To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-16
Ogłoszenie nr 500012245-N-2018 z dnia 16-01-2018 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa: Transport uczestników projektu "Aktywna przyszłość" i "Rodzina na PLUS"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekty "Aktywna przyszłość" i "Rodzina na PLUS" współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633961-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa, Krajowy numer identyfikacyjny 51002725700000,
ul. Fijewo
73,
14260
Lubawa, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
0-89 6455439, e-mail
ops@gopslubawa.pl, faks
0-89 6455439.
Adres strony internetowej (url): www.gopslubawa.4bip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Transport uczestników projektu "Aktywna przyszłość" i "Rodzina na PLUS"
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest transport uczestników II i III edycji projektu "Aktywna przyszłość" oraz uczestników II edycji projektu "Rodzina na PLUS" współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 2020.Zadanie 1.1 Transport uczestników II edycji projektu "Aktywna przyszłość" na zajęcia grupowe - Warsztaty rozwoju umiejętności społecznych, Warsztaty aktywizacji zawodowej, Warsztaty Podstawy obsługi komputera oraz Warsztaty zarzadzania czasem realizowane w projekcie Ilość dowożonych osób: 12 uczestników projektu Szacunkowa liczba kilometrów: 4 940 km Okres realizacji: I 2018 - X 2018 Miesiąc realizacji Ilość wyjazdów na zajęcia grupowe I 2018 4 wyjazdy II 2018 4 wyjazdy III 2018 4 wyjazdy IV 2018 4 wyjazdy V 2018 4 wyjazdy VI 2018 0 wyjazdów VII 2018 0 wyjazdów VIII 2018 5 wyjazdów IX 2018 9 wyjazdów X 2018 4 wyjazdy RAZEM 38 WYJAZDÓW Zadanie 1.2 Transport uczestników III edycji projektu "Aktywna przyszłość" na zajęcia grupowe - Warsztaty rozwoju umiejętności społecznych, Warsztaty aktywizacji zawodowej, Warsztaty Podstawy obsługi komputera oraz Warsztaty zarzadzania czasem realizowane w projekcie Ilość dowożonych osób: 12 uczestników projektu Szacunkowa liczba kilometrów: 4 940 km Okres realizacji: VIII 2018 - V 2019 Miesiąc realizacji Ilość wyjazdów na zajęcia grupowe VIII 2018 4 wyjazdy IX 2018 4 wyjazdy X 2018 4 wyjazdy XI 2018 4 wyjazdy XII 2018 4 wyjazdy I 2019 0 wyjazdów II 2019 0 wyjazdów III 2019 5 wyjazdów IV 2019 9 wyjazdów V 2019 4 wyjazdy RAZEM 38 WYJAZDÓW Zadanie 2. Transport uczestników II edycji projektu "Rodzina na PLUS" na zajęcia grupowe - Warsztaty rozwoju umiejętności społecznych, Warsztaty zarządzania czasem i gospodarowania budżetem domowym, Warsztaty Szkoła dla rodziców oraz Warsztaty aktywności lokalnej realizowane w projekcie Ilość dowożonych osób: 10 uczestników projektu Szacunkowa liczba kilometrów: 4 420 km Okres realizacji: V 2018 - I 2019 Miesiąc realizacji Planowana ilość wyjazdów na zajęcia grupowe V 2018 4 wyjazdy VI 2018 4 wyjazdy VII 2018 4 wyjazdy VIII 2018 4 wyjazdy IX 2018 4 wyjazdy X 2018 3 wyjazdy XI 2018 4 wyjazdy XII 2018 3 wyjazdy I 2019 4 wyjazdy RAZEM: 34 WYJAZDY Usługa ma być realizowana środkiem transportu posiadającym co najmniej 12 miejsc siedzących, wyposażonym w pasy bezpieczeństwa. Zajęcia w ramach każdego z zadań będą się odbywały w innym terminie. Usługa będzie polegała na przewozie uczestników projektów z miejsca ich zamieszkania (teren gminy Lubawa) do miejsca prowadzenia zajęć grupowych - Klub Integracji Społecznej, Fijewo 73, 14 - 260 Lubawa. W zależności od rodzaju warsztatów będą one trwały od ok. 3 do ok. 5 godzin zegarowych + przerwa kawowa lub przerwa obiadowa w ramach 1 wyjazdu, w związku z czym średni czas postoju wyniesie od 4 do 6 godzin. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia na dany miesiąc będzie podawany Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem licząc od daty pierwszego przejazdu w danym miesiącu. Harmonogram ten będzie zawierał: dokładny termin realizacji warsztatów grupowych z podaniem godzin ich rozpoczęcia i zakończenia, dokładną trasę przejazdu z podaniem miejscowości (miejsc przystankowych), z których należy dowieźć uczestników projektów na warsztaty i z powrotem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33033.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi transportowe Przewóz osób Tadeusz Jaskulski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35675.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LUBAWA
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Przedszkola Miejskiego w Lubawie oraz Żłobka Miejskiego w Lubawie "Akademia Maluszka"
- Bieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogowym ulic miejskich w Lubawie
więcej: przetargi LUBAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport tj. dowóz/odwóz: uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie; uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach; uczestników Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy
- Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz dzieci na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce w roku 2025.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2025 roku
- "Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kępice, poprzez zakup biletów miesięcznych w roku 2025"
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny zamieszkałych na terenie Gminy Dukla z domu do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Rymanowie oraz z Ośrodka do domu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.