Ogłoszenie z dnia 2017-08-16
Ogłoszenie nr 500013659-N-2017 z dnia 16-08-2017 r.
Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski: Sprzątanie pomieszczeń w obiektach Urzędu Miejskiego w Koszalinie wraz z pomieszczeniami wynajmowanymi na potrzeby Urzędu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 330920802,
ul. Rynek Staromiejski
6-7,
75-007
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
94 3488600, e-mail
regina.fibingier@um.koszalin.pl, faks
94 3488625.
Adres strony internetowej (url): www.bip.koszalin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń w obiektach Urzędu Miejskiego w Koszalinie wraz z pomieszczeniami wynajmowanymi na potrzeby Urzędu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP-5.271.1.34.2017.AB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń w obiektach Urzędu Miejskiego w Koszalinie wraz z pomieszczeniami wynajmowanymi na potrzeby Urzędu, w zakresie i o powierzchni określonej poniżej: 1) Codziennego sprzątania w zakresie: 7.180,61 m2 a) sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych: odkurzanie, mycie podłóg oraz mycie przy użyciu automatu czyszcząco - zbierającego powierzchni marmurowych i granitowych. b) wycierania kurzy, mycia przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, luster, parapetów okiennych, drzwi itp. c) czyszczenia mebli środkami myjąco-konserwującymi. d) utrzymywania czystości w toaletach: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, mycie glazury, terakoty, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp. e) utrzymania w czystości drzwi i szyb w drzwiach wejściowych do obiektów oraz innych elementów szklanych lub z PCV. f) bieżącego usuwania zabrudzeń / plam / z wykładzin dywanowych i dywanów we wszystkich pomieszczeniach Urzędu. g) codziennego opróżniania pojemników na śmieci, wymiany worków foliowych, wynoszenia nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbania o czystość w tych miejscach. h) czyszczenia wycieraczek wewnątrz budynków oraz czyszczenia wpustów wycieraczek metalowych przed wejściami do obiektów. i) opróżnianie popielniczek przed budynkami Urzędu. 2) Sprzątania w miarę potrzeb w zakresie:712,15 m2 a) sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych: odkurzanie, mycie podłóg oraz mycie przy użyciu automatu czyszcząco - zbierającego powierzchni marmurowych i granitowych. b) wycierania kurzy, mycia przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, luster, parapetów okiennych, drzwi itp. c) czyszczenia mebli środkami myjąco-konserwującymi. d) utrzymania w czystości drzwi i szyb w drzwiach wejściowych do obiektów oraz innych elementów szklanych lub z PCV(drzwi, gabloty, obudowy itp.). e) bieżącego usuwania zabrudzeń / plam / z wykładzin dywanowych i dywanów we wszystkich pomieszczeniach Urzędu. f) opróżniania pojemników na śmieci, wymiany worków foliowych, wynoszenia nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbania o czystość w tych miejscach. 3) Sprzątania w dniach poniedziałek, środa, piątek (w Budynku Centrum Zarządzania Siecią wraz z Serwerownią Miejską przy ul. Partyzantów 3) w zakresie: 251,57 m2 a) sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych: odkurzanie, mycie podłóg. b) wycierania kurzy, mycia przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, luster, parapetów okiennych, drzwi itp. c) czyszczenia mebli środkami myjąco-konserwującymi. d) utrzymywania czystości w toaletach: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, mycie glazury, terakoty, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp. e) utrzymania w czystości drzwi wejściowych do obiektów oraz innych elementów szklanych lub z PCV. f) bieżącego usuwania zabrudzeń / plam / z wykładzin dywanowych i dywanów we wszystkich pomieszczeniach. g) opróżniania pojemników na śmieci, wymiany worków foliowych, wynoszenia nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbania o czystość w tych miejscach. h) czyszczenia wpustów wycieraczek metalowych przed wejściem do obiektów. 4) Mycia okien w zakresie: 1 625,00 m2 a) utrzymania w czystości okien wraz z ich myciem w miarę potrzeb jednak nie mniej niż 4 razy w roku, raz na kwartał. b) utrzymanie w czystości przeszklenia dyżurki w budynku Straży Miejskiej w Koszalinie przy ul. Mariańskiej 9 wraz z jej myciem w miarę potrzeb jednak nie mniej niż 4 razy w roku, raz na kwartał. Uwaga! 1) Okna na wieży Ratusza są zamontowane na stałe bez możliwości ich otwarcia - mycie z wysięgnika lub sposobem alpinistycznym. 2) 4 okna w budynku Centrum Zarządzania Siecią wraz z Serwerownią Miejską przy ul. Partyzantów 3 są zamontowane na stałe bez swobodnego dojścia do nich - mycie z wysięgnika. 5) Prania i zawieszania firan w Budynku USC raz na kwartał. 163,20 m2 6) Pastowania i polerowania wykładziny PCV raz na kwartał w budynku Urzędu Stanu Cywilnego, w budynku Urzędu przy ul. Mickiewicza 26 oraz Ratusza przy ul. Rynek Staromiejski 6 - 7 660,69 m2 7) Prania wykładzin dywanowych i dywanów we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach 500,00 m2 2. Lokalizacje obiektów na terenie Koszalina, w których realizowana będzie usługa objęta niniejszym przedmiotem zamówienia: 1) Ratusz - Rynek Staromiejski 6-7; 2) Urząd Stanu Cywilnego - ul. Dąbrówki 1; 3) Budynek przy ul. Mickiewicza 26; 4) Straż Miejska - ul. Mariańska 9; 5) Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego - ul. Strażacka 8; 6) Pomieszczenia w budynku przy ul. Zwycięstwa 42; 7) Pomieszczenia na parterze budynku przy ul. Młyńskiej 2; 8) Budynek Centrum Zarządzania Siecią wraz z Serwerownią Miejską przy ul. Partyzantów 3. 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Sprzątanie pomieszczeń świadczone będzie codziennie od poniedziałku do piątku, po godzinach pracy Urzędu w lokalizacjach wskazanych w pkt 2 ppkt 1) -7) Obecnie Urząd Miejski w Koszalinie czynny jest: - w poniedziałek w godz. 9.00 - 17.00 - od wtorku do piątku w godz. 7.15 - 15.15 2) Sprzątanie pomieszczeń w lokalizacji wskazanej w pkt 2 ppkt 8) tj. Budynek Centrum Zarządzania Siecią wraz z Serwerownią Miejską przy ul. Partyzantów 3 świadczone będzie w następujących dniach tygodnia: poniedziałek, środa oraz piątek w godzinach od 13.30 do 15.00.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
221680.23
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe CUSTOS Dorota Rakowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
311559.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia udzielono na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn.zm.), jako że przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonym standardzie jakościowym a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
Jako, że przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych - usługa sprzątania pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Koszalinie, a wartość szacunkowa zamówienia wynosi 221.680,23 zł, co stanowi równowartość 53.098,33 euro i jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn.zm.)Zamawiający udzielił zamówienia zgodnie z art. 70 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Okresowe badania i pomiary posadzek antyelektrostatycznych (3 zadania).
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Przebudowa DW 162 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 172 odc. Łęknica - Barwice
- Przebudowa DW 120 odc. Glinna - Stare Czarnowo
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości w obiektach należących do MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., tj. na Stadionie Lekkoatletycznym oraz Stadionie Żużlowym
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Utrzymanie czystości w budynkach będących własnością TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdańskim w okresie od 01 kwietnia 2025 r. do 31 marca 2026 r.
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.