eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GóraKompleksowe świadczenie usług pralniczych dla potrzeb szpitala w Górze.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-10

Góra: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla potrzeb szpitala w Górze.
Numer ogłoszenia: 499332 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 426584 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Hirszfelda 8, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 65 543 24 14, faks 65 543 22 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla potrzeb szpitala w Górze..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę kompleksowych usług pralniczych w zakładzie pralniczym wykonawcy wraz z transportem brudnej bielizny z magazynu zamawiającego do zakładu pralniczego i czystej bielizny z zakładu pralniczego do magazynu zamawiającego, na koszt i ryzyko wykonawcy. 2.2. Rodzaje bielizny: a) Zużyta bielizna - ( zabrudzona ) to taka, która była używana i wymaga prania, ale nie jest zanieczyszczona ani zakażona. Nie wymaga dezynfekcji np. firany, peleryny, obrusy, itp.; b) Bielizna zanieczyszczona - jest to bielizna skażona wydalinami, wydzielinami, krwią i innymi płynami ustrojowymi. Bielizna z widocznymi śladami zabrudzeń; c) Bielizna zakażona - bielizna umieszczona w pierwszym worku rozpuszczalnym,drugim czerwonym oznakowanym Z. Jest to bielizna używana przez chorych, u których rozpoznano lub istnieje podejrzenie wystąpienia zakażenia lub choroby zakaźnej np. Salmonella, zakaźne zapalenie wątroby, zakażenie HIV AIDS, czynną gruźlicą płuc, wszawicą i innymi chorobami podlegającymi zgłaszaniu lub patogenami alarmowymi. Bezwzględnie pranie i dezynfekcja w oddzielnych pralnicach. 2.3. Przewidywana ilość miesięczna przedmiotu zamówienia wynosi 2 400 kg (suchego prania). Przewidywana ilość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy wynosi 28 800 kg (suchego prania) 2.4. Podane wyżej ilości są ilościami szacunkowymi, zamawiający może przekazać mniejsze ilości bielizny w związku z mniejszą liczbą hospitalizowanych pacjentów. Przekazanie do prania mniejszej ilości asortymentu pozostaje bez wpływu na wysokość cen jednostkowych za świadczone usługi. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonaną usługę. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku niezrealizowania całości wartości przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy. 4. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: - wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za wykonaną usługę pralniczą w zakresie jakości wykonanej usługi i zgodności z. wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli; Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy; - świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem odbywać się będzie zgodnie z wymogami sanitarno- epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia, bezwzględnie przestrzegając zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 02 lutego 2011r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 31, poz. 158 ze zm.) - wykonawca musi posiadać pozytywną opinię PIS pod względem spełniania warunków sanitarnych środków transportu, którymi wykonawca będzie realizował odbiór i dostawę poszczególnych partii prania; - wykonawca musi posiadać pozytywną opinię PIS na świadczenie usług pralniczych w zakładzie pralniczym; - w razie awarii wykonawca zobowiązuje się do zapewnienie ciągłości świadczonej usługi. W ofercie należy wskazać zakład awaryjny. 5. Wymagania stawiane wykonawcom w zakresie wykonania usługi określa Załącznik nr 1 do oferty dodatek nr 2 do siwz. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizytacji pralni na koszt wykonawcy, celem sprawdzenia wiarygodności odnośnie wyposażenia i funkcjonowania pralni. 7. Wybrany wykonawca świadczący usługi pralnicze musi: a) spełniać wymagania w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia, a w szczególności posiadać barierę higieniczną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 02 lutego 2011 roku (Dz. U. Nr 31., poz. 158 ze zm.); b) posiadać dokumenty potwierdzające, że oferowane przez wykonawcę środki piorąco- dezynfekujące są dopuszczone do stosowania z uwzględnieniem rodzajów materiałów i tkanin. Wymagana temperatura prania od 400C - 950C. W przypadku preparatów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne wymagany jest Certyfikat CE (w tym dla noworodków i dzieci) lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych. Natomiast w przypadku preparatów sklasyfikowanych jako produkt biobójczy wymagane jest pozwolenie na obrót produktem biobójczym; c)posiadać drugi zakład pralniczy lub umowę z innym wykonawcą celem zabezpieczenia wykonania usługi w razie awarii urządzeń lub zdarzeń losowych. Pralnia musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 02 lutego 2011 roku (Dz. U. Nr 31 , poz.158 ze zmianami); oraz posiadać pełną barierę higieniczną...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00 - Różne usługi 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.39.30.00 - Usługi krawieckie 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL PERFEKTA Sp z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61365,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63360,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.