eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobrzanyPrzewóz uczniów z terenu Gminy Dobrzany do Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach wraz z zapewnieniem im opieki w okresie od 01.09.2017 r. do 30.09.2018 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-21

Ogłoszenie nr 500015771-N-2017 z dnia 21-08-2017 r.

Gmina Dobrzany: Przewóz uczniów z terenu Gminy Dobrzany do Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach wraz z zapewnieniem im opieki w okresie od 01.09.2017 r. do 30.09.2018 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555550-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dobrzany, Krajowy numer identyfikacyjny 81168567400000, ul. Ul. Staszica 1, 73130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 562 02 01, e-mail zamowienia.publiczne@dobrzany.pl, faks 91 561 02 04.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dobrzany.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przewóz uczniów z terenu Gminy Dobrzany do Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach wraz z zapewnieniem im opieki w okresie od 01.09.2017 r. do 30.09.2018 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. wykonywanie przez Wykonawcę w okresie od 01.09.2017 r. do 30.06.2018r.: 1) przewozu uczniów Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach (Przedszkola (5-6 latki), Szkoły Podstawowej, Klas II-III Gimnazjum) z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach oraz z Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach do miejsca zamieszkania: a) na zajęcia lekcyjne i z zajęć lekcyjnych, zgodnie z harmonogramem dowozu i odwozu uczniów stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ - na podstawie wydanych przez Wykonawcę biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem im opieki, b) na zajęcia pozalekcyjne i z zajęć pozalekcyjnych, w przewidywanej ilości 600 km miesięcznie, na podstawie odrębnego miesięcznego rozliczenia faktycznie wykonanej usługi, w oparciu o ustaloną stawkę za 1 km przewozu. 2) przewozu ok. 14 uczniów z terenu Gminy Dobrzany posiadających potrzebę kształcenia specjanego z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych w Stargardzie oraz z placówek oświatowych w Stargardzie do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem im opieki podczas przewozu na podstawie biletów miesięcznych. Liczbę uczniów dowożonych z terenu gminy Dobrzany do Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach oraz nazwy poszczególnych miejscowości stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Ceny biletów miesięcznych muszą zawierać ulgę o której mowa w art. 5 ust 1 Ustawy o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2012r. poz. 1138 ze zm.). 3. Liczbę uczniów z potrzebą kształcenia specjalnego dowożonych z terenu gminy Dobrzany do placówek oświatowych w Stargardzie oraz nazwy poszczególnych miejscowości stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. Liczba uczniów jest wielkością prognozowaną i może się zmienić w trakcie realizacji zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekę w trakcie przewozu uczniów na zajęcia lekcyjne i z zajęć lekcyjnych, w każdym pojeździe minimum jeden opiekun. 6. Opiekunem uczniów nie może być kierowca. Opiekun ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do pojazdu do chwili przekazania ich szkole oraz od chwili odebrania ich ze szkoły do chwili opuszczenia przez uczniów pojazdu na przystanku w swojej miejscowości. Podczas dowozu opiekun odprowadza dzieci w wieku przedszkolnym dowożonych pod drzwi wejściowe do szkoły od strony przedszkola i przekazuje je, wyznaczonemu przez dyrektora szkoły, nauczycielowi dyżurnemu. Podczas odwozów opiekun odbiera dzieci w wieku przedszkolnym spod drzwi szkoły od strony zajezdni i wprowadza do pojazdu zgodnie z ustalonym porządkiem. Wymagania względem opiekunów: funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca w pełni zdolność do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcje opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: - posiadania aktualnego przeszkolenia z zakresu BHP i udzielania pierwszej pomocy; - zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów do i ze szkoły; - zapewnienia bezpiecznego wsiadania uczniów do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu; - opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przejazdu; - w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów w pojeździe, niedopuszczenie do ich przewozu; - kontroli uprawnień osób korzystających z przewozu, na podstawie posiadanych kart przewozu (biletów miesięcznych). 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić miejsca siedzące wszystkim przewożonym uczniom. 8. Środki transportu, służące do wykonywania zamówienia muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. 9. Wykonawca jest zobowiązany przyjąć, zaakceptować i wypełnić następujące warunki wykonania zamówienia, dotyczące bezpieczeństwa transportu dzieci przewozami szkolnymi: - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. 