eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziałdowoPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Stworzenie centrum aktywności organizacji pozarządowych przy ul. Zamkowej 6.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-18

Ogłoszenie nr 500014883-N-2017 z dnia 18-08-2017 r.

Gmina-Miasto Działdowo: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Stworzenie centrum aktywności organizacji pozarządowych przy ul. Zamkowej 6.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Obszary wymagające rewitalizacji, Działanie 8.1 Rewitalizacja obszarów miejskich.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541054-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500002140-N-2017, 500002529-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina-Miasto Działdowo, Krajowy numer identyfikacyjny 13037786000000, ul. ul. Zamkowa 12, 13200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 23 697 04 00, e-mail umdzialdowo@netbiz.com.pl, faks 23 697 04 02.
Adres strony internetowej (url): bip.dzialdowo.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Stworzenie centrum aktywności organizacji pozarządowych przy ul. Zamkowej 6.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZE.271.2.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: "Stworzenie centrum aktywności organizacji pozarządowych przy ul. Zamkowej 6", w tym: 1. Do ogólnych obowiązków Inżyniera, w szczególności należy: 1) zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, 2) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją Kontraktu, 3) działanie we współpracy z Nadzorem Autorskim i Zamawiającym i na rzecz Zamawiającego w całym okresie realizacji zadania inwestycyjnego. 4) analiza i wsparcie prawne w zakresie realizacji zadania. 2. Na etapie poprzedzającym rozpoczęcie robót budowlanych Inżynier jest upoważniony i zobowiązany do: 1) akceptacji Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji przedłożonego przez Wykonawcę robót budowlanych, 2) przeprowadzenia inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacja projektową oraz oceny ryzyka wprowadzenia zmian na etapie prowadzenia prac, 3) opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego, schematu organizacyjnego zespołu Inżyniera wraz ze szczegółowym zakresem obowiązków i uprawnień jakie zamierza przekazać poszczególnym osobom wchodzącym w skład zespołu, w tym zaproponowania osoby pełniącej funkcję koordynatora inspektorów nadzoru (Kierownika Projektu). 3. Na etapie prowadzenia robót budowlanych Inżynier jest upoważniony i zobowiązany do: 1) obecności Kierownika Projektu na terenie budowy przez okres trwania zadania inwestycyjnego, nie rzadziej niż raz w tygodniu, zgodnie z częstotliwością wskazaną w ofercie. 2) ustalenia harmonogramu pracy inspektorów branżowych zgodnie z harmonogramem prac wykonawcy, 3) sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli - inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane i warunkami pozwolenia na budowę i pozwoleń konserwatora zabytków oraz zgodnie z treścią umowy, 4) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z zadaniem inwestycyjnym oraz ścisłej współpracy z Nadzorem Autorskim. Inżynier nie jest upoważniony do podejmowania decyzji w imieniu Zamawiającego, w tym nie jest uprawniony do składania jakichkolwiek oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego, w szczególności rodzących po stronie Zamawiającego zobowiązania finansowe. Nie jest również upoważniony do ostatecznej akceptacji zmian projektowych, 5) nieskrępowanego dostępu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania, 6) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy Robót terenu budowy, 7) kontrolowania w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych (STWiOR), dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp., 8) odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów, tak aby Zamawiający mógł podjąć właściwą decyzje w danej sytuacji, 9) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, 10) udzielania Wykonawcy Robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących Kontraktu, po ich uzgodnieniu z Zamawiającym, 11) kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, 12) kontroli wykonywania robót budowlanych zgodnie z zasadami i przepisami BHP, 13) wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę Robót, która zachowuje się niewłaściwie lub nie posiada wymaganych uprawnień lub nie wykonuje prawidłowo i należycie swojej