eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecSprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz DPS "Dom Kombatanta" im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-18

Ogłoszenie nr 500013939-N-2018 z dnia 18-01-2018 r.

Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz DPS "Dom Kombatanta" im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618456-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 127019600000, ul. ul. Cyrana 10, 42700 Lubliniec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 564 004, e-mail rupik@wp.pl, faks 343 564 192.
Adres strony internetowej (url): http:/www.dpskombatant.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie ma osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz DPS "Dom Kombatanta" im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DAG.26.7.1.18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu ul. dr Emila Cyrana 10. Banan gat. I (długość 15-18 cm) kg 300 Botwinka kg 60 Brokuły (średnica minimum 15 cm) kg 150 Burak czerwony (średnica buraka nie mniejsza niż 7 cm) kg 700 Cebula kg 300 Cytryna kg 30 Czereśnie kg 60 Fasola sucha kg 35 Fasola szparagowa (bezwłóknista) kg 60 Grapefruit kg 80 Groch łuskany kg 35 Jabłka sortowane (średnica 7-8 cm) kg 500 Jabłka kompotowe kg 1200 Kalafior (średnica minimum 20 cm) szt 120 Kalarepa (bulwa z zielonymi liśćmi) kg 80 Kapusta biała kg 700 Kapusta czerwona kg 300 Kapusta kiszona (nie kwaszona) kg 800 Kapusta pekińska kg 300 Kapusta włoska kg 80 Kiwi (1szt winna mieć od 100g do 120g) kg 50 Koperek zielony p 800 Mandarynka kg 100 Marchew konsumpcyjna gat. I (cała, zdrowa, średnica korzeni marchwi powinna być nie mniejsza niż 20 mm) kg 1500 Ogórek gruntowy (długość do 8 cm) kg 20 Ogórek kiszony kg 300 Ogórek małosolny kg 30 Ogórki zielone (średnica ogórka nie mniejsza niż 4cm) kg 100 Papryka czerwona kg 50 Pieczarki (biała, średnica do 5 cm) kg 200 Pietruszka (cała zdrowa, średnica korzeni pietruszki powinna być nie mniejsza niż 20 mm) kg 150 Pietruszka zielona p 800 Pomarańcza (1szt winna mieć od 150g do 200g) kg 200 Pomidory (1 szt winna mieć od 100g do 120g) kg 350 Por kg 20 Rabarbar kg 150 Rzodkiewka p 300 Rzodkiew biała kg 150 Sałata zielona, masłowa (cała, bez wyciętych środków główek, min. 300g) szt 100 Sałata lodowa szt 100 Seler kg 300 Szpinak kg 80 Szczypiorek p 300 Truskawki kg 150 Winogrona kg 100 Ziemniaki konsumpcyjne (worek max 15 kg) (średnica minimum 8 cm) kg 15000

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 03200000-3


Dodatkowe kody CPV: 03212213-6, 03221100-7, 03221110-0, 03221112-4, 03221113-1, 03221114-8, 03212100-1, 03221200-8, 03221212-5, 03221222-8, 03221230-7, 03221300-9, 03221310-2, 03221420-6, 03221410-3, 03221260-6, 03221270-9, 03221240-0, 03221340-1, 03222111-4, 03222210-8, 03222220-1, 03222321-9, 15332170-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18030.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Handel Obwoźny Tomasz Włoch
Email wykonawcy: handel.warzywa.owoce@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Chorzowska 3a/9
Kod pocztowy: 41-902
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23514.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23514.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32498.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13343.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Handel Obwoźny Tomasz Włoch
Email wykonawcy: handel.warzywa.owoce@interia.pl
Adres pocztowy: ul.Chorzowska 3a/9
Kod pocztowy: 41-902
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7875.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7875.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10237.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.