To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-18
Ogłoszenie nr 500013939-N-2018 z dnia 18-01-2018 r.
Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz DPS "Dom Kombatanta" im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618456-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 127019600000,
ul. ul. Cyrana
10,
42700
Lubliniec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343 564 004, e-mail
rupik@wp.pl, faks
343 564 192.
Adres strony internetowej (url): http:/www.dpskombatant.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie ma osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz DPS "Dom Kombatanta" im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DAG.26.7.1.18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu ul. dr Emila Cyrana 10. Banan gat. I (długość 15-18 cm) kg 300 Botwinka kg 60 Brokuły (średnica minimum 15 cm) kg 150 Burak czerwony (średnica buraka nie mniejsza niż 7 cm) kg 700 Cebula kg 300 Cytryna kg 30 Czereśnie kg 60 Fasola sucha kg 35 Fasola szparagowa (bezwłóknista) kg 60 Grapefruit kg 80 Groch łuskany kg 35 Jabłka sortowane (średnica 7-8 cm) kg 500 Jabłka kompotowe kg 1200 Kalafior (średnica minimum 20 cm) szt 120 Kalarepa (bulwa z zielonymi liśćmi) kg 80 Kapusta biała kg 700 Kapusta czerwona kg 300 Kapusta kiszona (nie kwaszona) kg 800 Kapusta pekińska kg 300 Kapusta włoska kg 80 Kiwi (1szt winna mieć od 100g do 120g) kg 50 Koperek zielony p 800 Mandarynka kg 100 Marchew konsumpcyjna gat. I (cała, zdrowa, średnica korzeni marchwi powinna być nie mniejsza niż 20 mm) kg 1500 Ogórek gruntowy (długość do 8 cm) kg 20 Ogórek kiszony kg 300 Ogórek małosolny kg 30 Ogórki zielone (średnica ogórka nie mniejsza niż 4cm) kg 100 Papryka czerwona kg 50 Pieczarki (biała, średnica do 5 cm) kg 200 Pietruszka (cała zdrowa, średnica korzeni pietruszki powinna być nie mniejsza niż 20 mm) kg 150 Pietruszka zielona p 800 Pomarańcza (1szt winna mieć od 150g do 200g) kg 200 Pomidory (1 szt winna mieć od 100g do 120g) kg 350 Por kg 20 Rabarbar kg 150 Rzodkiewka p 300 Rzodkiew biała kg 150 Sałata zielona, masłowa (cała, bez wyciętych środków główek, min. 300g) szt 100 Sałata lodowa szt 100 Seler kg 300 Szpinak kg 80 Szczypiorek p 300 Truskawki kg 150 Winogrona kg 100 Ziemniaki konsumpcyjne (worek max 15 kg) (średnica minimum 8 cm) kg 15000
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03200000-3
Dodatkowe kody CPV: 03212213-6, 03221100-7, 03221110-0, 03221112-4, 03221113-1, 03221114-8, 03212100-1, 03221200-8, 03221212-5, 03221222-8, 03221230-7, 03221300-9, 03221310-2, 03221420-6, 03221410-3, 03221260-6, 03221270-9, 03221240-0, 03221340-1, 03222111-4, 03222210-8, 03222220-1, 03222321-9, 15332170-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18030.72
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Handel Obwoźny Tomasz Włoch
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23514.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13343.03
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Handel Obwoźny Tomasz Włoch
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7875.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Rewitalizacja terenów przy ul. Paderewskiego w Lublińcu w ramach projektu "Połączeni Zieloną Przestrzenią"
- Zakup i dostawa zestawu systemów klasy XDR, SIEM/SOAR dotycząca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Zakup i dostawa zestawu systemu do zarządzania infrastrukturą IT oraz systemu DLP dotycząca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Modernizacja II piętra Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego I, wchodzącego w skład Centrum Zdrowia Psychicznego w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
- Nadzór autorski oraz opieka serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS oraz AMMS PLUS
- Dostawa artykułów elektrotechnicznych dla JW 4101 w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa napojów, herbat, warzyw, owoców oraz innych produktów spożywczych w ramach zapotrzebowania do punktów gastronomicznych Narodowego Forum Muzyki im. W. Lutosławskiego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Sukcesywna dostawa żywności w podziale na zadania
- Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025 /2
- Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 13 przy ul. Rubinowej 16a w Gliwicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.