To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-18
Ogłoszenie nr 500014956-N-2017 z dnia 18-08-2017 r.
Biuro Obsługi Jednostek Samorządowych: "Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2017/2018"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545931-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Biuro Obsługi Jednostek Samorządowych, Krajowy numer identyfikacyjny 83044211000000,
ul. ul. Rzeszowska
3,
39460
Nowa Dęba, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
158 462 256, e-mail
bojs@npl.pl, faks
158 462 256.
Adres strony internetowej (url): http://www.nowadeba.pl/mieszkaniec/edukacja/bojs/przetargi/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.nowadeba.pl/mieszkaniec/edukacja/bojs/przetargi/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2017/2018"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BOJS.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: "Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2017/2018". 2. Wspólny Słownik Zamówień - Kod: CPV 60.10.00.00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego. 3. Zakres usługi: transport uczniów do szkół podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2017/2018"tj.: Trasa Nr 1. a) Dowóz uczniów z Rozalina (3 przystanki: przystanek autobusowy "Bardo", przystanek autobusowy koło szkoły oraz planowany przystanek przy posesji Rozalin nr 11 - ok. 8 dzieci) i z Tarnowskiej Woli (z przystanku autobusowego - ok. 11 dzieci) do Zespołu Placówek Oświatowych w Nowej Dębie i odwóz (ok. 19 dzieci). b) Dowóz uczniów z Budy Stalowskiej (przystanek Buda Stalowska ok. 4 dzieci) i z Alfredówki (ok. 10 dzieci) do Zespołu Placówek Oświatowych w Nowej Dębie i odwóz (ok. 14 dzieci). Należy przewidzieć dwa środki transportu osobno dla trasy a i b. Trasa Nr 2. Dowóz uczniów z Cygan (2 przystanki: przy posesji Cygany nr 204 i spod szkoły - ok. 2 dzieci) i przysiółka Hermanówka w Jadachach (ok. 6 uczniów) do Szkoły Podstawowej w Jadachach i 2 odwozy ze Szkoły Podstawowej w Jadachach (ok. 6 uczniów) do przysiółka Hermanówka i (ok. 2 dzieci) do Cygan. Na trasie tej przewidziany jest jeden dowóz do szkoły i dwa odwozy ze szkoły o różnych godzinach. Trasa Nr 3. Dowóz uczniów z dzielnicy Poręby Dębskie, z ul. Borowej (domy powyżej Nr 47), Wrzosowej, Klonowej, Jałowcowej, Niżańskiej, Wesołej, Bieszczadzkiej (powyżej wiaduktu), Strzelniczej, Zawiszy, Sarniej, Łąkowej, Działowej do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nowej Dębie (ok. 19 dzieci) przystanek początkowy na ulicy Wrzosowej, przystanek na ulicy Niżańskiej, przystanek na ulicy Bieszczadzkiej (przystanek autobusowy) i przystanek końcowy przy zbiegu ulic Al. Zwycięstwa i M. Reja oraz odwóz uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nowej Dębie do Dzielnicy Poręby Dębskie. Trasa Nr 4. Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Nowej Dęby (3 przystanki: parking na ul. Jana Pawła II 4 - przychodnia, parking na ul. Kościuszki 13 oraz parking na ul. Kościuszki 108) do Zespołu Szkół Specjalnych w Tarnobrzegu (ok. 4 dzieci) i odwóz. Trasa Nr 5. Dowóz uczniów z Rozalina (3 przystanki: przystanek autobusowy "Bardo", przystanek autobusowy koło szkoły i planowany przystanek przy posesji Rozalin nr 11) do Szkoły Podstawowej w Tarnowskiej Woli (ok. 19 dzieci) i odwóz. Trasa Nr 6. Dowóz uczniów z Budy Stalowskiej (przystanek Buda Stalowska) do Szkoły Podstawowej w Alfredówce (3 dzieci) i do Szkoły Podstawowej w Tarnowskiej Woli (ok. 3 dzieci) i z Alfredówki (spod szkoły) do Szkoły Podstawowej w Tarnowskiej Woli (ok. 16 dzieci) i odwóz (około 22 dzieci). Trasa Nr 7. Dowóz uczniów: w poniedziałek przywóz uczniów z domów rodzinnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Grębowie, a w piątek odwiezienie uczniów z Ośrodka do domów rodzinnych z miejscowości:1) 1 uczeń z miejscowości Nowa Dęba (ul. Jana Pawła II 22), 2) 1 uczeń z miejscowości Nowa Dęba (parking przy ZPO) oraz dowóz uczniów w każdy dzień tygodnia zajęć lekcyjnych: przywóz na zajęcia lekcyjne i odwiezienie do domów rodzinnych z miejscowości: 1) 1 uczeń z miejscowości Alfredówka (Alfredówka Nr 29), 2) 1 uczeń z miejscowości Jadachy 128a. 3) 1 uczeń z miejscowości Chmielów 54. 4. Przewozy będą realizowane codziennie z wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej. Szczegółowe godziny dowozu i odwozu ustalą wybrani oferenci z dyrektorami szkół, do których dowożeni będą uczniowie. Każda z tras wymaga oddzielnej realizacji, dodatkowo na trasie Nr 1 należy przewidzieć dwa środki transportu osobno dla trasy a i b. Na trasie nr 2 przewidziany jest jeden dowóz do szkoły i dwa odwozy ze szkoły o różnych godzinach. 5. W oferowanej cenie wykonawca winien uwzględnić, że liczba uczniów dowożonych do szkół podana na poszczególnych trasach może ulec zmianie w granicach 20% z przyczyn niezależnych. W/w zmiany mogą rozłożyć się na wszystkie trasy dowozu jak również w skrajnym przypadku mogą wystąpić na jednej z tras dowozu. 6. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o której mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w zał. nr 3 do SIWZ - Projekt umowy. Powyższe wymaganie określa w szczególności: a) sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 7. Opieka nad przewożonymi uczniami: o Zamawiający usługę zobowiązuje się do zapewnienia dozoru osoby dorosłej w czasie przewozu, świadczącej opiekę nad uczniami na trasach, o których mowa w Rozdziale III ust. 3 SIWZ tj. trasie Nr 1 a i b, Nr 4, 5 i 6. o Wykonawca usługi zobowiązuje się do zapewnienia przewożonym uczniom opieki podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu (poprzez kierowcę) na trasach, o których mowa w Rozdziale III ust. 3 SIWZ tj. trasie Nr 2, 3 i 7. 8. Wykonawca zobowiązuje się do: ubezpieczenia przewożonych uczniów od nieszczęśliwych wypadków (NW), zapewnienia przewożonym uczniom odpowiednich warunków higieny, jakie ze względu na rodzaj transportu uważa się za niezbędne, zapewnienia bezpiecznego i niezbędnego taboru do przewozu wszystkich dowożonych uczniów, w tym podstawienia zastępczego pojazdu w razie awarii, podjeżdżania pojazdami szkolnymi na przystanek w taki sposób, aby ograniczać konieczność przechodzenie dzieci przez jezdnię; zapewnienia miejsc siedzących wszystkim przewożonym uczniom. 9. Postanowienia ogólne: a) Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej; przeprowadzenia aukcji elektronicznej; dynamicznego systemu zakupów; rozliczenia w walutach obcych - rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą prowadzone w PLN. b) Zamawiający nie dopuszcza: składania ofert wariantowych, c) Usługi muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją zadania. 10. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych, oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 12. Termin realizacji zamówienia - od dnia 04.09.2017r. do ostatniego dnia nauki szkolnej roku szkolnego 2017/2018.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Trasa Nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
63224.89
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PKS Tarnobrzeg Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
66624.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Trasa Nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12862.22
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. Auto-Handel Rafał Pogoda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16030.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Trasa Nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29866.67
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe - Jan Gurdak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30720.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Trasa Nr 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30613.33
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TAXI - Stanisław Skrzypek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29376.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Trasa Nr 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14931.56
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. Auto-Handel Rafał Pogoda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24883.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Trasa Nr 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14931.56
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. Auto-Handel Rafał Pogoda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24883.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Trasa Nr 7 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31173.33
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe - Jan Gurdak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28200.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Usługa - wykonanie konserwacji i przeglądu okresowego komór chłodniczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Nowa Dęba oraz SOI Kielce
- Remont kompleksu sportowego Orlik 2012 położonego w Nowej Dębie dz. nr ewid. 235
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz i odwóz uczniów do szkół i przedszkola w roku szkolnym 2024/2025.
- "DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W 2025 R. WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W CZASIE TRWANIA DOWOZU I ODWOZU"
- Świadczenie transportu os. niepełnosprawnych w Nowym Sączu realizowane w ramach postanowień Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej "Centra opiekuńczo-mieszkalne"
- Dowóz dzieci ze szkół z terenu gminy Wadowice na Krytą Pływalnię "DELFIN" w Wadowicach
- "Dowożenie i odwożenie dzieci do Zespołu szkół w Choczu na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/25"
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu nowosądeckiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.