eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzęcinDostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Gminy Krzęcin w ramach Projektu "Nowoczesna Szkoła - Kompetentny Uczeń"



Ogłoszenie z dnia 2018-01-16

Ogłoszenie nr 500011438-N-2018 z dnia 16-01-2018 r.

Urząd Gminy krzęcin: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Gminy Krzęcin w ramach Projektu "Nowoczesna Szkoła - Kompetentny Uczeń"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie będzie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Zachodniopomorskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa - Edukacja. Działanie 8.5. Upowszechnianie edukacji przedszkolnej oraz wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym. Poddziałanie : Inwestowanie w kształcenie, szkolenie i szkolenie zawodowe na rzecz zdobywania umiejętności i uczenia się przez całe życie. Numer umowy: RPZP.08.02.00-32-K002/17-00 z dnia 04.08.2017r

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627220

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500070281


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Biuro Usług OFERTA. Zamówienia Publiczne. Ryszard Dąbrowski Ul. Podchorążych 13a/4, 64-920 Piła


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy krzęcin, Krajowy numer identyfikacyjny 210966987, ul. Tylna 7, 73-231 Krzęcin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 95 765 52 13, e-mail ugk.zamowienia@gmail.com, faks 95 765 52 13.
Adres strony internetowej (url): www.bip.krzecin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Gminy Krzęcin w ramach Projektu "Nowoczesna Szkoła - Kompetentny Uczeń"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1/2Edu.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, dostawa i montaż mebli uczniowskich i biurowych, wyposażenia pracowni fizycznej, geograficznej, chemicznej, matematycznych i biologicznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części : Część nr 1. Wyposażenia pracowni szkolnych w nowoczesne pomoce dydaktyczne oraz narzędzia Technologii Informacyjnych i Komunikacyjnych niezbędne do realizacji programów nauczania poprzez dostarczenie oprogramowania multimedialnego Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 1 opisany został w załączniku Nr 1a Część nr 2. Wyposażenia pracowni szkolnych do nauki fizyki, matematyki, biologii, chemii, geografii w nowoczesne pomoce dydaktyczne oraz narzędzia Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 2 opisany został w załączniku Nr 1b Część nr 3. Wyposażenia pracowni szkolnych w biurka i krzesła, rolety p.słoneczne, słuchawki Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 3 opisany został w załączniku Nr 1c Część nr 4. Wyposażenia pracowni szkolnych w drobny sprzęt i odczynniki Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 4 opisany został w załączniku Nr 1d Część nr 5. Wyposażenia pracowni szkolnych w rolety p.słoneczne Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 5 opisany został w załączniku Nr 1e Część nr 6. Wyposażenia pracowni szkolnych w słuchawki Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 6 opisany został w załączniku Nr 1f Wykonawca może złożyć ofertę na dowolna ilość części pod warunkiem, że każda z oferowanych części zawiera pełny zakres rzeczowy przypisany dla danej części.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39290000-1, 48190000-6, 39160000-1, 39130000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Wyposażenia pracowni szkolnych w rolety p.słoneczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3252
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U ESKA. Mariola Wiśniewska
Email wykonawcy: biuro@eskaokna.eu
Adres pocztowy: Ul. Boh. Warszawy 7
Kod pocztowy: 73-200
Miejscowość: Choszczno
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3955
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3955
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12500
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.