To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-11
Ogłoszenie nr 500012407-N-2017 z dnia 11-08-2017 r.
Politechnika Opolska: Przetarg nieograniczony na dostawę wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby Uczelnianego Ośrodka Informatycznego Politechniki Opolskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555706-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500005359-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Opolska, Krajowy numer identyfikacyjny 00000173200000,
ul. ul. Prószkowska
76,
45-758
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 4498178 , 77 4498177, e-mail
r.piorkowska@po.opole.pl, zamowienia@po.opole.pl, faks
77 4498180.
Adres strony internetowej (url): www.po.opole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby Uczelnianego Ośrodka Informatycznego Politechniki Opolskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/D/35/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby Uczelnianego Ośrodka Informatycznego Politechniki Opolskiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39717200-3
Dodatkowe kody CPV: 50000000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18699
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPUH WIECZOREK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18732.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup wraz z dostawą leków (z podziałem na 6 zadań)
- Dostosowanie pomieszczeń Biura Obsługi Interesanta do planowanych zmian organizacyjnych w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 3
- U/16/2024 Druk i sukcesywna dostawa dzienników laboratoryjnych i kart pracy dla Wydziału Lekarskiego
- TP.D.BO.39.24 Zakup wraz z dostawą asortymentu do zabiegów artroskopii stawu kolanowego, barkowego oraz implanty do rekonstrukcji więzadeł krzyżowych
- Dostawa papieru do drukarek i ploterów oraz papieru termoczułego
- Zakup wraz z dostawą środków opatrunkowych (z podziałem na 3 zadania)
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji sanitarnych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- "Naprawa i odnowienie elewacji oraz rynien na budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Drzewocinach"
- Utrzymanie terenów placów zabaw oraz małej architektury na terenie Gminy Miasto Świnoujście
- "Usługi specjalistycznego nadzoru na terenie EW Świnna Poręba" - 3 CZĘŚCI
- Dostawa i montaż urządzeń systemu klimatyzacji wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi w budynku Wydziałów Zamiejscowych SR w Nowym Sączu przy ul. Kity 18 w Muszynie
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.