eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaZakup minibusów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach Programu Wyrównywania Różnic Między Regionami III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-17

Ogłoszenie nr 500012644-N-2018 z dnia 17-01-2018 r.

Miasto Ruda Śląska: Zakup minibusów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach Programu Wyrównywania Różnic Między Regionami III

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605017-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500051232-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Ruda Śląska, Krajowy numer identyfikacyjny 00051584000000, ul. Plac Jana Pawła II 6, 41709 Ruda Śląska, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, e-mail zamowienia@ruda-sl.pl, faks 032 248 7348.
Adres strony internetowej (url): www.rudaslaska.bip.info.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1. Miasto Ruda Śląska zostało wyznaczone w trybie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia wspólnego postępowania w imieniu i na rzecz: - Domu Pomocy Społecznej prowadzonego przez Ośrodek Święta Elżbieta, z siedzibą w Rudzie Śląskiej przy ul. Wolności 30, - Domu Pomocy Społecznej prowadzonego przez Caritas Archidiecezji Katowickiej Ośrodek dla Niepełnosprawnych Najświętsze Serce Jezusa z siedzibą w Rudzie Śląskiej przy ul. Kłodnickiej 103 - Domu Pomocy Społecznej prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr Miłosierdzia Św. Karola Boromeusza z siedzibą w Rudzie Śląskiej przy ul. Piłsudskiego 43 2. Miastu Ruda Śląska udzielono pełnomocnictwa w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania, które obejmie wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie wspólnego zamówienia, zastrzeżone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do kompetencji kierownika jednostki (za wyjątkiem zawarcia umowy,) nie wyłączając reprezentowania stron w charakterze zamawiającego w postępowaniu odwoławczym i skargowym, w tym przed Krajową Izbą Odwoławczą i sądami powszechnymi. 3. Umowy wynikające z przeprowadzonego zamówienia wspólnego zawierane będą z Wykonawcą indywidualnie przez każdego z zamawiających we własnym imieniu, na swoją rzecz oraz koszt.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup minibusów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach Programu Wyrównywania Różnic Między Regionami III

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AP.271.126.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup minibusów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz Domu Pomocy Społecznej "Senior" , Ośrodka Święta Elżbieta, Domu Pomocy Społecznej prowadzonego przez Caritas Archidiecezji Katowickiej Ośrodek dla Niepełnosprawnych Najświętsze Serce Jezusa oraz Domu Pomocy Społecznej prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr Miłosierdzia Św. Karola Boromeusza. Zadanie nr 1 Zakup minibusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej. Zadanie nr 2 Zakup minibusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej prowadzonego przez Ośrodek Święta Elżbieta w Rudzie Śląskiej Zadanie nr 3 Zakup minibusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej prowadzonego przez Caritas Archidiecezji Katowickiej Ośrodek dla Niepełnosprawnych Najświętsze Serce Jezusa w Rudzie Śląskiej. Zadanie nr 4 Zakup minibusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr Miłosierdzia Św. Karola Boromeusza w Rudzie Śląskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34.11.44.00 - Minibusy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający dwukrotnie zmieniał ogłoszenie o zamówieniu. Pierwsze ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 500048353-N-2017.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup minibusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia: podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy. Uzasadnienie faktyczne: W terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 06.11.2017 r. do godziny 11:00 nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup minibusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Ośrodka św. Elżbieta w Rudzie Śląskiej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy. Uzasadnienie faktyczne: Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poinformował, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 142.100,00 zł brutto. W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęły trzy oferty. Cena najkorzystniejszej oferty tj. oferty nr 1 wynosi 153.514,00 zł, a więc o 11.414,00 zł przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup minibusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej prowadzonego przez Caritas Archidiecezji Katowickiej Ośrodek dla Niepełnosprawnych Najświętsze Serce Jezusa w Rudzie Śląskiej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia: podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy. Uzasadnienie faktyczne: W terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 06.11.2017 r. do godziny 11:00 wpłynęły dwie oferty na zadanie nr 3. Wykonawca, którego oferta została wybrana w dniu 30.11.2017 r. jako najkorzystniejsza nie przedłużył terminu związania ofertą. W związku z tym zamawiający w dniu 12.12.2017 r. odrzucił ofertę tego Wykonawcy i dokonał ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej. Drugi Wykonawca, którego oferta została wybrana w skutek ponownego wyboru w dniu 14.12.2017 r. poinformował Zamawiającego, iż odstępuje od zawarcia umowy. W związku z powyższym w zadaniu nr 3, brak jest ofert niepodlegających odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zakup minibusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr Miłosierdzia Św. Karola Boromeusza w Rudzie Śląskiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 114959.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Auto - Boss Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 299
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko - Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 133300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 133300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 133300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.