozostałości destylacyjnej, max.0,3 % (m/m); zawartość siarki, max. 0,2 % (m/m); zawartość wody, max. 200 mg/kg;Zawartość zanieczyszczeń stałych, max. 24 mg/kg; pozostałość po spopieleniu, max. 0,01 % (m/m); barwa czerwona w ilości 23 437 litrów - przedmiotowa ilość oleju opałowego jest wartością szacunkową i może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego. Ewentualne zmiany mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w okresie obowiązywania umowy lub wyłączenia z użytkowania którejkolwiek z jednostek organizacyjnych Zamawiającego, bądź poszczególnych obiektów wchodzących w ich skład. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany jednorazową dostawą w terminie oraz w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Zamówienie oleju opałowego będzie zgłoszone telefonicznie lub faksem. W przypadku nie określenia przez Zamawiającego innego terminu, wybrany Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia zamówienia. Dostawę należy dokonać w godzinach od 7.30 do 15.30. Z uwagi na powyższe Wykonawca przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksu, niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Do dostawy musi być dołączone świadectwo jakości oleju opałowego wystawione przez producenta. Olej będzie dostarczany cysternami posiadającymi przepływomierze oleju z aktualnym świadectwem legalizacji oraz jego wyładowania do zbiorników. Przedstawiciel Zamawiającego przyjmując dostarczony przez Wykonawcę olej opałowy na podstawie wskazań przepływomierza ma prawo żądać okazania świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na autocysternie, z której będzie dokonywany rozładunek oleju opałowego. Wykonawca będzie zobowiązany do wyładowania dostarczonego oleju opałowego. Dostawy oleju będą fakturowane w temperaturze rzeczywistej. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KDM Sp. z o.o., Porajów ul. Mostowa 1, 59-921 Sieniawka, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73169,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85779,42

  • Oferta z najniższą ceną: 85779,42 / Oferta z najwyższą ceną: 87420,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.