Ogłoszenie z dnia 2018-01-15
Ogłoszenie nr 500011404-N-2018 z dnia 15-01-2018 r.
Gmina Miejska Iława: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Iławy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634860-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Iława, Krajowy numer identyfikacyjny 52437000000,
ul. ul. Niepodległości
13,
14200
Iława, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
(089) 6490159, 6490101, e-mail
przetargi@umilawa.pl, faks
(089) 649 26 31.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umilawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Iławy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP,271.45.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Iławy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: 1) Część 1 - PÓŁNOC - utrzymanie czystości i porządku na ulicach, chodnikach i parkingach położonych w północnej części miasta. Część 1 obejmuje cztery zadania: 1.1). Zadanie 1 - Letnie utrzymanie czystości i porządku na ulicach oraz chodnikach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obszar objęty zamówieniem został określony w projekcie/wzorze umowy oraz w załącznikach nr 1, 2 do projektu umowy dla części 1. Termin realizacji zadania 1 od dnia podpisania umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. Zadanie 1 obejmuje: a) Oczyszczanie jezdni (dróg) - szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy oraz w załączniku nr 1 do projektu umowy dla części 1. b) Oczyszczanie chodników - szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy oraz w załączniku nr 2 do projektu umowy dla części 1. 1.2). Zadanie 2 - Opróżnianie koszy ulicznych wraz z innymi pracami porządkowymi. Szczegółowy opis i obszar objęty zamówieniem został określony w projekcie/wzorze umowy oraz w załącznikach nr 3, 4, 5 do projektu umowy dla części 1. Termin realizacji zadania 2 od dnia podpisania umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. Zadanie 2 obejmuje: a) Opróżnianie koszy ulicznych, koszy na przystankach autobusowych oraz dystrybutorów na psie nieczystości - szczegółowy opis, ilość i lokalizację koszy i dystrybutorów dla zadania 2 zamieszczono w projekcie/wzorze umowy oraz w załączniku nr 4 do projektu umowy dla części 1. b) Oczyszczanie przystanków autobusowych - szczegółowy opis oraz Ilość i lokalizację przystanków autobusowych dla zadania 2 zamieszczono w projekcie/wzorze umowy oraz załączniku nr 3 do projektu umowy dla części 1. c) Mycie wiat przystankowych - szczegółowy opis, ilość i lokalizację wiat dla zadania 2 zamieszczono w projekcie/wzorze umowy oraz w załączniku nr 5 do projektu umowy dla części 1. d) Usuwanie nielegalnych skupisk odpadów - wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. Wykonawca w cenie musi uwzględnić koszty związane z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów. Szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 1. e) Wykonywanie innych prac porządkowych (w tym oczyszczenie parkingów)- wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. Wykonawca w cenie musi uwzględnić koszty związane z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów. Szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 1. 1.3). Zadanie 3 - Utrzymanie czystości i porządku ścieżek pieszo-rowerowych wzdłuż rzeki Iławki i jeziora Jeziorak. Termin realizacji zadania od dnia podpisania umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. Zadanie 3 obejmuje: a) Mechaniczne oczyszczanie ciągów pieszo - rowerowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 1 oraz w załączniku nr 6 do projektu umowy dla części 1, b) Opróżnianie koszy betonowych zlokalizowanych przy ciągach pieszo-rowerowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 1, c) Wykonywanie innych prac porządkowych - wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. Wykonawca w cenie musi uwzględnić koszty związane z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów. Szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy dla części I. 1.4). Zadanie 4 - Pozimowe mechaniczne i ręczne oczyszczenie ulic, chodników, parkingów, przystanków autobusowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obszar objęty zamówieniem został określony w projekcie/wzorze umowy oraz w załącznikach nr 7, 8, 9, 10 do projektu umowy dla części 1. Termin zakończenia zadania nie później niż do 31.03.2018 r. - Dzień/dni sprzątania należy uzgodnić każdorazowo z Zamawiającym. W przypadku, gdy panujące warunki atmosferyczne nie pozwalają na wykonanie prac w ww. terminie, może on zostać przesunięty po uzgodnieniu z Zamawiającym. Zadanie 4 obejmuje: a) Pozimowe oczyszczenie ulic (dróg utwardzonych) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 1. b) Pozimowe oczyszczenie chodników i parkingów, przystanków autobusowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 2. 2) Część 2 - POŁUDNIE - utrzymanie czystości i porządku na ulicach, chodnikach i parkingach położonych w południowej części miasta. Część 2 obejmuje trzy zadania: 2.1). Zadanie 1 - Letnie utrzymanie czystości i porządku na ulicach oraz chodnikach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obszar objęty zamówieniem został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 2 oraz w załącznikach nr 1, 2 do projektu umowy dla części 2. Termin realizacji zadania 1 od dnia podpisania umowy, jendakże nie wcześniej niż od 01.01.2018 r. do 31.10.2018. Zadanie 1 obejmuje: a) Oczyszczanie jezdni (dróg) - szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy oraz w załączniku nr 1 do projektu umowy dla części 2. b) Oczyszczanie chodników - szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy oraz w załączniku nr 2 do projektu umowy dla części 2. 