pracy, 14) organizowania oraz przewodniczenia comiesięcznym Radom Budowy dotyczącym postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (Wykonawca Robót, Inżynier, Zamawiający, Nadzór Autorski) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 6 dni, 15) organizowania według potrzeb narad technicznych oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu, Wykonawcy Robót i uczestnikom, w terminie 3 dni od dnia narady, 16) monitorowania postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji inwestycji oraz potwierdzania faktur przejściowych pod względem ich zgodności z faktycznie wykonanym zakresem prac w niej ujętych, 17) kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów, 18) nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę Robót, 19) zatwierdzania i opiniowania opracowań (w tym m. in.: projektów wykonawczych, badań, treści ekspozycji, rysunków technicznych, propozycji zmian w dokumentacji, dokumentacji powykonawczej) dostarczanych przez Wykonawcę budowy po uprzednim uzyskaniu opinii Nadzoru Autorskiego, 20) dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, 21) sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 22) poświadczenia usunięcia przez Wykonawcę Robót wad, 23) przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, 24) sprawdzenia i akceptowania przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy Robót dot. ilości i wartości wykonanych robót, 25) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót, 26) nadzorowanie wykonania umowy zgodnie z dokumentacją projektową i umową z Wykonawcą robót, 27) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy, 28) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego rzeczoznawcę. Koszt ekspertyz pokrywa w całości Inżynier, 29) sprawdzenia prawidłowości wystawionych faktur przejściowych i faktury końcowej w zakresie kwoty do zapłaty, 30) rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 31) wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót, 32) załatwiania wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu, w uzgodnieniu z Zamawiającym, 33) sporządzenia protokołu odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki, 34) prowadzenia dokumentacji fotograficznej budowy, 35) składania kwartalnych raportów z postępu prac Wykonawcy oraz czynności wykonanych przez Inżyniera Kontraktu w okresie objętym raportem. Raporty stanowią załącznik do faktury wystawionej przez Inżyniera, 36) ustalenia zakresu ewentualnych robót zamiennych, ich kosztorysowania i wykazania różnic, i opracowywanie protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego. 4. Wnioskowanie do Zamawiającego o: 1) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, 2) zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca Robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie, 3) zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy Robót i jest zgodna z postanowieniami umowy i SIWZ, 4) zlecenie wykonania robót nieobjętych umową, których realizacja okaże się niezbędna, a które zostały określone w art. 144 ust. 2 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) zatwierdzenie Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji przedstawionego przez Wykonawcę Robót i jego zmian. 5. Na etapie po zakończeniu robót budowlanych do obowiązków Inżyniera należeć będzie: 1) dokonanie odbioru końcowego, przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej niezbędnej przy pracy komisji, powołanej przez Zamawiającego oraz przygotowanie protokołów odbioru robót, 2) dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad, 3) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, 4) przygotowanie dla potrzeb Zamawiającego danych potrzebnych do sporządzenia dokumentów PT,OT i książki obiektu, 5) sporządzenie raportu końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań, 6) rozliczenie rzeczowe i finansowe Kontraktu, 7) uczestniczenie w procedurze uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 8) organizowanie i uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy Robót, 9) sporządzenie ostatecznego raportu z wykonania umowy Inżyniera Kontraktu, nie później niż w terminie 30 dni od zakończenia okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, 10) Nadzór i sprawozdawczość w okresie gwarancji: W okresie pierwszych 12 miesięcy gwarancji Inżynier będzie raz na kwartał dokonywał przeglądów gwarancyjnych i sporządzał pisemne raporty dla Zamawiającego, a w pozostałym okresie, każdorazowo na wezwanie Zamawiającego. Inżynier kontraktu prowadzi w tym okresie sprawozdawczość. Koszt nadzoru w okresie gwarancji (szacunkowy ryczałt) winien być ujęty w cenie ofertowej i zostanie uiszczony Inżynierowi kontraktu w terminie 30 dni od dnia przedstawienia faktury, którą Inżynier kontraktu złoży po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze końcowym robót. 