To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-22
Ogłoszenie nr 500016046-N-2018 z dnia 22-01-2018 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach: "Wyłonienie 14 wykładowców/trenerów do przygotowania i przeprowadzenia certyfikowanych szkoleń dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach w oparciu o program nauczania zgodny ze standardami BTEC w obszarze kompetencji społecznych". Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w ramach III Osi priorytetowej Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, zgodnie z podpisaną 08.02.2017 roku umową o dofinansowanie projektu "BTEC WorkSkills - międzynarodowe kompetencje studentów PWSZ" nr. POWR.03.01.00-00-K181/16.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w ramach III Osi priorytetowej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501311-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach, Krajowy numer identyfikacyjny 20002650700000,
ul. ul. Teofila Noniewicza
10,
16400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
875 628 456, e-mail
przetargi@pwsz.suwalki.pl, faks
875 628 455.
Adres strony internetowej (url): www.pwsz.suwalki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wyłonienie 14 wykładowców/trenerów do przygotowania i przeprowadzenia certyfikowanych szkoleń dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach w oparciu o program nauczania zgodny ze standardami BTEC w obszarze kompetencji społecznych". Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w ramach III Osi priorytetowej Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, zgodnie z podpisaną 08.02.2017 roku umową o dofinansowanie projektu "BTEC WorkSkills - międzynarodowe kompetencje studentów PWSZ" nr. POWR.03.01.00-00-K181/16.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/P/BTEC/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 14 wykładowców/trenerów do przygotowania i przeprowadzenia certyfikowanych szkoleń dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach w oparciu o program nauczania zgodny ze standardami BTEC w obszarze kompetencji społecznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 części;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 80500000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Umiejętnośc negocjacji i perswazji w miejscu pracy 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14700
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANDRZEJ NIKITOROWICZ
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14700
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Umiejętność negocjacji i perswazji w miejscu pracy 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14700
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANDRZEJ NIKITOROWICZ
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14700
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: UMIEJĘTNOŚĆ ZAKŁADANIA PRZEDSIĘBIORSTWA 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10220
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KATARZYNA ŁOGWINIUK
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10220
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: UMIEJĘTNOŚĆ ZAKŁADANIA PRZEDSIĘBIORSTWA 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9660
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9660
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: PLANOWANIE DALSZEJ NAUKI 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14490
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KATARZYNA ŁOGWINIUK
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14490
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: PLANOWANIE DALSZEJ NAUKI 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15330
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KATARZYNA ŁOGWINIUK
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15330
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach
- Przełożenie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz remont 5 studni wraz z rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni z kostki betonowej do budynku przy ul. Hamerszmita 6 w Suwałkach
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko - Orlik 2012 w SP nr 9 i SP nr 11 w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Szkolenia okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.