2.2). Zadanie 2 - Opróżnianie koszy ulicznych wraz z innymi pracami porządkowymi. Obszar objęty zamówieniem został określony w projekcie/wzorze umowy oraz w załącznikach nr 3, 4 i 5 do projektu umowy dla części 2. Termin realizacji zadnia 2 od dnia podpisania umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. Zadanie 2 obejmuje: a) Opróżnianie koszy ulicznych, koszy na przystankach autobusowych oraz dystrybutorów na psie nieczystości- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilość i lokalizację koszy i dystrybutorów dla zadania 2 zamieszczono w projekcie/wzorze umowy oraz w załączniku nr 4 do projektu umowy dla części 2. b) Oczyszczanie przystanków autobusowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilość i lokalizację przystanków autobusowych dla zadania 2 zamieszczono w projekcie/wzorze umowy oraz w załączniku nr 3 do projektu umowy dla części 2. c) Mycie wiat przystankowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilość i lokalizację wiat dla zadania 2 zamieszczono w projekcie/wzorze umowy oraz w załączniku nr 5 do projektu umowy dla części 2. d) Usuwanie nielegalnych skupisk odpadów - wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. Wykonawca w cenie musi uwzględnić koszty związane z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów. Szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 2. e) Wykonywanie innych prac porządkowych - (w tym oczyszczenie parkingów)- wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. Wykonawca w cenie musi uwzględnić koszty związane z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów. Szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 2. 2.3). Zadanie 3 - Pozimowe mechaniczne i ręczne oczyszczenie ulic, chodników, parkingów, przystanków autobusowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obszar objęty zamówieniem został określony w projekcie/wzorze umowy oraz w załącznikach nr 6, 7, 8, 9 do projektu umowy dla części 2. Termin realizacji zadania nie później niż do 31.03.2018 r. - Dzień/dni sprzątania należy uzgodnić każdorazowo z Zamawiającym. W przypadku, gdy panujące warunki atmosferyczne nie pozwalają na wykonanie prac w ww. terminie, może on zostać przesunięty po uzgodnieniu z Zamawiającym. Zadanie 3 obejmuje: a) Pozimowe oczyszczenie ulic (dróg utwardzonych) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 2. b) Pozimowe oczyszczanie chodników, przystanków autobusowych i parkingów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 2. 3. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic, 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic, 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane, 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci, 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów, 90512000-9 - Usługi transportu odpadów 4. Definicje pojęć zawartych w SIWZ oraz wzorach umów: 1) droga lub pas drogowy - wydzielony pas terenu, przeznaczony do ruchu lub postoju pojazdów oraz do ruchu pieszych wraz z leżącymi w jego ciągu obiektami inżynierskimi, placami, zatokami postojowymi oraz znajdującymi się w wydzielonym pasie terenu chodnikami, ścieżkami rowerowymi, drogami zbiorczymi, drzewami, krzewami, trawnikami, oraz urządzeniami technicznymi związanymi z prowadzeniem i zabezpieczeniem ruchu, 2) jezdnia - cześć drogi przeznaczona do ruchu pojazdów, 3) chodnik - utwardzony pas terenu służący do poruszania się pieszych. Najczęściej wyłożony płytkami betonowymi, kostką betonową lub kamiennym brukiem, 4) opaska bezpieczeństwa - pas terenu (ok. 50 cm) pomiędzy krawężnikiem jezdni a obrzeżem terenów zielonych, wyłożony płytkami chodnikowymi, kostką granitową, betonową lub wypełniony betonem lub masą bitumiczną. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 6. Wszystkie pozyskane odpady należy zagospodarować zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2016.1987 z późn. zm). 7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac: 1) część 1 i 2: utrzymanie w czystości i porządku, kierowcy oraz innych czynności wymienionych we wzorach umów wraz z załącznikami na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U.2016.1666 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 7a i 7b - wzór umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV: 90611000-3, 90600000-3, 90511300-5, 90511000-2, 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 - PÓŁNOC |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
197796.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "EKO" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
217678.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 - POŁUDNIE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
131821.31
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wielobranżowy Zakład Usługowo-Produkcyjny i Handlowy "SPOMER" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
151038.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Razem bezpieczniej w Powiecie Iławskim II
- Wykonanie dokumentacji dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Iławie
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy mola nad Małym Jeziorakiem i drogi rowerowej w Iławie"
- Wymiana barier i wykonanie izolacji na moście przez rzekę Drwęcę w ciągu drogi powiatowej nr 1214N w msc. Gromoty
- Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gmin członkowskich Związku Gmin Jeziorak
- Roboty budowlane polegające na przebudowie pracowni endoskopii Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie azbestu z terenu powiatu obornickiego w roku 2024 - z wyłączeniem beneficjentów działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu obornickiego w 2024 roku - beneficjenci działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Odbiór i wywóz odpadów komunalnych z terenu Zarządu Zlewni w Sieradzu
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowanych w ciągu ulic na terenie miasta Bielska-Białej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO Z PODZIAŁEM NA TRZY ZADANIA (...)
- Usuwanie azbestu z terenu Powiatu Pleszewskiego
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.