eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Iławy



Ogłoszenie z dnia 2018-01-15

Ogłoszenie nr 500011404-N-2018 z dnia 15-01-2018 r.

Gmina Miejska Iława: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Iławy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634860-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Iława, Krajowy numer identyfikacyjny 52437000000, ul. ul. Niepodległości 13, 14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (089) 6490159, 6490101, e-mail przetargi@umilawa.pl, faks (089) 649 26 31.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umilawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Iławy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP,271.45.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Iławy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: 1) Część 1 - PÓŁNOC - utrzymanie czystości i porządku na ulicach, chodnikach i parkingach położonych w północnej części miasta. Część 1 obejmuje cztery zadania: 1.1). Zadanie 1 - Letnie utrzymanie czystości i porządku na ulicach oraz chodnikach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obszar objęty zamówieniem został określony w projekcie/wzorze umowy oraz w załącznikach nr 1, 2 do projektu umowy dla części 1. Termin realizacji zadania 1 od dnia podpisania umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. Zadanie 1 obejmuje: a) Oczyszczanie jezdni (dróg) - szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy oraz w załączniku nr 1 do projektu umowy dla części 1. b) Oczyszczanie chodników - szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy oraz w załączniku nr 2 do projektu umowy dla części 1. 1.2). Zadanie 2 - Opróżnianie koszy ulicznych wraz z innymi pracami porządkowymi. Szczegółowy opis i obszar objęty zamówieniem został określony w projekcie/wzorze umowy oraz w załącznikach nr 3, 4, 5 do projektu umowy dla części 1. Termin realizacji zadania 2 od dnia podpisania umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. Zadanie 2 obejmuje: a) Opróżnianie koszy ulicznych, koszy na przystankach autobusowych oraz dystrybutorów na psie nieczystości - szczegółowy opis, ilość i lokalizację koszy i dystrybutorów dla zadania 2 zamieszczono w projekcie/wzorze umowy oraz w załączniku nr 4 do projektu umowy dla części 1. b) Oczyszczanie przystanków autobusowych - szczegółowy opis oraz Ilość i lokalizację przystanków autobusowych dla zadania 2 zamieszczono w projekcie/wzorze umowy oraz załączniku nr 3 do projektu umowy dla części 1. c) Mycie wiat przystankowych - szczegółowy opis, ilość i lokalizację wiat dla zadania 2 zamieszczono w projekcie/wzorze umowy oraz w załączniku nr 5 do projektu umowy dla części 1. d) Usuwanie nielegalnych skupisk odpadów - wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. Wykonawca w cenie musi uwzględnić koszty związane z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów. Szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 1. e) Wykonywanie innych prac porządkowych (w tym oczyszczenie parkingów)- wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. Wykonawca w cenie musi uwzględnić koszty związane z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów. Szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 1. 1.3). Zadanie 3 - Utrzymanie czystości i porządku ścieżek pieszo-rowerowych wzdłuż rzeki Iławki i jeziora Jeziorak. Termin realizacji zadania od dnia podpisania umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. Zadanie 3 obejmuje: a) Mechaniczne oczyszczanie ciągów pieszo - rowerowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 1 oraz w załączniku nr 6 do projektu umowy dla części 1, b) Opróżnianie koszy betonowych zlokalizowanych przy ciągach pieszo-rowerowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 1, c) Wykonywanie innych prac porządkowych - wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. Wykonawca w cenie musi uwzględnić koszty związane z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów. Szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy dla części I. 1.4). Zadanie 4 - Pozimowe mechaniczne i ręczne oczyszczenie ulic, chodników, parkingów, przystanków autobusowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obszar objęty zamówieniem został określony w projekcie/wzorze umowy oraz w załącznikach nr 7, 8, 9, 10 do projektu umowy dla części 1. Termin zakończenia zadania nie później niż do 31.03.2018 r. - Dzień/dni sprzątania należy uzgodnić każdorazowo z Zamawiającym. W przypadku, gdy panujące warunki atmosferyczne nie pozwalają na wykonanie prac w ww. terminie, może on zostać przesunięty po uzgodnieniu z Zamawiającym. Zadanie 4 obejmuje: a) Pozimowe oczyszczenie ulic (dróg utwardzonych) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 1. b) Pozimowe oczyszczenie chodników i parkingów, przystanków autobusowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 2. 2) Część 2 - POŁUDNIE - utrzymanie czystości i porządku na ulicach, chodnikach i parkingach położonych w południowej części miasta. Część 2 obejmuje trzy zadania: 2.1). Zadanie 1 - Letnie utrzymanie czystości i porządku na ulicach oraz chodnikach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obszar objęty zamówieniem został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 2 oraz w załącznikach nr 1, 2 do projektu umowy dla części 2. Termin realizacji zadania 1 od dnia podpisania umowy, jendakże nie wcześniej niż od 01.01.2018 r. do 31.10.2018. Zadanie 1 obejmuje: a) Oczyszczanie jezdni (dróg) - szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy oraz w załączniku nr 1 do projektu umowy dla części 2. b) Oczyszczanie chodników - szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy oraz w załączniku nr 2 do projektu umowy dla części 2. 