6. W przypadku wystąpienie konieczności wykonania robót nie objętych dokumentacją projektową, SIWZ i zapisami umowy z Wykonawcą, Inżynier jest upoważniony i zobowiązany do: 1) niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o konieczności wykonania takich robót, 2) przygotowania dla Zamawiającego protokołu, spisanego przy udziale przedstawicieli Nadzoru Autorskiego, Inżyniera Kontraktu, Zamawiającego i Wykonawcy Robót, zawierającego opis powstałych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót, 3) przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji kosztów Wykonawcy Robót na wykonanie tych robót; zakres i wartość robót każdorazowo będą podlegać weryfikacji i akceptacji Zamawiającego, 4) wydania polecenie wykonania robót wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego; uzasadnione roboty. 7. Do obowiązków Inżyniera należy przygotowanie dla Zamawiającego następujących raportów: 1) Raport kwartalny - Inżynier w ciągu 4 dni roboczych po zakończeniu każdego kwartału przedłoży Zamawiającemu "Raport kwartalny" wyszczególniający wykonane przez Zespół Inżyniera prace i kontrolne badania laboratoryjne oraz poinformuje o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, sprawach finansowych oraz występujących problemach w realizacji umowy na roboty budowlane. Raport będzie zawierał w szczególności: a) opis postępu robót w stosunku do przyjętego harmonogramu, b) nakłady finansowe poniesione na roboty w powiązaniu z przyjętym harmonogramem, c) plan robót i finansowania na kolejne miesiące, d) opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, e) fotografie dokumentujące postęp robót, f) wykaz zmian w dokumentacji projektowe, g) wykaz wystąpień Wykonawcy i sposób ich rozpatrzenia. 2) Raport końcowy - Po zakończeniu robót, przed odbiorem końcowym, Inżynier przedłoży Zamawiającemu komplet, sporządzonej przez Wykonawcę Robót dokumentacji powykonawczej w ilościach i zakresie jak wynika to z prawa budowlanego. Inżynier Kontraktu, w ciągu 14 dni od daty odbioru końcowego inwestycji przedłoży Zamawiającemu Raport końcowy, (w 3 egz.) który będzie zawierał: a) końcowe rozliczenie ilości wykonanych robót i obliczenie końcowej kwoty umownej zgodnie z umową Wykonawcy Robót, b) rozliczenie finansowe zadania inwestycyjnego, c) protokół odbioru końcowego i przekazania do użytkowania, d) opis przebiegu wykonania Kontraktu i sprawozdanie z działalności Inżyniera Kontraktu, e) całą powykonawczą dokumentację odbiorową zawierającą takie dokumenty jak: sprawozdanie techniczne końcowe, protokoły z Rad Budowy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, mapę powykonawczą, wystąpienia Wykonawcy, instrukcje zmian, wnioski Wykonawcy, obmiary, aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości, programy zapewnienia jakości, wyniki badań, projekt budowlany powykonawczy, informacje niezbędne do sporządzenia dokumentów PT, OT , książki obiektu itp. 8. Inżynier Kontraktu ma obowiązek realizować wszystkie inne polecenia i zarządzenia Zamawiającego, nie wymienione powyżej, które będą niezbędne i będą służyły prawidłowej realizacji umowy (Kontraktu) i służyły zabezpieczeniu interesów Zamawiającego. 9. Inżynier Kontraktu nie może zwolnić którejkolwiek ze stron z jakichkolwiek obowiązków, zobowiązań lub odpowiedzialności wynikających z umowy (Kontraktu). 10. Na każdym etapie realizacji Inżynier zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc w zakresie zarządzania Kontraktem. 11. Dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 7 należy przekazywać do Zamawiającego w wersji drukowanej i elektronicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71540000-5


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROGRESS Janina Bancewicz
Email wykonawcy: janinabancewicz@op.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 83/35
Kod pocztowy: 10-437
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60270,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60270,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60270,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.