Ogłoszenie z dnia 2018-01-16
Ogłoszenie nr 500011438-N-2018 z dnia 16-01-2018 r.
Urząd Gminy krzęcin: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Gminy Krzęcin w ramach Projektu
"Nowoczesna Szkoła - Kompetentny Uczeń"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie będzie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Zachodniopomorskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa - Edukacja. Działanie 8.5. Upowszechnianie edukacji przedszkolnej oraz wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym. Poddziałanie : Inwestowanie w kształcenie, szkolenie i szkolenie zawodowe na rzecz zdobywania umiejętności i uczenia się przez całe życie. Numer umowy: RPZP.08.02.00-32-K002/17-00 z dnia 04.08.2017r
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 627220
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500070281
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Biuro Usług OFERTA. Zamówienia Publiczne. Ryszard Dąbrowski Ul. Podchorążych 13a/4, 64-920 Piła
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy krzęcin, Krajowy numer identyfikacyjny 210966987,
ul. Tylna
7,
73-231
Krzęcin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
95 765 52 13, e-mail
ugk.zamowienia@gmail.com, faks
95 765 52 13.
Adres strony internetowej (url): www.bip.krzecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Gminy Krzęcin w ramach Projektu "Nowoczesna Szkoła - Kompetentny Uczeń"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1/2Edu.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, dostawa i montaż mebli uczniowskich i biurowych, wyposażenia pracowni fizycznej, geograficznej, chemicznej, matematycznych i biologicznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części : Część nr 1. Wyposażenia pracowni szkolnych w nowoczesne pomoce dydaktyczne oraz narzędzia Technologii Informacyjnych i Komunikacyjnych niezbędne do realizacji programów nauczania poprzez dostarczenie oprogramowania multimedialnego Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 1 opisany został w załączniku Nr 1a Część nr 2. Wyposażenia pracowni szkolnych do nauki fizyki, matematyki, biologii, chemii, geografii w nowoczesne pomoce dydaktyczne oraz narzędzia Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 2 opisany został w załączniku Nr 1b Część nr 3. Wyposażenia pracowni szkolnych w biurka i krzesła, rolety p.słoneczne, słuchawki Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 3 opisany został w załączniku Nr 1c Część nr 4. Wyposażenia pracowni szkolnych w drobny sprzęt i odczynniki Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 4 opisany został w załączniku Nr 1d Część nr 5. Wyposażenia pracowni szkolnych w rolety p.słoneczne Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 5 opisany został w załączniku Nr 1e Część nr 6. Wyposażenia pracowni szkolnych w słuchawki Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 6 opisany został w załączniku Nr 1f Wykonawca może złożyć ofertę na dowolna ilość części pod warunkiem, że każda z oferowanych części zawiera pełny zakres rzeczowy przypisany dla danej części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 39290000-1, 48190000-6, 39160000-1, 39130000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wyposażenia pracowni szkolnych w rolety p.słoneczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3252
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U ESKA. Mariola Wiśniewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3955
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa mebli i wyposażenia - część nr 2
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Uzupełnienie wyposażenia pracowni specjalistycznych w ZSM1 w pomoce dydaktyczne.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.