2.2). Zadanie 2 - Opróżnianie koszy ulicznych wraz z innymi pracami porządkowymi. Obszar objęty zamówieniem został określony w projekcie/wzorze umowy oraz w załącznikach nr 3, 4 i 5 do projektu umowy dla części 2. Termin realizacji zadnia 2 od dnia podpisania umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. Zadanie 2 obejmuje: a) Opróżnianie koszy ulicznych, koszy na przystankach autobusowych oraz dystrybutorów na psie nieczystości- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilość i lokalizację koszy i dystrybutorów dla zadania 2 zamieszczono w projekcie/wzorze umowy oraz w załączniku nr 4 do projektu umowy dla części 2. b) Oczyszczanie przystanków autobusowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilość i lokalizację przystanków autobusowych dla zadania 2 zamieszczono w projekcie/wzorze umowy oraz w załączniku nr 3 do projektu umowy dla części 2. c) Mycie wiat przystankowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilość i lokalizację wiat dla zadania 2 zamieszczono w projekcie/wzorze umowy oraz w załączniku nr 5 do projektu umowy dla części 2. d) Usuwanie nielegalnych skupisk odpadów - wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. Wykonawca w cenie musi uwzględnić koszty związane z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów. Szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 2. e) Wykonywanie innych prac porządkowych - (w tym oczyszczenie parkingów)- wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. Wykonawca w cenie musi uwzględnić koszty związane z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów. Szczegółowy opis został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 2. 2.3). Zadanie 3 - Pozimowe mechaniczne i ręczne oczyszczenie ulic, chodników, parkingów, przystanków autobusowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obszar objęty zamówieniem został określony w projekcie/wzorze umowy oraz w załącznikach nr 6, 7, 8, 9 do projektu umowy dla części 2. Termin realizacji zadania nie później niż do 31.03.2018 r. - Dzień/dni sprzątania należy uzgodnić każdorazowo z Zamawiającym. W przypadku, gdy panujące warunki atmosferyczne nie pozwalają na wykonanie prac w ww. terminie, może on zostać przesunięty po uzgodnieniu z Zamawiającym. Zadanie 3 obejmuje: a) Pozimowe oczyszczenie ulic (dróg utwardzonych) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 2. b) Pozimowe oczyszczanie chodników, przystanków autobusowych i parkingów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie/wzorze umowy dla części 2. 3. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic, 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic, 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane, 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci, 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów, 90512000-9 - Usługi transportu odpadów 4. Definicje pojęć zawartych w SIWZ oraz wzorach umów: 1) droga lub pas drogowy - wydzielony pas terenu, przeznaczony do ruchu lub postoju pojazdów oraz do ruchu pieszych wraz z leżącymi w jego ciągu obiektami inżynierskimi, placami, zatokami postojowymi oraz znajdującymi się w wydzielonym pasie terenu chodnikami, ścieżkami rowerowymi, drogami zbiorczymi, drzewami, krzewami, trawnikami, oraz urządzeniami technicznymi związanymi z prowadzeniem i zabezpieczeniem ruchu, 2) jezdnia - cześć drogi przeznaczona do ruchu pojazdów, 3) chodnik - utwardzony pas terenu służący do poruszania się pieszych. Najczęściej wyłożony płytkami betonowymi, kostką betonową lub kamiennym brukiem, 4) opaska bezpieczeństwa - pas terenu (ok. 50 cm) pomiędzy krawężnikiem jezdni a obrzeżem terenów zielonych, wyłożony płytkami chodnikowymi, kostką granitową, betonową lub wypełniony betonem lub masą bitumiczną. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 6. Wszystkie pozyskane odpady należy zagospodarować zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2016.1987 z późn. zm). 7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac: 1) część 1 i 2: utrzymanie w czystości i porządku, kierowcy oraz innych czynności wymienionych we wzorach umów wraz z załącznikami na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U.2016.1666 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 7a i 7b - wzór umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6


Dodatkowe kody CPV: 90611000-3, 90600000-3, 90511300-5, 90511000-2, 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 - PÓŁNOC

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 197796.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "EKO" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Biskupska 7
Kod pocztowy: 14-200
Miejscowość: Iława
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 217678.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 217678.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 217678.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - POŁUDNIE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 131821.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wielobranżowy Zakład Usługowo-Produkcyjny i Handlowy "SPOMER" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Biskupska 7
Kod pocztowy: 14-200
Miejscowość: Iława
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 151038.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 151038.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 151038.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.