2015 r., poz. 915 ze zm.); - bezwzględne przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1250). 10. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć pojazdy będące jego własnością i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 11. Środki transportu przeznaczone do przewozu muszą być sprawne technicznie i posiadać aktualne przeglądy techniczne, podczas realizacji zamówienia, ponadto muszą być utrzymywane w należytej czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów. 12. Zamawiający zakłada, że dowóz dzieci i uczniów z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach rozpocznie się nie wcześniej niż o godzinie 6:50 i będzie trwać nie dłużej niż do godziny 8:50, natomiast odwóz z Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach do miejsca zamieszkania rozpocznie się o godzinie 13:05 i będzie trwać nie dłużej, niż do godziny 15:05 - szczegółowy harmonogram w załączniku nr 5 do SIWZ. 13. Zamawiający zakłada, że dowóz uczniów posiadających potrzebę kształcenia specjalnego do placówek oświatowych w Stargardzie rozpocznie się nie wcześniej niż o godz. 6:00 i będzie trwać nie dłużej niż do godz. 7:50, natomiast odwóz z placówek oświatowych w Stargardzie rozpocznie się o godz. 14:40 i będzie trwać nie dłużej niż do godz. 16:20. Harmonogram przywozu i odwozu uczniów do placówek oświatowych w Stargardzie zostanie ustalony przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł przez cały okres realizacji umowy. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię aktualnej umowy ubezpieczenia (lub polisy). W trakcie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopię aktualnej umowy ubezpieczenia (lub polisy). 15. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć transport zastępczy w przypadku nastąpienia ewentualnej awarii pojazdu. 16. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby wszyscy kierowcy pojazdów do przewozu uczniów oraz opiekunowie zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę. 17. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie dokumentowania, kontroli spełniania przez Wykonawcę, podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Wykonawca w terminie 7 dni od podpisania umowy przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie kierowców i opiekunów, tj. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że osoba/y kierujące pojazdami do przewozu uczniów oraz opiekunowie są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę (dotyczy to pracowników Wykonawcy i ewentualnego podwykonawcy) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.), 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo poinformowania Państwowej Inspekcji Pracy o podjętych przez Wykonawcę, podwykonawcę zobowiązaniach związanych z zatrudnieniem pracowników na umowę o pracę, w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawce lub Podwykonawcę; 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez Wykonawcę, podwykonawcę kopii umów o pracę zawierających imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego zgodnie z opinią, która dotyczy art. 29 ust. 3a ustawy Pzp uwzględniająca wspólne stanowisko Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych oraz Generalnego Inspektora Danych Osobowych z dnia 28 kwietnia 2017r. 4) kara za każdy stwierdzony przypadek kierownia pojazdami do przewozu uczniów oraz pełnienia opieki podczas przewozu przez osoby nie zatrudnione na umowę o pracę (w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy - Kodeks pracy) przez Wykonawcę lub podwykonawcę - 3 000,- zł za każdą nie zatrudnioną na umowę o pracę osobę, 5) każdy rozpoczęty dzień opóźnienia złożenia oświadczenia o którym mowa w pkt 1, w wysokości 1.000,- zł 16. Zamawiający przewiduje skrócenie terminu realizacji zamówienia, jeżeli na skutek zmiany przepisów prawa, dotyczących publicznego transportu zbiorowego, nie będzie możliwa realizacja zamówienia na określonych warunkach. Bilety będą obejmować następujące trasy: Trasa Nr 1 Dobrzany - Sierakowo - Błotno - Ognica - Dobrzany Trasa Nr 2 Dobrzany - Odargowo - Szadzko - Dobrzany Trasa Nr 3 Dobrzany - Biała - Kozy - Dobrzany Trasa Nr 4 Dobrzany- Bytowo - Krzemień - Dolice - Grabnica - Dobrzany Trasa Nr 5 Dobrzany - Lutkowo - Mosina - Kępno - Dobrzany Trasa Nr 6 Biała - Krzemień - Bytowo - Błotno - Dobrzany - Odargowo - Szadzko - Stargard

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 185470.79
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Przewozowe Dąbek Krzysztof
Email wykonawcy: autobusy-dabek@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Pomorska 72
Kod pocztowy: 73-132
Miejscowość: Suchań
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 331290,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 331290,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 331290,00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.