eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinSprzątanie pomieszczeń w obiektach Urzędu Miejskiego w Koszalinie wraz z pomieszczeniami wynajmowanymi na potrzeby Urzędu.



Ogłoszenie z dnia 2017-08-16

Ogłoszenie nr 500013659-N-2017 z dnia 16-08-2017 r.

Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski: Sprzątanie pomieszczeń w obiektach Urzędu Miejskiego w Koszalinie wraz z pomieszczeniami wynajmowanymi na potrzeby Urzędu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 330920802, ul. Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 3488600, e-mail regina.fibingier@um.koszalin.pl, faks 94 3488625.
Adres strony internetowej (url): www.bip.koszalin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzątanie pomieszczeń w obiektach Urzędu Miejskiego w Koszalinie wraz z pomieszczeniami wynajmowanymi na potrzeby Urzędu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP-5.271.1.34.2017.AB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń w obiektach Urzędu Miejskiego w Koszalinie wraz z pomieszczeniami wynajmowanymi na potrzeby Urzędu, w zakresie i o powierzchni określonej poniżej: 1) Codziennego sprzątania w zakresie: 7.180,61 m2 a) sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych: odkurzanie, mycie podłóg oraz mycie przy użyciu automatu czyszcząco - zbierającego powierzchni marmurowych i granitowych. b) wycierania kurzy, mycia przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, luster, parapetów okiennych, drzwi itp. c) czyszczenia mebli środkami myjąco-konserwującymi. d) utrzymywania czystości w toaletach: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, mycie glazury, terakoty, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp. e) utrzymania w czystości drzwi i szyb w drzwiach wejściowych do obiektów oraz innych elementów szklanych lub z PCV. f) bieżącego usuwania zabrudzeń / plam / z wykładzin dywanowych i dywanów we wszystkich pomieszczeniach Urzędu. g) codziennego opróżniania pojemników na śmieci, wymiany worków foliowych, wynoszenia nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbania o czystość w tych miejscach. h) czyszczenia wycieraczek wewnątrz budynków oraz czyszczenia wpustów wycieraczek metalowych przed wejściami do obiektów. i) opróżnianie popielniczek przed budynkami Urzędu. 2) Sprzątania w miarę potrzeb w zakresie:712,15 m2 a) sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych: odkurzanie, mycie podłóg oraz mycie przy użyciu automatu czyszcząco - zbierającego powierzchni marmurowych i granitowych. b) wycierania kurzy, mycia przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, luster, parapetów okiennych, drzwi itp. c) czyszczenia mebli środkami myjąco-konserwującymi. d) utrzymania w czystości drzwi i szyb w drzwiach wejściowych do obiektów oraz innych elementów szklanych lub z PCV(drzwi, gabloty, obudowy itp.). e) bieżącego usuwania zabrudzeń / plam / z wykładzin dywanowych i dywanów we wszystkich pomieszczeniach Urzędu. f) opróżniania pojemników na śmieci, wymiany worków foliowych, wynoszenia nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbania o czystość w tych miejscach. 3) Sprzątania w dniach poniedziałek, środa, piątek (w Budynku Centrum Zarządzania Siecią wraz z Serwerownią Miejską przy ul. Partyzantów 3) w zakresie: 251,57 m2 a) sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych: odkurzanie, mycie podłóg. b) wycierania kurzy, mycia przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, luster, parapetów okiennych, drzwi itp. c) czyszczenia mebli środkami myjąco-konserwującymi. d) utrzymywania czystości w toaletach: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, mycie glazury, terakoty, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp. e) utrzymania w czystości drzwi wejściowych do obiektów oraz innych elementów szklanych lub z PCV. f) bieżącego usuwania zabrudzeń / plam / z wykładzin dywanowych i dywanów we wszystkich pomieszczeniach. g) opróżniania pojemników na śmieci, wymiany worków foliowych, wynoszenia nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbania o czystość w tych miejscach. h) czyszczenia wpustów wycieraczek metalowych przed wejściem do obiektów. 4) Mycia okien w zakresie: 1 625,00 m2 a) utrzymania w czystości okien wraz z ich myciem w miarę potrzeb jednak nie mniej niż 4 razy w roku, raz na kwartał. b) utrzymanie w czystości przeszklenia dyżurki w budynku Straży Miejskiej w Koszalinie przy ul. Mariańskiej 9 wraz z jej myciem w miarę potrzeb jednak nie mniej niż 4 razy w roku, raz na kwartał. Uwaga! 1) Okna na wieży Ratusza są zamontowane na stałe bez możliwości ich otwarcia - mycie z wysięgnika lub sposobem alpinistycznym. 2) 4 okna w budynku Centrum Zarządzania Siecią wraz z Serwerownią Miejską przy ul. Partyzantów 3 są zamontowane na stałe bez swobodnego dojścia do nich - mycie z wysięgnika. 5) Prania i zawieszania firan w Budynku USC raz na kwartał. 163,20 m2 6) Pastowania i polerowania wykładziny PCV raz na kwartał w budynku Urzędu Stanu Cywilnego, w budynku Urzędu przy ul. Mickiewicza 26 oraz Ratusza przy ul. Rynek Staromiejski 6 - 7 660,69 m2 7) Prania wykładzin dywanowych i dywanów we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach 500,00 m2 2. Lokalizacje obiektów na terenie Koszalina, w których realizowana będzie usługa objęta niniejszym przedmiotem zamówienia: 1) Ratusz - Rynek Staromiejski 6-7; 2) Urząd Stanu Cywilnego - ul. Dąbrówki 1; 3) Budynek przy ul. Mickiewicza 26; 4) Straż Miejska - ul. Mariańska 9; 5) Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego - ul. Strażacka 8; 6) Pomieszczenia w budynku przy ul. Zwycięstwa 42; 7) Pomieszczenia na parterze budynku przy ul. Młyńskiej 2; 8) Budynek Centrum Zarządzania Siecią wraz z Serwerownią Miejską przy ul. Partyzantów 3. 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Sprzątanie pomieszczeń świadczone będzie codziennie od poniedziałku do piątku, po godzinach pracy Urzędu w lokalizacjach wskazanych w pkt 2 ppkt 1) -7) Obecnie Urząd Miejski w Koszalinie czynny jest: - w poniedziałek w godz. 9.00 - 17.00 - od wtorku do piątku w godz. 7.15 - 15.15 2) Sprzątanie pomieszczeń w lokalizacji wskazanej w pkt 2 ppkt 8) tj. Budynek Centrum Zarządzania Siecią wraz z Serwerownią Miejską przy ul. Partyzantów 3 świadczone będzie w następujących dniach tygodnia: poniedziałek, środa oraz piątek w godzinach od 13.30 do 15.00.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 221680.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe CUSTOS Dorota Rakowska
Email wykonawcy: purakowska@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Józefa Wybickiego 4
Kod pocztowy: 75-508
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 311559.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 311559.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 439858.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia udzielono na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn.zm.), jako że przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonym standardzie jakościowym a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Jako, że przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych - usługa sprzątania pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Koszalinie, a wartość szacunkowa zamówienia wynosi 221.680,23 zł, co stanowi równowartość 53.098,33 euro i jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn.zm.)Zamawiający udzielił zamówienia zgodnie z art. 70 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.